Název: Uživatelské hodnocení a jeho vliv na ochotu ke koupi v online prostředí
Překlad názvu: User Rating and its Impact on the Willingness to Buy in Online Environments
Autoři: Kovářová, Veronika ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Kupní rozhodovací proces; Online prostředí; Potenciální zákazník; Spokojenost zákazníka; Uživatelské hodnocení; Buying Decision Process; Customer Safisfaction; Online Enviroments; Potencial Customer; User Rating

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44942

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-195884


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet