Název:
Návrh marketingové komunikace pro kavárnu Koblížek
Překlad názvu:
Draft of Marketing Communication café Koblížek
Autoři:
Vidourková, Aneta ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingové komunikace pro kavárnu Koblížek. Teoretická část obecně charakterizuje pojem marketingová komunikace a následně související komunikační mix. V praktické části je charakterizována kavárna Koblížek. Je zde provedena analýza konkurence a dodavatelů kavárny. Poté jsou pro kavárnu Koblížek zpracovány jednotlivé části komunikačního mixu. V závěru práce jsou z poznatků teoretické části shrnuta doporučení marketingové komunikace pro kavárnu Koblížek.This bachelor thesis is focused on draft of marketing communication café Koblížek. Theoretical part generally characterizes term marketing communication and a related communication mix. Practical part characterizes café Koblížek. There are analysis of competition and suppliers. Then the café is analysed in communication mix. In conclusion there are recommendations of marketing communication from theoretical part.
Klíčová slova:
Kavárna Koblížek; Komunikační mix; Marketingová komunikace; Café Koblížek; Communication mix; Marketing communications
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/47180