Název:
Analýza komunikačního mixu společnosti Svatba jak má být, s.r.o.
Překlad názvu:
Analysis of Communication Mix of Svatba jak má být, Ltd
Autoři:
Božejovská, Martina ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] K uskutečnění tématu mé kvalifikační práce jsem si vybrala společnost Svatba jak má být, s. r. o. Cílem teoretické části práce je osvětlit čtenáři základní pojmy a souvislosti, které jsou zapotřebí k analýze komunikačního mixu. Tato teorie je poté v praktické části použita na současnou situaci vybrané společnosti. V praktické části nejdříve čtenáři představím analyzovanou společnost a poté ji popisnou analýzou zpracuji. V závěru práce zveřejním uskutečněné anketní šetření k tématu práce.To realize topic of my theses I chose Svatba jak ma byt, Ltd. The aim of the theoretical part of the theses is to explain to the reader basic concepts and contexts that are needed to analyse the communication mix. This theory has been used as a basis for practical part for the current situation of selected company. At first in practical part I introduce to the reader analysed company and then I processed it by descriptive analysis. In conclusion of the theses I will post carried out surveys related to the topic of theses.
Klíčová slova:
komunikační mix; marketingová komunikace; svatební agentura; communication mix; marketing communication; wedding agency
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45455