Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Srovnání sémiotické analýzy vybraných log a jejich vnímání příjemci
Fialová, Alžběta ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Podzimek, Jan (oponent)
Tématem této bakalářské práce rozdílnost a individualit vnímání vizuálních prvků, konkrétně log. Teoretická část práce se zabývá logem samotným a pojmům s ním souvisejícím, jeho vznikem, historií a vývojem, jeho funkcí v kontextu dnešní doby, jeho současnou podobu Cílem praktické části bakalářské práce je srovnání sémiotické analýzy log sedmi krajů České jejich vnímáním příjemci. Podle jednotlivých použitých prvků log, barev, tvarů forem, písma a symbolů, je provedena jejich sémiotická analýza. Na základě jejích výsledků jsou sestaveny hypotézy, které jsou využity pro vytvoření možností odpovědí dotazníkového šetření. Tyto možnosti jsou tak tvořeny předpokládanými charakteristikami a Možnosti jsou doplněny o zamýšlené významy log ze strany jejich autorů či zadavatelů. Výsledky dotazníkové šetření jsou porovnány s výsledky sémiotické analýzy i se zamýšlenými významy log. Tím je zároveň ověřena pravdivost hypotéz. Do dotazníkového šetření bylo o celkem 309 respondentů, rozděleno podle genderu, věku, nejvyššího dosaženého vzdělání a místa trvalého bydliště.
Včelařská expozice Botanické zahrady hl. m. Prahy a její využití ve výuce
Fialová, Alžběta ; Skýbová, Jana (vedoucí práce) ; Hanel, Lubomír (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem plánované včelařské expozice Botanické zahrady hl. m. Prahy. Práce je rozdělena do dvou částí. V první části popisuji včelu medonosnou (Apis mellifera) - její anatomii, etologii, nemoci a včelí produkty. V závěrečné kapitole teoretické části uvádím příklad možnosti využití včelího klátu ve výuce na ZŠ. Ve druhé části věnované samotné včelařské expozici jsem zařadila dotazníkové šetření, jehož cílem bylo zjistit, v jakém rozsahu se v rámci výuky téma včely medonosné probírá, jestli k tomuto tématu organizují školy nějaké aktivity (besedy, exkurze do ekocenter, apod.) nebo jestli by měly zájem o připravovanou expozici a k ní dostupné materiály (pracovní listy). Dále jsem v této části navrhovanou expozici popsala a uvedla její možné využití ve výuce. Významné včelařské rostliny, které jsou zmiňované v popisu návrhu expozice, jsem dále podrobněji charakterizovala v přehledné tabulce. Na základě návrhu expozice a výsledků dotazníkového šetření jsem na závěr práce zařadila pracovní list pro 2. stupeň ZŠ a nižší ročníky víceletých gymnázií. Klíčová slova: včela medonosná, včelařská expozice, dotazníkové šetření, pracovní list
Didaktické metody využívané při výuce botaniky na základních školách
Fialová, Alžběta ; Skýbová, Jana (vedoucí práce) ; Pavlasová, Lenka (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem využívání didaktických metod ve výuce botaniky na základních školách. Práce je rozdělena do tří částí. V první části jsou popsány vybrané didaktické metody a současné zařazení botaniky do Rámcového vzdělávacího programu základního vzdělávání. Dále je zde uvedeno dřívější zařazení botaniky do Vzdělávacího programu Základní škola, Občanská škola a Národní škola. Druhá část zahrnuje dotazníková šetření - žáků 7. ročníků ZŠ a učitelů přírodopisu. Cílem bylo zjistit, jaké vyučovací metody jsou využívány při výuce botaniky, které jsou u žáků i učitelů oblíbené či neoblíbené, a které jsou podle názorů učitelů přírodopisu efektivní či neefektivní. Dalším cílem bylo ověřit, zda učitelé využívají ve výuce botaniky výukové programy. Ve třetí části je uveden vlastní návrh vyučovací hodiny vybraného tématu z botaniky, který jsem vytvořila na základě výsledků dotazníkových šetření, konkrétně jde o výuku čeledi bobovitých rostlin (Fabaceae) s využitím několika didaktických metod bez použití metody výkladu. Jedná se o práci s textem, prezentaci v PowerPointu obsahující převážně názorné obrázky a fotografie, brainstorming na téma bobovité a pracovní list sloužící pro zopakování nového učiva. Klíčová slova: didaktické metody, rámcový vzdělávací program, dotazníkové šetření,...
Didaktické metody využívané při výuce botaniky na základních školách
Fialová, Alžběta ; Skýbová, Jana (vedoucí práce) ; Pavlasová, Lenka (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem využívání didaktických metod ve výuce botaniky na základních školách. Práce je rozdělena do tří částí. V první části jsou popsány vybrané didaktické metody a současné zařazení botaniky do Rámcového vzdělávacího programu základního vzdělávání. Dále je zde uvedeno dřívější zařazení botaniky do Vzdělávacího programu Základní škola, Občanská škola a Národní škola. Druhá část zahrnuje dotazníková šetření - žáků 7. ročníků ZŠ a učitelů přírodopisu. Cílem bylo zjistit, jaké vyučovací metody jsou využívány při výuce botaniky, které jsou u žáků i učitelů oblíbené či neoblíbené, a které jsou podle názorů učitelů přírodopisu efektivní či neefektivní. Dalším cílem bylo ověřit, zda učitelé využívají ve výuce botaniky výukové programy. Ve třetí části je uveden vlastní návrh vyučovací hodiny vybraného tématu z botaniky, který jsem vytvořila na základě výsledků dotazníkových šetření, konkrétně jde o výuku čeledi bobovitých rostlin (Fabaceae) s využitím několika didaktických metod bez použití metody výkladu. Jedná se o práci s textem, prezentaci v PowerPointu obsahující převážně názorné obrázky a fotografie, brainstorming na téma bobovité a pracovní list sloužící pro zopakování nového učiva. Klíčová slova: didaktické metody, rámcový vzdělávací program, dotazníkové šetření,...
Včelařská expozice Botanické zahrady hl. m. Prahy a její využití ve výuce
Fialová, Alžběta ; Skýbová, Jana (vedoucí práce) ; Hanel, Lubomír (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem plánované včelařské expozice Botanické zahrady hl. m. Prahy. Práce je rozdělena do dvou částí. V první části popisuji včelu medonosnou (Apis mellifera) - její anatomii, etologii, nemoci a včelí produkty. V závěrečné kapitole teoretické části uvádím příklad možnosti využití včelího klátu ve výuce na ZŠ. Ve druhé části věnované samotné včelařské expozici jsem zařadila dotazníkové šetření, jehož cílem bylo zjistit, v jakém rozsahu se v rámci výuky téma včely medonosné probírá, jestli k tomuto tématu organizují školy nějaké aktivity (besedy, exkurze do ekocenter, apod.) nebo jestli by měly zájem o připravovanou expozici a k ní dostupné materiály (pracovní listy). Dále jsem v této části navrhovanou expozici popsala a uvedla její možné využití ve výuce. Významné včelařské rostliny, které jsou zmiňované v popisu návrhu expozice, jsem dále podrobněji charakterizovala v přehledné tabulce. Na základě návrhu expozice a výsledků dotazníkového šetření jsem na závěr práce zařadila pracovní list pro 2. stupeň ZŠ a nižší ročníky víceletých gymnázií. Klíčová slova: včela medonosná, včelařská expozice, dotazníkové šetření, pracovní list
Problematika uplatňování nástrojů marketingového řízení ve společnosti TNT Express Worldwide, spol. s r. o.
Šauerová, Libuše Bc. ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Fialová, Alžběta (oponent)
Význam marketingového řízení v podniku. Situační analýza firmy včetně konkurenčního prostředí a spokojenosti zákazníků (SWOT analýza). Popis a zhodnocení marketingové strategie, definování vize a mise. Používání nástrojů marketingového mixu ve společnosti TNT Express Worldwide, spol. s r. o. Zhodnocení uplatňování nástrojů marketingového řízení ve společnosti TNT Express Worldwide, spol. s r. o. a vypracování doporučení, která by mohla přispět k rozvoji společnosti a loajalitě zákazníků.

Viz též: podobná jména autorů
7 FIALOVÁ, Adéla
2 FIALOVÁ, Alexandra
4 FIALOVÁ, Anna
7 Fialová, Adéla
5 Fialová, Alena
2 Fialová, Alexandra
6 Fialová, Andrea
6 Fialová, Aneta
7 Fialová, Anežka
4 Fialová, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.