Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  začátekpředchozí15 - 24  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vznik a vývoj Sokolské župy Pražské - Scheinerovy
Housková, Tereza ; Kašpar, Ladislav (vedoucí práce) ; Chvostek, Lukáš (oponent)
Tato práce se v úvodní části zabývá obecnou charakteristikou Sokola a České obce Sokolské. V další části autorka představí nejvýznamnější osobnosti, které se podílely na vzniku Sokola v českých zemích a také v zahraničí. Následně stručně představí Josefa Scheinera jakožto významného starostu Sokola. Hlavní část práce je věnována Sokolské župě Pražské - Scheinerově, která nám nastíní vznik a vývoj dvaceti jedna tělovýchovných jednot na území nynějšího hlavního města Prahy. Klíčová slova: vznik, vývoj, Sokol, Sokolská župa Pražská - Scheinerova, historie, jednota, župa
Změny vybraných motorických schopností u hráčů florbalu v období pandemie Covid-19
Forman, Mikuláš ; Vojtíková, Lenka (vedoucí práce) ; Chvostek, Lukáš (oponent)
V ČESKÉM JAZYCE Předložená diplomová práce se zabývá změnami vybraných motorických schopností u florbalistů staršího školního věku. Cílem je porovnat změny, ke kterým došlo během pandemie Covid-19 a vyhodnotit dopad na aktuální sportovní výkonnost. K testování jednotlivých období jsme použily běžně používané testy a až poté je využily k zjištění rozdílů po restriktivních opatření. Práce poskytuje srovnání výsledných výkonů jednotlivých hráčů získaných v rámci pravidelného testování hráčů florbalového týmu FbŠ Bohemians, které zjišťuje úroveň motorických schopností. Nejprve před pandemií Covid-19 v období na podzim roku 2020 a posléze po uvolnění na jaře v roce 2021. Výzkum může být vhodným vodítkem pro reálný náhled, jak moc pandemie Covid-19 zasáhla sportovní složku dětí a dospívajících ve společnosti. Výsledky ukázaly na výrazné zhoršení téměř ve všech zjišťovaných parametrech a potvrdilo se, že v pohybové aktivitě hráči strádali.
Změny úrovně vytrvalosti u vybrané skupiny žáků v důsledku pandemie Covid-19
Čápová, Markéta ; Vojtíková, Lenka (vedoucí práce) ; Chvostek, Lukáš (oponent)
V ČESKÉM JAZYCE V diplomové práci se zabýváme problematikou, zda opatření navržená a přijatá vládou v souvislosti s omezením šíření Covid-19 ovlivnila vytrvalostní schopnosti u vybrané skupiny žáků staršího školního věku. Zjišťovali jsme, zda došlo u probandům ke změnám ve vytrvalostních schopností, zda došlo ke zlepšení, stagnaci či ke zhoršení. V teoretické části jsou představeny vytrvalostní schopnosti, zdatnost, pohybová aktivita a protikoronavirové restrikce. Teoretická část se také zabývá, jakým způsobem přijatá protikoronavirová opatření dětem staršího školního věku ovlivnila život, zvláště pohybový režim. V druhé části jsme se zaměřili na testování žáků vybrané základní školy. K testování jsme použili jednoduchou metodu testování aerobní zdatnosti běh na 1000 metrů. Měření se zúčastnili všichni žáci druhého stupně dané školy. K měření jsme využili žáky druhého stupně všech ročníků a všech tříd. Hlavním cílem diplomové práce je zjistit, jak opatření přijatá v souvislosti se snahou omezit šíření onemocnění Covid-19 ovlivnila vytrvalostní schopnosti u vybrané skupiny žáků staršího školního věku. Zjistili jsme, že u sledované skupiny starších žáků a žákyň došlo k výraznému zhoršení úrovně vytrvalostních schopností.
Výhody a nevýhody animačního programu na škole v přírodě
Urválková, Kristýna ; Dlouhý, Martin (vedoucí práce) ; Chvostek, Lukáš (oponent)
Tato práce se zaměřuje na problematiku animačního programu na školách v přírodě, jeho výhody a nevýhody pro učitele. Teoretická část je věnována vymezení pojmu školy v přírodě a s ní související zážitková pedagogika a přírodní výchova. Dále se zabývá legislativní úpravou spojenou s povinnostmi školy a se zodpovědností pedagogů při výjezdu mimo školu. Práce se zabývá animačním programem, jeho organizací, směry a významem. V neposlední řadě analyzuje pedagogicko-psychologické aspekty animačního programu. Stručně popisuje dítě v cizím prostředí, jeho motivaci a osobnostní rozvoj v cizím prostředí. V empirické části jsou sledované výhody a nevýhody animačního programu, očekávání a přínosy pro učitele i pro žáky a jejich kolektiv. Rozhovor rozebírá i klima ve třídě a otevírá otázku včasných intervencí v oblasti šikany. Hlavním cílem mé diplomové práce je zjistit, jaké výhody a nevýhody představuje animační program na škole v přírodě. Řeší, zda učitelé vidí přínos v práci animátora s dětmi, nebo sami zařadí zajímavější program. Mým cílem je podívat se na školu v přírodě ze všech úhlů pohledu a najít tak správnou cestu ke kvalitnímu animačnímu programu, který bude správně rozvíjet osobnost dítěte v cizím prostředí. KLÍČOVÁ SLOVA zážitková pedagogika, přírodní výchova, škola v přírodě, animační program,...
Lukostřelba jako prostředek ke zlepšení pozornosti u dětí mladšího školního věku
Chrzová, Kateřina ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce) ; Chvostek, Lukáš (oponent)
Tato diplomová práce se snaží přispět k řešení nápravy poruch pozornosti u dětí mladšího školního věku. Cílem je zhodnotit dopady lukostřelby na pozornost dětí i v běžném životě. Zabývá se historií lukostřelby, lukostřelbou v dnešní době a propojením problematiky pozornosti u dětí mladšího školního věku. Jakými poruchami děti v tomto věku trpí a zda může lukostřelba pomoci dětem s problémy pozornosti. Pomocí dotazníkového šetření o povědomí široké veřejnosti o lukostřelbě a experimentu založeném na pozorování dětských lukostřelců jsem došla k závěrům této práce.
Vztah dětí k TV a jejich motivace
Čtvrtníčková, Tereza ; Dlouhý, Martin (vedoucí práce) ; Chvostek, Lukáš (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na vztah dětí k tělesné výchově a jejich motivaci. Cílem práce je zjistit, jaký mají děti na 1. stupni základní školy vztah k tělesné výchově, zda je mezi nimi oblíbená a co je motivuje. V teoretické části se zaměřuji na definování motivace, postavení tělesné výchovy v Rámcovém vzdělávacím programu a její hodnocení. V praktické části jsem měla za cíl zjistit právě vztah dětí k tělesné výchově, jestli patří mezi jejich oblíbené předměty a co by je motivovalo, aby se jejich vztah k tělesné výchově zlepšil. Výzkum proběhl metodou kvantitativního online dotazování, na které navazovalo několik hloubkových rozhovorů. Respondenti byli žáci 2. - 5. ročníku vybraných ZŠ. KLÍČOVÁ SLOVA Motivace, pohyb, tělesná výchova, odměna, trest, žák, učitel.
Redukce hmotnosti u plně zaměstnaných osob
Chvostek, Lukáš ; Bunc, Václav (vedoucí práce) ; Kinkorová, Ivana (oponent)
Název: Redukce hmotnosti u plně pracujících osob Cíle: Cílem práce je zjistit, pomocí rešerše domácí, zahraniční literatury a vědeckých prací, a následné zpracování anketního listu. Nejméně zasahující intervence vedoucí k redukci hmotnosti u dospělých plně pracujících osob s nadváhou nebo obezitou, a následnou individualizaci intervence trvající 4 týdny, vedoucí k redukci hmotnosti. Metody: V teoretické části proběhne rešerše internetových zdrojů, které budou získávány ze serveru PubMed a Google Scholar, a kombinovány s dostupnými literárními zdroji. V samotné praktické části diplomové práce bude uskutečněn sběr dat pomocí ankety. Anketa bude tvořena speciálně pro tento výzkum na základě informací z teoretické části. Cílem ankety bude zaznamenání týdenního programu plně pracujících osob se zaměřením na složení a časovaní pokrmů a fyzickou aktivitu. Získaná data se zpracovávají pomocí tabulkového programu Microsoft office Excel 2013. Záznam týdenních příjmu a výdeje potravin bude vyhodnocován pomocí internetového portálu Kalorické tabulky, kde byl zmapován příjem v kJ u každého probanda. Z anketního listu bude záznam stravování přenesen do kalorických tabulek, kde se zobrazí ekvivalent kJ a makronutrientů k zadanému pokrmu. Výsledky: Z výzkumného šetření se potvrdily všechny tři. Můžeme říci, že...
Komparace lyžařských škol v České republice
Chvostek, Lukáš ; Jindra, Matouš (vedoucí práce) ; Polášková, Marcela (oponent)
Název: Komparace lyžařských škol v České republice Cíle: Komparativní analýza udělování lyžařských kvalifikací jednotlivých lyžařských škol v České Republice. Metody: Tato práce byla zpracována na základě rešerše dokumentů, vlastních zkušeností, korespondence, telefonátů a následně byla využita metoda komparace. Výsledky: Z výsledků lze vyvodit, že v České republice jsou podstatné rozdíly a mezery v udělování kvalifikací. Závěr: V České republice by byla potřeba vyšší kontrola lyžařských škol. Klíčová slova: České lyžařské kvalifikace, Interski, akreditační zařízení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   začátekpředchozí15 - 24  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.