Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 649 záznamů.  začátekpředchozí256 - 265dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie firmy nabízející služby v oblasti Event Marketingu
Hrbáč, Vojtěch ; Krejčí, Zbyněk (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je zhodnotit marketingovou strategii společnosti, která se zabývá produkcí eventových akcí. V prvé a teoretické části se postupně zabývám fenoménem eventu a jeho významem v dnešních společnostech. Je zde také zmínka o historii, kdy se vůbec toto označení začalo používat, a kdy se moderní společnost začala zajímat o tuto oblast marketingu, jako využitelnou součást marketingového mixu. Zmiňuji zde také teoretické přínosy eventu a důvody proč ho pořádat. Ve vlastní praktické stati se zabývám aspekty samotného pořádání události ve firmě a průběh uskutečnění. Protože v současné době pracuji ve společnosti živící se pořádáním těchto událostí, měl jsem možnost se podívat na tyto eventy ze strany nezaujaté osoby a tak zdůraznit chyby v tomto sektoru marketingu. Závěrem se zmiňuji o efektivitě a zároveň nastiňuji budoucí vývoj.
Plán na rozšíření zákaznické základny a výroby vybraného podniku
Jedovnický, Michal ; Ulč, Jakub (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingové strategie pro firmu J – VST s.r.o. a jejím zavedení do praxe. Firma J-VST se specializuje na výrobu dílů technologií objemového tváření za studena. V první části diplomové práce je zpracována rešerše literatury, na základě které vy diplomová práce vypracován. Druhá část je zaměřena na přestavení firmy a analýzu jejího současného stavu. K tomuto bylo využito analýz PESTEL, Marketingového mixu, SWOT analýzy a Porterova modelu 5 sil. V poslední části je na základě marketingového mixu a SWOT analýzy navržena marketingová strategie a plán realizace strategie.
Business Plan for Dot-Com Project
Melicher, Alexander ; Priesterová, Katarína (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This thesis is devoted to design and build a comprehensive business plan with a view to future implementation in practice. The work is devoted to complete the process from setting up a company to develop a business plan and its planned implementation. The introductory part describes the theoretical foundations for new business, which are followed by my knowledge in analytical and practical part. The practical part is focused on developing very specific dot-com business plan, there is an emphasis on feasibility in practice.
The Analysis of the Affiliate System in a Chosen Company and Proposals for its Improvements
Mesík, Vladimír ; Blažek, Ľubomír (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The diploma thesis deals with affiliate marketing in selected company. It points to the specificities and functioning of the Czech affiliate market and compares theoretical knowledge with reality. The main contribution of the work is complex affiliate program proposal enhancing previous effectiveness.
Marketing Strategy of Chosen Company
Svatý, Marek ; Navrátil, Vojtěch (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with the proposal of an international marketing strategy for the English company Gourmet Burger Kitchen, which would like to expand to foreign markets. The work is divided into three main parts. The first part explains basic marketing concepts, determines the elements of marketing strategy and deals with the theoretical knowledge of individual methods and analyzes. Then, both internal and external business environment is evaluated using these analyzes. Another part of the diploma thesis deals with the GBK itself, its development and the services it provides to its customers. In the last part, the author summarizes the analysis of the company's entry into the Czech market, its objectives and possible strategies.
Marketingové strategie globálních IT korporací
Mikula, Štefan ; Bartoň, Vladimír (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Predmetom diplomovej práce je popis a analýza marketingových stratégií vybraných nadnárodných spoločností pôsobiacich v informačných technológiách. Teoretická časť pojednáva o jednotlivých marketingových stratégiách firiem, ich spoločných a rozdielnych rysoch a porovnáva ich prístup k trhom a k svojim zákazníkom. V ďalšej časti sa práca zameriava na zhodnotenie a účinnosť prístupov opísaných v prvej časti a na prognózu vývoja marketingu v oblasti informačných technológií. Záver je venovaný aplikácii zíkaných poznatkov na český trh.
Online marketing firmy XYZ včetně využití sociálních sítí pro marketingovou komunikaci
Ohlídal, Evžen ; Urban, František (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem provedeného výzkumu v diplomové práci je analýza současných nástrojů užívaných pro online marketing, včetně pohledu na oblast sociálních sítí. Na základě teoretických poznatků práce analyzuje konkrétní způsoby užití online marketingových nástrojů firmy XYZ, jakožto výhradního distributor značky Messoa pro Českou a Slovenskou republiku. Messoa vyrábí kamerové a dohledové systémy. Následně práce navrhuje změny, které vedou k vyšší efektivitě využití online marketingu firmy.
Students Start-ups: Establishment and Development
Tučka, David ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
This bachelor thesis on the topic "Students Start-ups: Establishment and Development" will deal with the analysis, establishment, and development proposal of business idea of supplying CBD cannabis to stores throughout the Czech Republic.
Spokojenost zákazníků vybrané společnosti a návrhy na její zvýšení
Polová, Silvie ; Válková, Markéta (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření takových návrhů, které povedou ke zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků daného podnikatelského subjektu. Na základě teoretických poznatků je provedena krátká analýza marketingového mixu i prostředí, ve kterém se subjekt nachází. Hlavní část práce je zaměřena na marketingový výzkum spokojenosti zákazníků a jeho zhodnocení. Následně jsou vypracována doporučení, jak dosáhnout zlepšení dosavadní situace.
Marketing Strategy Design for Yonex Company - new Product Launch in the Czech Republic
Navrátilová, Anna ; Urban, Ing Jan (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Master's Thesis deals with the launch of a new type of indoor sports shoes Yonex to the Czech market. The thesis is divided into several parts. The first is focused on theoretical analysis of the standard procedure for introducing of new products to the market which we are able to find in professional publications. The second, practical part analyses the introduction procedure of new indoor shoes in new floorball division of Yonex Company to the Czech market. The third, final part of this thesis includes evaluation of Yonex Floorball marketing strategy and recommendations for implementation and improvement for the launch procedure. The required outcome of this work is evaluation of the analysis and set a few mentioned recommendations, which can improve the launch process of the new floorball division of Yonex and simplify the process for the future.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 649 záznamů.   začátekpředchozí256 - 265dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.