Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing Strategy Proposal for a Company Entering a Foreign Market
Navrátil, Vojtěch ; Petr, Aleš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diploma thesis deals with a proposal of a marketing strategy of a company Alza.cz a.s. while undertaking a foreign expansion to a Polish market. The proposal is a reaction on a dominant position of the company on the Czech market and it tries to find a suitable way for organization's further development. The thesis includes an evaluation of both internal and external organization's environment, which is supported by suitably used analysis. The final proposal is based mainly on the presented analysis, it suggests steps which needs to be undertaken in order to successfully penetrate into the market and it also encompasses a simplified financial plan for a first year of company's presence on the market.
Marketing Strategy of Chosen Company
Svatý, Marek ; Navrátil, Vojtěch (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with the proposal of an international marketing strategy for the English company Gourmet Burger Kitchen, which would like to expand to foreign markets. The work is divided into three main parts. The first part explains basic marketing concepts, determines the elements of marketing strategy and deals with the theoretical knowledge of individual methods and analyzes. Then, both internal and external business environment is evaluated using these analyzes. Another part of the diploma thesis deals with the GBK itself, its development and the services it provides to its customers. In the last part, the author summarizes the analysis of the company's entry into the Czech market, its objectives and possible strategies.
Výroba modelu krytu lyžařské helmy s využitím CAD aplikace a moderní aditivní technologie
Navrátil, Vojtěch ; Zouhar, Jan (oponent) ; Sedlák, Josef (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je zhotovení krytu lyžařské helmy. V práci je prakticky znázorněn kompletní proces, kterým musí model při své výrobě projít od počítačového 3D návrhu, přes nastavení jeho výroby v odpovídajícím softwaru až po jeho vlastní výrobu. Celá práce je ukončena ekonomickým zhodnocením a popisem přínosů.
Studie siamských dvojčat morčete domácího
NAVRÁTIL, Vojtěch
Diplomová práce popisuje ojedinělý případ narozeného siamského mláděte morčete. Spojená dvojčata jsou vždy velmi ojedinělá a u morčat je popsáno jen několik předchozích případů. Hlavní podstatou této studie jsou siamská dvojčata morčete domácího (Cavia aperea f. porcellus), narozena v zájmovém chovu v České republice v roce 2019. Publikace detailně popisuje vnější i vnitřní stavbu těla a typ spojení obou těl a srovnává s případy narozených siamských dvojčat morčat v minulosti. Obecně řeší problematiku reprodukce morčete domácího a anatomii. Porovnává hmotnosti vybraných vnitřních orgánů siamského dvojčete s normálně vyvinutými mláďaty. Z výsledků jsou následně vyvozeny závěry naznačující možnosti příčin a důsledků vzniku neobvyklého případu siamských dvojčat.
Staročeská plemena slepic, jejich zachování a využití v ekologickém zemědělství
NAVRÁTIL, Vojtěch
Tato práce pojednává převážně o jediných dvou typicky českých plemenech slepic šumavance, a české slepici. Shromažďuje informace o jejich historii a posuzuje jejich vlastnosti jako je samostatné chování, náročnost na chov, snáška vajec, shánění potravy, otužilost v tvrdších klimatických podmínkách. U těchto plemen je pak zvažována jejich vhodnost pro ekologické zemědělství. Dále je tato práce zaměřena na význam ekologického zemědělství a genetických zdrojů a jejich důležitost pro zachování přírodních zdrojů budoucích generací. Jsou zde také uvedeny příklady a praktické zkušenosti a výsledky chovatelů, chovající česká plemena slepic.
Marketing Strategy of Chosen Company
Svatý, Marek ; Navrátil, Vojtěch (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with the proposal of an international marketing strategy for the English company Gourmet Burger Kitchen, which would like to expand to foreign markets. The work is divided into three main parts. The first part explains basic marketing concepts, determines the elements of marketing strategy and deals with the theoretical knowledge of individual methods and analyzes. Then, both internal and external business environment is evaluated using these analyzes. Another part of the diploma thesis deals with the GBK itself, its development and the services it provides to its customers. In the last part, the author summarizes the analysis of the company's entry into the Czech market, its objectives and possible strategies.
Preferenční hlasování voličů Koalice ve volbách do PSP ČR v roce 2002. S lidovci do koalice už nikdy více
Navrátil, Vojtěch ; Lebeda, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Miroslav (oponent)
Diplomová práce "Preferenční hlasování voličů Koalice ve volbách do PSP ČR v roce 2002. S lidovci do koalice už nikdy více" se zabývá preferenčním hlasováním voličů Koalice ve volbách v roce 2002 ve vybraných volebních obvodech, jimiž jsou Liberecký, Královéhradecký a Zlínský kraj. Práce se zejména zaměřuje na to v jak velkých obcích získávali kandidáti KDU-ČSL a US-DEU nejvyšší podporu od voličů; zda-li existovala spojitost mezi distribucí preferenčních hlasů kandidátům KDU-ČSL a US-DEU voliči Koalice v roce 2002 s distribucí preferenčních hlasů těmto stranám voliči Čtyřkoalice v krajských volbách v roce 2000; jestli byla struktura obcí, ve kterých voliči Koalice v roce 2002 a voliči KDU-ČSL a US v roce 1998 ve volbách do PSP ČR udělili nejvyšší a nejnižší procento preferenčních hlasů, rozdílná; měl-li poměr preferenčních hlasů pro kandidáty KDU-ČSL a US-DEU souvislost s lokální variabilitou vybraných sociodemografických proměnných; na to jaké bylo v roce 2002 rozložení regionální volební podpory jednotlivých úspěšných kandidátů. Základní úrovní téměř celého výzkumu je úroveň obcí, krom poslední otázky, která je zkoumána na okresní úrovni. Klíčová slova KDU-ČSL, Koalice, Krajské volby, Parlamentní volby, Preferenční hlasování, US-DEU
Výroba modelu krytu lyžařské helmy s využitím CAD aplikace a moderní aditivní technologie
Navrátil, Vojtěch ; Zouhar, Jan (oponent) ; Sedlák, Josef (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je zhotovení krytu lyžařské helmy. V práci je prakticky znázorněn kompletní proces, kterým musí model při své výrobě projít od počítačového 3D návrhu, přes nastavení jeho výroby v odpovídajícím softwaru až po jeho vlastní výrobu. Celá práce je ukončena ekonomickým zhodnocením a popisem přínosů.
Marketing Strategy Proposal for a Company Entering a Foreign Market
Navrátil, Vojtěch ; Petr, Aleš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diploma thesis deals with a proposal of a marketing strategy of a company Alza.cz a.s. while undertaking a foreign expansion to a Polish market. The proposal is a reaction on a dominant position of the company on the Czech market and it tries to find a suitable way for organization's further development. The thesis includes an evaluation of both internal and external organization's environment, which is supported by suitably used analysis. The final proposal is based mainly on the presented analysis, it suggests steps which needs to be undertaken in order to successfully penetrate into the market and it also encompasses a simplified financial plan for a first year of company's presence on the market.
Farmaceutický trh Ruské federace a investiční možnosti firmy Block, a.s.
Navrátil, Vojtěch ; Čajka, Radek (vedoucí práce) ; Bolotov, Ilya (oponent)
Cílem této práce je popsat aktuální situaci na ruském farmaceutickém trhu i pod vlivem mezinárodních sankcí. Práce je rozdělena do tří kapitol. V první kapitole je naznačeno rozdělení léčiv dle mezinárodních zdravotnických standardů, dále je zde srovnán ruský farmaceutický trh s dalšími světovými trhy a v závěru kapitoly je provedena analýza struktury trhu. Druhá kapitola se zabývá komparací světových a ruských výrobců, kdy je navíc analyzováno pět klíčových výrobců působících na ruském trhu. Nedílnou součástí farmaceutického trhu každého státu je i státní regulace, která je poslední podkapitolou druhé části této práce. V závěrečné části je představena společnost Block, a.s., která se zabývá výrobou tzv. čistých prostor, zejména pro farmaceutický trh a zdravotnictví. Následně je představena konkurence Blocku, potenciální možnosti a hrozby na ruském farmaceutickém trhu a vliv sankcí na celé farmaceutické odvětví.

Viz též: podobná jména autorů
8 NAVRÁTIL, Vojtěch
16 NAVRÁTIL, Václav
3 Navrátil, Vladimír Gabriel
2 Navrátil, Vlastimil
16 Navrátil, Václav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.