Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Supplementary reading in grammar school TEFL. The introduction of the concept of teaching reading-related skills in the Czech Republic
Borecká, Markéta ; Mothejzíková, Jarmila (vedoucí práce) ; Nováková, Soňa (oponent)
Na vyuziti dopITIkove cetby ph hodinach anglickeho jazyka ve stfedoskoIske gymnazialni ryuce nebyla v posledni dobe sousrredena prilis velka pozomost. Hlavnim duvodem teto skutecnosti je prevazujid duraz kladeny na osvojeni komunikami kompetence, ktery je patmy ve ryuce cizich jazyku v Ceske republice i ve svete jiz od 80. let minuleho stoleti. Proto se vyuziti doplTIkove cetby ph ryuce anglickeho jazyka redukuje na postupy, ph nichZ zaci nahlas ctou uCitelem predlozeny text a posleze se sousrrecfuji na cteni s porozumenim Ci diskuzi 0 prectenem. To vse navic probiha pouze v pfipade, ze uciteli zbjva cas na konci hodiny pote, co probraI vytycenou IMku v ucebnici. Studenti vetsinou k doplTIkove cetbe phstupuji jako k oddychove Cinnosti a povazuji ji za pfijemne zpesrreni povinne rutinni prace s ucebnict na kterou se soustfedi pozomost ucitelu ph hodnoceni. Skutecnost ze doplTIkova cetba zaujima takto druhorade postaveni, je dale umomovana tim, ze se ucitele ph jejim vyuziti v hodinach anglickeho jazyka u studenru zamefuji z prevazne vetsiny pouze na zIepsovani recorych dovednosti (poslech, mluveni, cteni s porozumenim a psani) a jazykorych prostfedku (prevazne gramatiky a ryslovnosti). Je to dano predevsim nesfastnou kombinad faktorU vyucovadho procesu z hlediska casu, rychovnych a vzdelavadch dIu, jazykove...
eLearning v reálném čase s přímým vizuálním kontaktem
Borecká, Markéta ; Palán, Zdeněk (vedoucí práce) ; Beneš, Milan (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku eLearningu v reálném čase s přímým vizuálním kontaktem (RTeL). Vzhledem k tomu, že se jedná o vzdělávací formu, které v České republice není rozšířena, snaží se o ní autorka podat maximum informací v oblasti teorie i praxe.
Využití pokusů zaměřených na environmetální výchovu v mateřské škole
Borecká, Markéta ; Skýbová, Jana (vedoucí práce) ; Pavlasová, Lenka (oponent)
V teoretické části diplomové práce uvádím informace o environmentální výchově v mateřské škole, klasifikaci didaktických metod, vysvětlení pojmu pokus a základní informace o experimentech. V další části předkládám receptář pokusů využitelných při práci s dětmi předškolního věku. V praktické části uvádím několik vybraných experimentů z receptáře pokusů, jež jsem zrealizovala a zdokumentovala. Praktická část dále obsahuje dotazníkové šetření zaměřené na frekvenci a okolnosti využívání pokusů v mateřských školách. V závěru práce prezentuji zjištění, že učitelé mateřských škol využívají metodu pokusu v hojné míře.
Využití projektové metody v rámci předškolního vzdělávání - Proměny podzimu
Borecká, Markéta ; Skýbová, Jana (vedoucí práce) ; Pavlasová, Lenka (oponent)
V první části bakalářské práce uvádím teoretické informace o projektu a projektové metodě. V další části předkládám zásobník aktivit využitelných v projektu. Praktická část obsahuje návrh vlastního projektu, popis jeho realizace a vyhodnocení. V závěru práce prezentuji zjištění, že věkově heterogenní skupina dětí je schopna pracovat na základě vytvořeného projektu - Proměny podzimu a to i bez předchozí zkušenosti s ním. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Využití pokusů zaměřených na environmetální výchovu v mateřské škole
Borecká, Markéta ; Skýbová, Jana (vedoucí práce) ; Pavlasová, Lenka (oponent)
V teoretické části diplomové práce uvádím informace o environmentální výchově v mateřské škole, klasifikaci didaktických metod, vysvětlení pojmu pokus a základní informace o experimentech. V další části předkládám receptář pokusů využitelných při práci s dětmi předškolního věku. V praktické části uvádím několik vybraných experimentů z receptáře pokusů, jež jsem zrealizovala a zdokumentovala. Praktická část dále obsahuje dotazníkové šetření zaměřené na frekvenci a okolnosti využívání pokusů v mateřských školách. V závěru práce prezentuji zjištění, že učitelé mateřských škol využívají metodu pokusu v hojné míře.
Supplementary reading in grammar school TEFL. The introduction of the concept of teaching reading-related skills in the Czech Republic
Borecká, Markéta ; Mothejzíková, Jarmila (vedoucí práce) ; Nováková, Soňa (oponent)
Na vyuziti dopITIkove cetby ph hodinach anglickeho jazyka ve stfedoskoIske gymnazialni ryuce nebyla v posledni dobe sousrredena prilis velka pozomost. Hlavnim duvodem teto skutecnosti je prevazujid duraz kladeny na osvojeni komunikami kompetence, ktery je patmy ve ryuce cizich jazyku v Ceske republice i ve svete jiz od 80. let minuleho stoleti. Proto se vyuziti doplTIkove cetby ph ryuce anglickeho jazyka redukuje na postupy, ph nichZ zaci nahlas ctou uCitelem predlozeny text a posleze se sousrrecfuji na cteni s porozumenim Ci diskuzi 0 prectenem. To vse navic probiha pouze v pfipade, ze uciteli zbjva cas na konci hodiny pote, co probraI vytycenou IMku v ucebnici. Studenti vetsinou k doplTIkove cetbe phstupuji jako k oddychove Cinnosti a povazuji ji za pfijemne zpesrreni povinne rutinni prace s ucebnict na kterou se soustfedi pozomost ucitelu ph hodnoceni. Skutecnost ze doplTIkova cetba zaujima takto druhorade postaveni, je dale umomovana tim, ze se ucitele ph jejim vyuziti v hodinach anglickeho jazyka u studenru zamefuji z prevazne vetsiny pouze na zIepsovani recorych dovednosti (poslech, mluveni, cteni s porozumenim a psani) a jazykorych prostfedku (prevazne gramatiky a ryslovnosti). Je to dano predevsim nesfastnou kombinad faktorU vyucovadho procesu z hlediska casu, rychovnych a vzdelavadch dIu, jazykove...
eLearning v reálném čase s přímým vizuálním kontaktem
Borecká, Markéta ; Beneš, Milan (oponent) ; Palán, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku eLearningu v reálném čase s přímým vizuálním kontaktem (RTeL). Vzhledem k tomu, že se jedná o vzdělávací formu, které v České republice není rozšířena, snaží se o ní autorka podat maximum informací v oblasti teorie i praxe.
Využití projektové metody v rámci předškolního vzdělávání - Proměny podzimu
Borecká, Markéta ; Skýbová, Jana (vedoucí práce) ; Pavlasová, Lenka (oponent)
V první části bakalářské práce uvádím teoretické informace o projektu a projektové metodě. V další části předkládám zásobník aktivit využitelných v projektu. Praktická část obsahuje návrh vlastního projektu, popis jeho realizace a vyhodnocení. V závěru práce prezentuji zjištění, že věkově heterogenní skupina dětí je schopna pracovat na základě vytvořeného projektu - Proměny podzimu a to i bez předchozí zkušenosti s ním. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Provozní studie gastronomického zařízení v SRN
Borecká, Markéta ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Netková, Jarmila (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analýza vybraného gastronomického zařízení a porovnání tohoto podniku s konkurencí v okolí. V práci jsou návrhy na zlepšení současné situace a další možnosti rozvoje podniku. Práce je rozdělena do šesti tematických celků. V první části se práce zabývá významem provozní studie, druhá část obsahuje obecnou charakteristiku stravovacích služeb. Třetí část je zaměřena na charakteristiku lokality Saska-Anhaltska a její atraktivity z hlediska cestovního ruchu. Čtvrtá část se zabývá německou gastronomií. Pátá část srovnává legislativní normy v oblasti gastronomie v Německu a České republice. Poslední šestou částí je analýza podniku včetně návrhů na zlepšení.

Viz též: podobná jména autorů
6 Borecká, Marianna
2 Borecká, Marie
1 Borecká, Martina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.