Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 521 záznamů.  začátekpředchozí304 - 313dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový mix lyžařské školy Classic Ski School v Rokytnici nad Jizerou
Nedvídková, Iva ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingový mix lyžařské školy Classic Ski School v Rokytnici nad Jizerou Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je analýza marketingového mixu služeb lyžařské školy Classic Ski School v Rokytnici nad Jizerou včetně porovnání zjištěných skutečností s teoretickými poznatky. Na základě porovnání je cílem práce navrhnout doporučení pro změny marketingového mixu služeb lyžařské školy Classic Ski School v Rokytnici nad Jizerou, které by pro ni mohly být přínosné v následujících sezónách. Metody: Stěžejní metodou sběru dat jsou rozhovory vedené osobně a telefonicky s vedením lyžařské školy Classic Ski School v Rokytnici nad Jizerou a s jejími zákazníky. Dále je v práci použita SWOT analýza ke zhodnocení vnějších i vnitřních stránek lyžařské školy. Výsledky: Při analýze marketingového mixu služeb lyžařské školy Classic Ski School v Rokytnici nad Jizerou bylo zjištěno nedostatečné využívání některých částí marketingového mixu, jako jsou například balíčky služeb a programy. Výsledky rozhovorů ukázaly zájem zákazníků o vytvoření balíčků služeb, které by vyžadovaly i rozšíření spolupráce lyžařské školy s dalšími subjekty. Jako nedostatečné se ukázalo i portfolio produktů, materiální vybavení a komunikace lyžařské školy na internetu nebo ve formě propagace na svahu. Nejlépe vyšla v marketingovém mixu...
Spokojenost zákazníků se službami Pulse Fitness v Benešově
Holánek, Michal ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
Název: Spokojenost zákazníků se službami Pulse Fitness v Benešově Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit spokojenost zákazníků Pulse Fitness v Benešově a odhalit hlavní příčiny, které úroveň spokojenosti zákazníků Pulse Fitness snižují. Zjištěné výsledky přitom budou podkladem k navržení opatření, jejichž implementace v Pulse Fitness by měla přispět ke zvýšení úrovně zákaznické spokojenosti. Dílčím cílem je přizpůsobení metodiky Evropského indexu spokojenosti zákazníka do prostředí fitness. Metody: V práci je využita metodika Evropského indexu spokojenosti zákazníka. Ke sběru primárních dat přitom bylo využito elektronického dotazování. Výsledky: Výsledné hodnoty Evropského indexu spokojenosti zákazníka poukazují na fakt, že zákazníci Pulse Fitness jsou s poskytovanými službami nadprůměrně spokojeni. Přesto existuje celá řada faktorů, jejichž optimalizací by se měl management Pulse Fitness zabývat, a k jejichž zlepšení byla navržena konkrétní doporučení. Klíčová slova: Evropský index spokojenosti zákazníka (ECSI), spokojenost zákazníka, fitness služby
Spokojenost členů CZ Golf se službami v Golf Resort Písek
Cibulka, Karel ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
5 ABSTRAKT Název: Spokojenost členů CZ Golf se službami v Golf Resort Písek Cíle: Tato diplomová práce se zabývá průzkumem úrovně spokojenosti členů se službami v Golf Resort Písek. Spokojenost byla zjišťována pomocí dotazníku, v němž členové resortu posuzovali skutečně vnímanou kvalitu služeb a kvalitu služeb, kterou očekávají u "vynikajícího" golfového resortu. Dotazník vznikl na základě výzkumu, který zohledňoval nejpodstatnější prvky, jež by měly být pro každý golfový resort automatické. V závislosti na zjištěných výsledcích z tohoto výzkumu bylo možné vyhodnotit kvalitu služeb v Golf Resort Písek. Následně byla navrhnuta určitá doporučení, která by měla vést ke zvýšení kvality služeb a následné vyšší úrovni spokojenosti členů v resortu. Metody: Průzkum kvality služeb byl proveden na základě vyvinutého dotazníku, který byl inspirován metodou SERVQUAL a porovnával tedy očekávanou kvalitu služeb u "vynikajícího" golfového resortu se skutečně vnímanou kvalitou služeb v Golf Resort Písek. Tento výsledný dotazník vznikl na základě analýzy dotazníku, ve kterém byla určována důležitost jednotlivých tvrzení, přičemž ty nejdůležitější byly použity právě do dotazníku, který zjišťoval spokojenost členů. Celkový sběr dat probíhal od listopadu 2012 do března 2013. Výsledky: Analýza výsledků průzkumu ukázala, že...
Analýza spokojenosti zákazníka ve volnočasovém centru
Jeřábek, Jiří ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Analýza spokojenosti zákazníka ve volnočasovém centru. Cíl práce: Tato diplomová práce je zaměřená na volnočasové centrum Offpark. Cílem této práce je zjistit spokojenost či nespokojenost zákazníků se službou ve volnočasovém centru. Offpark nabízí pro své návštěvníky volnočasové aktivity - služby, které si práce klade za cíl zanalyzovat a zlepšit jejich jednotlivé aspekty. Diplomová práce porovná očekávanou a reálnou hodnotu jednotlivých aspektů. Tato komparace pomůže vyvodit možné změny ke zlepšení kvality služeb dle největších nedostatků. Jako podpůrný cíl je zanalyzování myšlenek a názorů zaměstnanců a porovnání s myšlenkami a názory reálných návštěvníků. Cílem této komparace bylo objevit rozdíly v názorech návštěvníků a názorech zaměstnanců. Vzniklé rozdíly těchto dvou skupin ukážou rozdílnost v chápání situace ze strany návštěvníka a instruktora, což je v některých případech zásadní rozdíl. Metoda: Průzkum kvality služeb byl zkoumán pomocí Servqual dotazníku, který byl distribuován skrze emailovou databázi návštěvníků volnočasového centra Offpark. Výzkum byl proveden na konci sezony 2012, kdy byl výzkum prezentován jako pomůcka ke zlepšení kvality služeb do období dalšího. Základní myšlenka tohoto dotazníku spočívá v ohodnocení očekávané (ideální) a reálné kvalitě služby. Druhou...
Marketingový mix taneční školy Easy dance 2000 Nymburk
Knytlová, Radka ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Marketingový mix taneční školy Easy dance 2000 Nymburk Cíle: Na základě analýzy současného marketingového mixu navržení konkrétních úprav jednotlivých nástrojů tohoto mixu. Analýza marketingového mixu zahrnuje jeho popis i výzkumné šetření. Metody: K popisu marketingového mixu byly použity dvě kvalitativní metody - zúčastněné pozorování a neformální rozhovor. Výzkumné šetření bylo prováděno kvantitativní metodou - písemným dotazováním. V rámci tohoto dotazování byly prováděny tři šetření odpovídající rozdělení výzkumného souboru. Výsledky: Marketingový mix taneční školy byl členy školy a jejich rodiči hodnocen velice kladně. S produktem jakožto nabídkou tanečních stylů, účasti na soutěžích a soustředěních jsou respondenti spokojeni. Cenu ve většině považují za adekvátní. Nejvíce respondentů se dozvědělo o taneční škole od svých kamarádů či známých. Záměrné propagační způsoby se neprokázaly jako efektivní. Prostředky internetové komunikace (webové stránky a Facebook) jsou navštěvovány maximálně v 75-ti procentech, jejich hodnocení je napadáno neaktuálností a nečinností. S lektory jsou ve většině spokojeni a to i přesto, že hodně křičí a jsou přisní. Dostatečná informovanost není vždy podpořena časovým předstihem. Vytvořené návrhy na inovace se týkají všech nástrojů marketingového mixu. Vedení...
Marketingový plán fitness centra Natálie v Českém Brodě
Hanzlík, Tomáš ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Marketingový plán fitness centra Natálie v Českém Brodě Cíle: Cílem bakalářské práce je na základě analýzy marketingového plánu, který byl aplikován v roce 2014, navrhnout úpravy marketingového plánu pro rok 2015 a 2016. Metody: V bakalářské práci byly použity kvalitativní výzkumné metody. Konkrétně se jednalo o hloubková interview s manažerem fitness a dvěma pravidelnými klienty fitness Natálie. Dalšími metodami byly nestrukturované pozorování jednotlivých prvků marketingového mixu a analýzy dokumentů. Výsledky: Jeden z nejvýznamnějších výsledků analýzy konkurence je zjištění, že fitness Natálie ve srovnání s ostatními fitness centry v Českém Brodě a jeho blízkém okolí nejintenzivněji propaguje své služby. Nejvýznamnější příležitostí Natálie je nižší obliba mladých lidí o konkurenční fitness zařízení a nejvýznamnější silnou stránkou Natálie je počet hodin otevírací doby týdně. Mezi nejdůležitější návrhy na úpravu marketingového plánu Natálie patří vytvoření týdenního rozvrhu fitness služeb, zredukování počtu posilovacích strojů a vytvoření odpočinkových zón. Klíčová slova: Marketingový mix, produkt, konkurence, fitness služby
Implementace marketingové komunikace firmy Adidas v partnerských fitness centrech
Bártová, Monika ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Implementace marketingové komunikace firmy adidas v partnerských fitness centrech Cíl: Cílem práce je zdokonalení marketingové komunikace pro partnerská fitness centra firmy adidas. Uvedené téma vychází ze situační analýzy firmy zaměřené na využití jednotlivých komunikačních kanálů. Dále jsou na základě marketingového výzkumu zákazníků uvedených fitness zpracovány návrhy na zefektivnění stávajících komunikačních kanálů, eventuélně navržení nových, podporujících firemní identitu. Metodologie: Marketingový výzkum 1.Kvantitavní - dotazníkové šetření 2.Kvalitativní - hloubkové interview SWOT analýza marketingové komunikace Vyhodnocení a interpretace výsledků: Z výsledků výzkumu vyplývá, že produkty adidas patří mezi špičku sportovního zboží užívaného do fitness. Přesto o své cílové zákazníky bojuje především s americkým konkurentem Nike. Je třeba, aby si adidas zachoval konkurence schopnost v oblasti fitness i přesto, že do ní v momentální době nevkládá dostatečné množství finančních prostředků, jako do jiných klíčových kategorií. Toho může dosáhnout tak, že bude intenzivně využívat finančně nenáročné komunikační kanály. Klíčová slova: Marketing, marketingová komunikace, marketingový mix, sponzoring, propagace, podpora prodeje, vztah k veřejnosti, zákazník, identita firmy Powered by TCPDF...
Kvalita služeb pohledem zákazníků soukromého fitness centra
Nádvorník, Ondřej ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Kvalita služeb pohledem zákazníků soukromého fitness centra Cíl práce: Tato diplomová práce se zaměřuje na vybraný fitness a wellness klub Holmes Place Premium Karlín, kde byla pomocí marketingového výzkumu zjišťována spokojenost klientů s kvalitou nabízených služeb. Konkrétní podoba tohoto výzkumu spočívala v dotazníkovém šetření při využití metody SERVQUAL. V rámci této metody jsou zjišťovány nejprve představy klientů o službách ve vynikajícím fitness centru a následně jsou tyto představy porovnávány se skutečně vnímanou kvalitou služeb ve vybraném zařízení. Výsledkem celého výzkumu je hodnocení kvality jednotlivých služeb i všech služeb jako celku. Na základě těchto výsledků jsou v práci uvedena doporučení a návrhy pro vedení klubu na zlepšení kvality vybraných služeb a zvýšení úrovně spokojenosti klientů. Metoda: Pro průzkum kvality služeb ve fitness a wellness klubu Holmes Place Premium Karlín bylo využito standardizovaného SERVQUAL dotazníku. Tento dotazník zkoumá a porovnává očekávanou kvalitu služeb ve vynikajícím fitness centru se skutečně vnímanou kvalitou služeb ve vybraném klubu tak, jak ji hodnotí samotní zákazníci. Sběr dat probíhal v období od října 2013 do března 2014. Výsledky: Analýzou výsledků z provedeného výzkumu bylo zjištěno, že klienti jsou s úrovní služeb klubu...
Využití GAP modelu kvality služeb ve FITcentru Chrudim
Pecinová, Markéta ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
Název: Využití GAP modelu kvality služeb ve FITcentru Chrudim. Cíle: Cílem diplomové práce je prostřednictvím GAP modelu analyzovat příčiny vzniku mezer, které existují mezi jednotlivými stupni interakce v procesu poskytování služeb ve FITcentru Chrudim. Na základě zjištěných výsledků byl zhodnocen stav organizace a byla navrhnuta řešení, jak dosáhnout vyšší kvality poskytovaných služeb a tím i vyšší spokojenosti zákazníků. Metody: Pro výzkum je použit GAP model kvality služeb, neboli model pěti mezer. Jednotlivé mezery byly zkoumány pomocí dotazníkového šetření určeného pro zákazníky i pracovníky fitcentra, polostrukturovaného rozhovoru s majitelem fitcentra a vlastním pozorováním. Výsledky: Výsledky výzkumu jsou znázorněny pomocí metody klasifikačního kříže, tabulek a grafů. Získané údaje přispěly k identifikaci služeb, které mají být zlepšeny a k nalezení vzniklých mezer v komunikaci mezi zaměstnanci a na základě toho byla stanovena doporučení, jak stávající nedostatky minimalizovat nebo zcela odstranit. Tím se dosáhne vyšší kvality poskytovaných služeb a potěšení ze strany klientů. Klíčová slova: sportovní služba, kvalita služeb, spokojenost zákazníků, GAP model kvality služeb, FITcentrum Chrudim
Spokojenost zákazníků se službami prodejny Sportex.cz
Kubátová, Lucie ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Spokojenost zákazníků se službami prodejny Sportex.cz Vedoucí DP: Mgr. Jan Šíma Cíle: Cílem práce je pomocí dotazníkového šetření zjistit, jak jsou zákazníci spokojeni se službami sportovní prodejny Sportex.cz. Dále na základě výsledků dotazníků navrhnout nová řešení a uspořádání pro nynější sportovní prodejnu Sportex.cz tak, aby se v ní zákazníci cítili spokojeni a v budoucnu tuto prodejnu opět navštívili za účelem dalšího nákupu. Metody: Kvantitativní výzkum pomocí elektronického a písemného dotazování Výsledky: Zákazníci jsou nejvíce spokojeni s obsluhou prodejny a s vybavením. Sortiment shledávají jako nadprůměrný. Nejhůře dopadla dostupnost a lokalita obchodu. Na základě výsledků bylo doporučeno jako hlavní pilíře změn rozšíření sortimentu o nové produkty, zavést světelný poutač před prodejnu, prodloužit otevírací dobu, zavést tiskárnu na účtenky a přehodnotit cenovou politiku. Klíčová slova: Sportovní obchod, personál, vybavení prodejny, merchandising

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 521 záznamů.   začátekpředchozí304 - 313dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
14 ŠÍMA, Jan
3 ŠÍMA, Jaroslav
30 ŠÍMA, Jiří
7 Šíma, Jakub
3 Šíma, Jaroslav
2 Šíma, Jindřich
30 Šíma, Jiří
2 Šíma, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.