Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 65 záznamů.  začátekpředchozí56 - 65  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Gustav Schmoranz - 22 let v Národním divadle
Schmoranzová, Viktorie ; Svobodová, Doubravka (vedoucí práce) ; Černý, Ondřej (oponent)
Ústředním tématem této diplomové práce je postava nejdéle sloužícího ředitele Národního divadla Gustava Schmoranze a postavení naší první divadelní scény v přelomovém období před první světovou válkou, v době válečné krize a během prvních let samostatného československého státu. Tato práce se dále dotýká celkového politického, sociálního a hospodářského klimatu v první polovině dvacátého století, kdy se v Praze konstituovala síť kamenných divadel tak, jak ji známe dnes, a kdy se rodila řada producentských rozhodnutí a postojů, které ovlivnily divadelní život metropole na celé 20. století a de facto do dnes.
Klady a zápory mé praxe
Černý, Ondřej ; Sílová, Zuzana (vedoucí práce) ; Kudláčková, Jana (oponent)
Cílem této práce je popsání těch nejdůležitějších zkušeností, které ovlivnily mé dosavadní působení u divadla i mimo něj. Je to ohlédnutí za deseti lety mé praxe. Většina této diplomové práce předkládá můj pohled na muzikál, na cvičení a techniky, které mě dopomohly k dosažení lepších výsledků. Zmiňuji zde praxi v Disku, kde se spíše než rozborům jednotlivých inscenací věnuji okolnostem, které určovaly jejich vývoj a výsledný tvar. V kapitolách o černém a zájezdovém divadle zmiňuji asi nejvíce záporů ze své praxe a to především neprofesionalitu, se kterou jsem se setkal.Rád bych zdůraznil, že všechny postřehy a zkušenosti zde popsané, vychází čistě z mých vlastních zkušeností a názorů, se kterými nemusí každý čtenář souhlasit. Jejich neomylnost tedy není nevyvratitelná, ale pro mou budoucí praxi je v každém případě nepostradatelná
Využití virálního marketingu v komerčních komunikacích
Černý, Ondřej ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá fenoménem virálního marketingu v rámci komerčních komunikací. První část popisuje měnící se prostředí komerčních komunikací a upozorňuje na nové trendy, jako jsou guerilla marketing, event marketing, product placement a využití nových technologií. Nový potenciál představují i sociální média, mezi která řadíme sociální sítě, blogy, sdílení multimédií a další. Druhá část přibližuje teorii virálního marketingu, jeho vznik a hlavní výhody i nevýhody. Zároveň nabízí strategii pro vytvoření virální kampaně, soustředí se na zásady pro využití virálních prvků s důrazem na Facebook, Twitter a užití videa. Třetí část zkoumá tři konkrétní české virální kampaně značek Aquila, T-Mobile a Fernet Stock. Navazuje kvantitativní výzkum provedený formou dotazníkového šetření a kvalitativní, kde byla použita metoda diskusní skupiny. Obě části výzkumu poskytly užitečná data o chování české populace na internetu a jejich vnímání virálního marketingu.
Technologie LINQ
ČERNÝ, Ondřej
Práce se zabývá problematikou sjednoceného programovacího modelu LINQ a jeho použití v C#. Zkoumá jeho dopady na konvenční způsoby pracování s daty v objektově orientovaném programování. Obsahuje základní informace o všech hlavních způsobech implementace LINQ, ale většina textu je věnována implementaci LINQ pro SQL. Dále se zabývá jak s LINQ pracovat při tvorbě aplikací v C# a pro tyto účely poskytuje učební příručku, kde jsou vysvětleny klíčová fakta o LINQ, jeho syntaxe a výhody oproti klasickému přístupu k datům.
Gustav Schmoranz a jeho éra v ND 1900 - 1922
Schmoranzová, Viktorie ; Svobodová, Doubravka (vedoucí práce) ; Černý, Ondřej (oponent)
Tématem mé bakalářské práce je první šestileté funkční období Gustava Schmoranze v Národním divadle. Zvolila jsem si ho především pro na české poměry mimořádně dlouhé období po něž tento typický intelektuál přelomu 19. a 20. století řídil naši první scénu. Snažila jsem se zachytit nejvýznamnější okamžiky začátku jeho ředitelské kariéry a zároveň přiblížit politickou a kulturní atmosféru, která v Praze na začátku století vládla. Zároveň jsem se snažila i popsat podmínky zrodu první významné tzv. režisérské éry činohry ND, reprezentované jménem Jaroslava Kvapila, i obtížné okolnosti ustavení a oddělení dvou dodnes nejreprezentativnějších institutů české hudby ? opery ND a České filharmonie. Věnovala jsem se pochopitelně i provozním a organizačním souvislostem tehdejšího divadelního provozu.
BPEL
Černý, Ondřej ; Selčan, Vladimír (vedoucí práce) ; Buchalcevová, Alena (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou jazyka Business Process Execution Language. Nejprve se však práce zaměřuje na dva hlavní přístupy, které využívají jazyk BPEL. Jedná se o přístup servisně orientované architektury (SOA) a přístup Business Process Managementu. Práce postupně definuje a ukazuje vlastnosti SOA a BPM a určuje klíčovou roli jazyka BPEL v SOA a v BPM. Důležitá je část o propojení SOA a BPM, která poukazuje na jednotlivé problémy při propojení obou přístupů pomocí jazyka BPEL a na odlišnost businessu a IT, kterou je zde potřeba překonat. Po uvedení základních směrů, které využívají jazyk BPEL se práce věnuje přímo tomuto jazyku. Potom, co je uvedena základní charakteristika, je BPEL definován a zařazen do historie. Krátký odstavec je věnován také BPEL engine, který vykonává spustitelné business procesy. Následně jsou popsány jednotlivé důležité elementy jazyka BPEL a životní cyklus BPEL procesu. Na závěr druhé části jsou uvedeny nevýhody jazyka. Poslední část se snaží porovnat vybrané nástroje pro práci s jazykem BPEL na základě jejich vlastností definovaných pomocí kritérií. V přílohách je nejprve ukázáno, jak je možné převést business proces z modelu do spustitelné podoby a také příklady praktického využití jazyka BPEL pro orchestraci služeb a pro kompletní využití životního cyklu BPM.
Využití MS EXCEL pro analýzu dat z OLAP databází
Černý, Ondřej ; Benáčanová, Helena (vedoucí práce) ; Lorenc, Miroslav (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje teoretické základy funkcí OLAP (OnLine Analytical Processing) databází a především se věnuje praktickému využití aplikace Microsoft Office Excel 2007 pro analýzu dat uložených v OLAP databázích. Cílem práce je popsat, jaké možnosti Excel pro práci s OLAP databázemi nabízí a jak při práci s těmito databázemi postupovat. Práce s OLAP databázemi je demonstrována praktickými ukázkami na vzorové databázi. Tato práce může sloužit jako návod pro uživatele, kteří s problematikou OLAP databází ještě nejsou seznámeni a chtěli by Excel pro účel analýzy dat z OLAP databází použít.
Odraz díla Zbigniewa Brzezinského v politice a ekonomice USA
Černý, Ondřej ; Vošta, Milan (vedoucí práce) ; Kašpar, Václav (oponent)
Práce shrnuje postoje Zbigniewa Brzezinského ke Spojeným státům americkým na počátku 21. století a jeho kritiku dvou prezidentských období George W. Bushe. V první části popisuje pozici USA v éře globalizace, která pro Brzezinského představuje novou ideologii. Ve druhé části zkoumá hlavní spojence a jejich nepostradatelnost pro USA. Ve třetí části analyzuje nepřátele a hrozby, kterým Spojené státy americké musejí čelit, především terorismus, zbraně hromadného ničení a kyberterorismus.
Návrh příručky kvality a některých souvisejících směrnic pro zkušební laboratoř
Černý, Ondřej ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Zelenka, Karel (oponent)
Diplomová práce vznikla na základě spolupráce autora se zkušební laboratoří Policie ČR s působností na území hlavního města Prahy. Cílem práce je zpracovat této laboratoři na míru pro její vlastní potřebu příručku kvality tak, aby byla použitelná v každodenní praxi. Aby byla příručka kvality jako taková schválena příslušným akreditačním orgánem, je koncipována tak, aby splňovala všechny náležitosti a požadavky normy ČSN EN ISO/IEC 17025:2005 ? Posuzování shody ? Všeobecné požadavky na způsobilost zkušebních a kalibračních laboratoří.
Redukce a selekce informací v mediálním kontextu
Jeníček, Michal ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Černý, Ondřej (oponent)
Obsahem bakalářské práce je charakteristika mediální informace, která jako taková v sobě nese atributy selekce a redukce. Při jejím zpracování konzumentem musí být tento nevyvratitelný fakt brán v potaz. Práce nemá za primární cíl očernit práci masmédii, ale na základě jejich funkčního principu dokázat, že distorzní vlivy působící na informaci jsou přirozeným výsledkem ekonomických principů, kterými se média řídí. Stručnou charakteristikou největších představitelů masmédii a principů jejich činnosti odhalíme jejich hlavní pilíře činnosti, které stojí na základním principu získaní přízně konzumenta. Praktickými ukázkami z mediálního světa pak bude patrno, že popsané principy nejsou jen teorie a v praxi jsou hojně využívány.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 65 záznamů.   začátekpředchozí56 - 65  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
3 ČERNÝ, Oldřich
55 ČERNÝ, Ondřej
3 Černý, Oldřich
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.