Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 92 záznamů.  začátekpředchozí83 - 92  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Internetový marketing - teorie a praxe
Prošek, Michal ; Řezníček, Václav (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Stále častěji se každý nás setkává s pojmem internetový marketing. Tento specifický druh marketingu začíná být pro velkou část firem součástí jejich marketingových strategií, ale otázkou je, jak velké množství nástrojů internetového marketingu používat. Správné použití těchto nástrojů je různorodé, záleží vždy na velikosti firmy a jejich cílové skupině. Tato práce se zabývá výhradně možnostmi internetového marketingu pro malé firmy respektive pro malé internetové obchody. V první části práce se nachází souhrn teoretických znalostí z dostupných zdrojů o jednotlivých nástrojích internetového marketingu. Druhá část práce je zaměřena na praktické využití znalostí z první části. Autor popisuje současnou situaci na poli internetového marketingu v jednom malém internetovém obchodě se sportovním zbo-žím. Z popisu vychází analýza SWOT a výsledky z ní se promítají do konečného návrhu využití nástrojů internetového marketingu pro tuto konkrétní firmu.
Zabezpečení PDF
Řezníček, Jan ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Hubáček, Josef (oponent)
Závěrečná práce se zabývá problematikou zabezpečení souborů formátu PDF. Cílem bakalářské práce je zmapovat dostupné možnosti zabezpečení tohoto formátu, hlouběji analyzovat jejich technickou implementaci, poskytnout návod na jejich aplikaci a následně otestovat jejich spolehlivost. Práce se věnuje bezpečnosti z pohledu publikace dokumentů, tedy obsahu souborů PDF. Nezabývá se bezpečností aplikace, tedy možností napadení souborů PDF škodlivým softwarem. Tento text zorientuje čtenáře v dané problematice a jehozávěrem je zhodnocení typů zabezpečení spolu s praktickým souborem doporučení pro bezpečné publikování dokumentů PDF.
Proměny a vývoj digitálního videa
Černý, Martin ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Lisý, Martin (oponent)
Závěrečná práce se zabývá proměnou a vývojem digitálního videa z pohledu běžného uživatele. Cílem práce je popsat, jak se amatérské technologie přibližují profesionálnímu zpracování videa. Tohoto cíle bude dosaženo pomocí popisu historického vývoje digitálního média a srovnání amatérských a profesionálních technologií. Součástí práce jsou také hlavní předpoklady pro tento vývoj, kterými jsou nové videokamery, výkonnější počítače, amatérské střihové programy a nové postupy komprese videa. Text nabízí i stručný úvod do problematiky digitálního videa, přehled současných technologií a klade si otázky, jaké jsou důsledky této proměny a co by tyto proměny mohly znamenat do budoucna.
Prezentace firmy a jejich produktů pomocí různých grafických technik a postupů
Tokhyan, Aramayis ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je popsat různé techniky prezentace firmy a jejich produktů pomocí různých typů dokumentů. Práce popisuje základy problematiky prezentace, propagace a reklamy. Největší důraz klade práce na problematiku reklamy na internetu, konkrétně na bannerovou reklamu. V praktické části se práce věnuje konkrétní modelové situaci tvorby bannerové reklamy s využitím poznatků z teoretické části.
Interpretace psané zprávy
Bečev, Jan ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Abstrakt Tato práce se zabývá možnými způsoby interpretace zprávy v textové podobě. Práce se zaměřuje na procesy, které se odehrávají v mysli čtenáře během aktu interpretování. Hlavním přínosem práce je vytvoření vlastního původního modelu interpretace, založeného na Shannon-Weaverově modelu komunikace a jeho zasazení do širšího kontextu problematiky interpretace textu. První část práce popisuje rozšířený model komunikace Shannon-Weaver a model interpretace, který mu odpovídá. Také je zde popsán model komunikace, upravený specificky pro použití při interpretaci textové zprávy, tak, aby lépe odpovídal mezilidské komunikaci. Dále jsou zde nastíněny aktuální možnosti praktického využití teorie interpretace a detailně popsán termín informační hodnoty zprávy vzhledem k autorovi, čtenáři a objektivnímu pozorovateli. V druhé části je do upraveného modelu komunikace umístěn samotný proces interpretace. Dále je zde na příkladech přiblížena teorie interpretace Umberta Eca, použitá tak, aby odpovídala zaměření práce. Tato teorie je dále rozšířena o prvky z práce D. R. Hofstadtera, Stuarta Halla a S. Peirceho. Důraz je dán na roli čtenáře při interpretaci. Ve třetí části jsou shrnuty předchozí teorie do přehledného postupu interpretace zprávy čtenářem. Tento postup je také vyjádřen pomocí grafického modelovacího nástroje. Ve čtvrté, závěrečné, části předkládám ukázku -- případovou studii, na níž ilustruji postup interpretace textové zprávy podle mého modelu.
Space distribution of filler in polymeric material
Saxl, Ivan ; Trefílková, B. ; Ponížil, P. ; Čermák, R.
Stochastic analysis of the spatial arrangement of spherical particles in glycerine thin films.
Modelling spherulite growth by planar tessellations
Saxl, Ivan ; Čermák, R. ; Ponížil, P.
Computer simulated models of planar Poisson-Voronoi and Johnson-Mehl tessellations are compared with a gradually growing thin spherulite layer of polypropylen. The growth kinetics is described and a non-homogeneous Johnson-Mehl tessellation is proposed as a suitable model.
Vnímání a tvorba grafického designu v různých kulturách
Čermák, Radim ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Krsek, Libor (oponent)
Pro dnešní moderní svět jsou stále důležitější informace. Spolu s jejich důležitostí roste i jejich množství, a tak je kvalitní komunikace, a to především ta vizuální, pro správné sdělení informací a oslovení potenciálních příjemců informace nepostradatelná. Formu vizuální komunikaci dává grafický design. S rostoucí globalizací roste také vzájemné propojování různých kultur, a tím dochází k stále větší nutnosti komunikace s odlišnými kulturami. Každá kultura je utvářena specifickými hodnotami, které se mohou a často se také do značné míry liší. Tyto hodnoty se následně odráží ve všech oborech lidské činnosti, grafický design není výjimkou. Abychom zjistili, jak jsme kulturou ovlivňováni, definujeme si nejprve kulturu a podíváme se blíže na proces, kterým si kulturu osvojujeme, k čemuž využijeme transdisciplinární přístup těžící z poznatků kognitivních věd, neurovědy, antropologie a psychologie. Dále se zaměříme na principy vizuálního vnímání a studie týkající se rozdílného chování a vnímání v odlišných kulturách. Na základě kulturotvorných událostí si rozdělíme svět na jednotlivé kulturní celky a s využitím poznatků z předchozích kapitol se pustíme do analýzy grafického designu v různých kulturách. Poukážeme na principy a možná úskalí užití symbolů a barev v komunikaci s jinými kulturami. Popíšeme, jak se hodnotové paradigma jednotlivých kultur odráží v grafického designu, a pokusíme se pro každou kulturu vystihnout typické rysy vizuální komunikace.
Realizace konkrétního projektu "posklizňová linka" v zemědělském podniku
Tůma, Pavel ; Vojík, Vladimír (vedoucí práce) ; Čermák, Robert (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na možnosti získání investiční dotace na modernizaci zemědělského podniku z Programu rozvoje venkova. Cílem práce je popsání a zhodnocení dotovaného projektu a upozornit na problémové oblasti, které mohou získání dotace ohrozit. Struktura práce je sestavena tak, aby čtenář získal nejen obecné, ale zejména konkrétní informace pro získání dotace z Programu rozvoje venkova.
Grafický design: porovnání v různých kulturách
Čermák, Radim ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilím, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce poukazuje na nezastupitelnou roli vizuální komunikace a grafického designu v soudobém globálním a informacemi zahlceném světě. Rozděluje svět na jednotlivé kultury a charakterizuje jejich hlavní znaky. Dále charakterizuje grafický design typický pro tyto kultury, vystihuje hlavní rysy a odlišnosti. Na základě těchto faktů práce popisuje, jaký přístup k tvorbě grafického designu oslovuje zákazníky v příslušných kulturách a jaký přístup má potenciál oslovit zákazníka v interkulturálním měřítku. Zabývá se také možnými problémy při přenosu grafického designu mezi různými kulturami a popisuje historii grafického designu a jeho možný vývoj v budoucnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 92 záznamů.   začátekpředchozí83 - 92  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 Čermák, Radek
3 Čermák, Radim
2 Čermák, Rastislav
2 Čermák, Robin
7 Čermák, Roman
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.