Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 275 záznamů.  začátekpředchozí266 - 275  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Projekt aktivit public relations Českého svazu tanečního sportu na léta 2006 - 2008
Weiser, Radim ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Oponent B, (oponent)
Název: Projekt aktivit public relations Českého svazu tanečního sportu na léta 2006 - 2008 Project of Public Relations of the Czech DanceSport Federation for the years 2006 - 2008 Cíl práce: Analyzovat současný stav komunikace Českého svazu tanečního sportu a zároveň návrh změn a nových aktivit. Metody: Analýza bude provedena metodou SWOT a popisnou metodou. Výsledky: Vytvoření projektu, který bude shrnovat všechny změny a návrhy nových aktivit v oblasti public relations. Diskuze o možnostech realizace jednotlivých kroků. Klíčová slova: Analýza SWOT, popisná analýza, Public Relations, Český svaz tanečního sportu, taneční sport 2
Marketingová komunikace zimních stadionů a arén české hokejové extraligy
Blažek, Petr ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Černý, Otakar (oponent)
Název Marketingová komunikace zimních stadionů a arén české hokejové extraligy Marketing Communication ln Winter Stadium And Arenas OfCzech Ice Hockey First League. Cíl práce: Zdokumentovat a analyzovat reklamní prostory a média využívaná v zimních stadionech české hokejové extraligy. Pomocí dotazování zjistit názory vybraných vedoucích pracovníků extraligových klubů na současnou situaci v extralize a marketingu klubu. Vytvořit model marketingově optimálního hokejového stadionu. Metody: Pro získání potřebných dat použiji metodu pozorování pro dokumentaci reklamních nosičů na zimních stadionech. Dále použiji metodu dotazování ve formě interview a elektronického dotazování. Získaná data porovnám metodou komparace. Výsledky: Prezentují marketingové komunikační možnosti zimních stadionů, resp. reklamní média využívaná v halách stadionů a arén. Dále předkládají názory vybraných manažerů na současný stav v české extralize a marketing svého klubu. Ze získaných informací vytvářejí model zimního stadionu s optimálními komunikačními podmínkami. Klíčová slova: Komunikace, stadiony, arény, hokej extraliga, reklamní nosiče, média
Korporační projekt Peking 2008
Šťastná, Eva ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Kindová, Alena (oponent)
BIBLIOGRAFICKÁ IDENTIFIKACE Jméno a příjmení autora: Eva Št'astná Název diplomové práce: Korporační projekt Peking 2008 Název diplomové práce v angličtině: Beijing 2008 The Corporate Project Katedra: Kinantropologie Obor: Management tělesné výchovy a sportu Vedoucí diplomové práce: Doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc. Rok obhajoby: 2006 Cílem mé diplomové práce bylo vytvoření celistvé koncepce projektu aplikovatelného v praxi. Hlavní podstatou celé práce jsou jednotlivé části kompozice, které se vzájemně prolínají a tvoří jednotný podklad pro realizaci akce podobného typu. Projekt jsem zaměřila na blížící se mezinárodní sportovní událost celosvětového významu. Jsem si plně vědoma toho, že mnohá fakta, z nichž jsem v době zpracování diplomové práce čerpala, projdou během doby příprav Olympijských a Paralympijských her v Pekingu řadou změn a výsledný koncept by se tak od zpracovaného teoretického podkladu významně lišil. Hlavním úkolem však nebylo zhotovení neměnného materiálu, svým čtenářům si takdovoluji předložit návrh, jak postupovat při postupné realizaci podobné aktivity. Klíčová slova: projekt, korporační, olympijský, paralympijský, Peking, partner Keywords: project, corporate, Olympic, Paralympic, Beijing, partner
Model stanov občanského sdružení
Hamouz, Jaromír ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Oponent B, (oponent)
Název: Model stanov občanského sdružení Název v angličtině: The exemplar statute for the civil association Cíle práce: Zanalyzovat několik stanov existujících občanských sdružení sportovních klubů (tělovýchovných jednot); vypracovat postup tvorby stanov občanského sdružení; navrhnout model stanov pro konkrétní zakládající se sportovní klub. Metoda: Při zpracování této práce jsem používal tyto metody: popisná analýza, analýza dokumentů, komparativní metoda. Klíčová slova: Neziskový sektor, nezisková organizace, občanské sdružení, organizační struktura občanského sdružení, založení občanského sdružení, stanovy občanského sdružení.
Projekt reklamní kapmaně na sportovní akci
Tichý, Jan ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Malecha, Petr (oponent)
Název Reklamní kampaň na sportovní akci Název v angličtině Advertising campaign for sport action Cíle práce Vytvoření návrhu reklamní kampaně pro vymyšlenou sportovní akci. Popsat a definovat sportovní akci, jež je předmětem reklamní kampaně. Navrhnout časový harmonogram použití jednotlivých médií, zjistit cenu konkrétních médií a navrhnout možnou podobu reklamních sdělení. Analyzovat reklamní kampaň na sportovní akci která již proběhla. Metoda V práci byla využita popisná analýza při zpracování reklamní kampaně na část PlM Běžeckého seriálu 2005. Dále bylo použito strukturovaných a polostrukturovaných rozhovorů při získávání informací o pořádání sportovní akce v prostorách Sazka Areny s pracovníky Best Sport, a. s. Rovněž byla využita SWOT analýza v závěru práce k hodnocení projektu. Výsledky Vytvoření reklamní kampaně pro vymyšlenou sportovní akci opírající se o čtyři hlavní média, a to včetně časového harmonogramu akce, rozpočtu a návrhu na reklamní sdělení v jednotlivých médiích. Klíčová slova Marketing, komunikace, reklama, reklamní kampaň, média, sportovní akce. 2
Výuka managementu na UK FTVS ve srovnání s praxí
Kult, Libor ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
Souhrn Název práce: Výuka managementu na UK FTVS ve srovnání s praxí Cile práce: Porovnání struktury vyučovaných předmětů s jejich skutečnou využitelností v praxi manažera sportovního klubu a s platnými poznatky teorie managementu s následnou tvorbou vlastního učebního plánu. Dále komparace výsledků u sportovních klubů na bázi občanských sdružení a na bázi obchodních společ­ ností. Metoda: Výzkum formou dotazníku mezi vedoucími činovníky spor- tovních klubů na všech soutěžních úrovních a ve všech formách. Výsledky: Předkládají pohled na strukturu znalostí požadovaných od manažerů v českém prostředí a zároveň je srovnávají s teorií managementu. Mohou také pomoci v případné úpravě struktury výu- ky managementu sportu na FTVS UK. Klicová slova: struktura činností manažera, vlastnosti manaže- ra, role manažera, využití vyučovaných předmětů, učební plán
Efekt využití sportovních osobností jako referenční skupiny na nákupní preference mladé generace v regionu Praha
Voráček, Josef ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Tomek, Gustav (oponent) ; Gregar, Aleš (oponent)
Název: Efekt využití sportovních osobností jako referenční skupiny na nákupní preference mladé generace v regionu Praha Cíl: Hlavním cílem disertační práce je prostřednictvím marketingového výzkumu zjistit, zda a jaký efekt má využití sportovních osobností v marketingové komunikaci firem jako referenční skupiny na nákupní preference mladé generace, tzv. generace Y, v regionu Praha. Metody: V disertační práci je využito dotazníkového šetření a následných skupinových diskusí. Pro tvorbu dotazníku slouží jako podklad americká verze původního dotazníku autorů BUSH, MARTIN, BUSH (2004). Dotazník nejdříve podstupuje proces transkulturního převodu, při kterém je využito metody modifikovaného přímého překladu a dále konfirmatorní faktorové analýzy. Toto šetření zahrnuje vzorek 416 respondentů, kteří jsou studenty pražských středních a vysokých škol. Skupinové diskuse jsou provedeny se čtyřmi skupinami čítajícími celkem 41 respondentů. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, že využití sportovních osobností v marketingové komunikaci u generace Y nemá prokazatelný efekt na pozitivní ústní komunikaci ("word-of-mouth") a na tendenci k přechodu ke konkurenci, střídání značek, chování při nespokojenosti se značkou (firmou). Na loajalitu ke značce může mít tento komunikační nástroj nepřímý pozitivní efekt ve formě...
Využití a ověření účinnosti internetu v marketingu profesionálních fotbalových klubů
Klozar, Jan ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Navrátilová, Miroslava (oponent)
Název: Využití a ověření účinnosti internetu v marketingu profesionálních fotbalových klubů Název v angličtině: Application and testing of the effectiveness ofthe internet in the marketing area ofprofessional football clubs Cíle práce: Analýza současného stavu využívání internetu v marketingu profesionálních fotbalových klubů a následné zpracování doporučení pro české kluby, jak lépe internet v marketingu využívat. Metody: Práce byla vypracována na základě popisné a komparativní analýzy, analýzy SWOT a dotazm'ku. Výsledky: Práce popsala současnou situaci ve využívání internetu v marketingu českých fotbalových klubů. Tato situace byla nejprve porovnána se stavem využívání internetu zahraničními kluby. Následně byly zpracovány názory uživatelů internetu na oficiální stránky českých klubů získané z provedeného průzkumu. Z výsledků porovnání zahraničních stránek a názorů respondentů vyplynulo doporučení optimálru'ho zpracování využívání internetu pro tuzemské kluby. Klíčová slova: marketing, internet, marketingový mix, internet a marketing, popisná analýza, komparativní analýza, analýza SWOT, fotbal, profesionální kluby JanKlozar 31.3..2006 2
Model oceňování hráčů v ledním hokeji a fotbale
Eysseltová, Sylvie ; Novotný, Jiří (vedoucí práce) ; Dvořáček, Jiří (oponent) ; Čáslavová, Eva (oponent)
V ledním hokeji i fotbale není známý ucelený univerzální model, který by nasimuloval přestupní cenu hráče na základě jak výkonnostních atributů, tak i atributů osobnostních a klubových. Na přestupním trhu hráčů nejsou používána žádná obecně platná pravidla při stanovování přestupní ceny hráče. Hlavním cílem této disertační práce je sestavit model, který bude obecně stanovovat cenu hráče na trhu, tak aby prodávající klub získal minimálně částku, kterou do hráče vložil. V práci je sestaven také specifický model pro lední hokej a fotbal, který stanovuje přestupní cenu hráče v porovnání se stejně kvalitním hráčem v zahraničí. Oba modely se ideálně doplňují a představují tak vodítko pro sportovní manažery, agenty i širokou veřejnost při stanovování reálně ceny hráče na hráčském trhu. Modely jsou v práci představeny, pomocí modelů jsou nasimulovány přestupní částky u fotbalových i hokejových hráčů a modely jsou ověřeny v praxi porovnáním se známými přestupními částkami. Hlavním přínosem je zprůhlednění tvorby ceny při přestupech hráčů v ledním hokeji a fotbale se zaměřením na přestupy hráčů z České republiky do zahraničních profesionálních soutěží. Modely jsou jednoduše transformovatelné na jiné kolektivní sporty.
Účetní výkaznictví profesionálních sportovních klubů (se zaměřením na hlavní prvky nehmotných aktiv rozvahy)
Filinger, Jaroslav ; Janhuba, Miloslav (vedoucí práce) ; Müllerová, Libuše (oponent) ; Čáslavová, Eva (oponent)
Disertační práce se zabývá problematikou účetního výkaznictví profesionálních sportovních klubů. Práce je rozčleněna celkem do osmi kapitol. Kromě úvodu a závěru obsahuje práce kapitolu se zaměřením na ekonomii sportu a dále pět kapitol zabývajících se specifickými oblastmi profesionálních sportovních klubů z účetní perspektivy. První kapitola akcentuje stále rostoucí význam sportu ve společnosti, který má za následek stále se zvyšující objem finančních zdrojů alokovaných do tohoto odvětví. Jednou z cest získání externího kapitálu je vstup na burzu, avšak tento vstup vede k vyššímu tlaku na kvalitu účetních výkazů ze strany externích uživatelů. Druhá kapitola se věnuje ekonomickému prostředí profesionálních sportovních klubů. Pouze důkladné seznámení se s odvětvím sportu umožňuje správnou interpretaci ekonomických jevů vyskytujících se v tomto odvětví a jejich následné účetní zachycení. Při výkladu používá autor klasické ekonomické pojmy a členění této kapitoly odpovídá struktuře standardní ekonomické literatury (trh produktů, trh výrobních faktorů, veřejný sektor a hospodářská soutěž). Třetí kapitola zdůrazňuje význam nehmotných práv v odvětví sportu a v této souvislosti uvádí hlavní koncepce vykazování nehmotných aktiv obsažené ve světově uznávaných účetních standardech (IFRS, US GAAP). Čtvrtá kapitola se detailněji zaobírá hlavní specifickou oblastí profesionálních sportovních klubů. Touto oblastí jsou ekonomické vztahy mezi hráči a kluby, které jsou zakotveny v hráčských smlouvách. Předmětem zájmu je především prvotní vykázání v závislosti na různých způsobech pořízení a také problematika dlouhodobých závazků plynoucích z hráčských smluv. Pátá kapitola objasňuje ekonomické implikace ligové koncese (především teritoriální výlučnost), které jsou klíčové pro naplnění definičních znaků (nehmotných) aktiv. Pro následné vykázání ligové koncese je klíčovým problémem otázka určitelnosti doby použitelnosti. Šestá kapitola vymezuje hlavní zdroje výnosů profesionálních sportovních klubů (podnikové segmenty) a jejich vliv na strukturu účetních výkazů. Podstatná část je věnována vykazování výnosů z prodeje vysílacích práv, které jsou často garantovány dlouhodobými kontrakty. Sedmá kapitola se zaměřuje na některé ekonomické a účetní aspekty provozování sportovního zařízení (především subvencování a dlouhodobé pronájmy sportovních zařízení). Osmá kapitola shrnuje hlavní myšlenky obsažené v této disertační práci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 275 záznamů.   začátekpředchozí266 - 275  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.