Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 597 záznamů.  začátekpředchozí588 - 597  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza organizace sportovní akce na příkladu Red Bull Crashed Ice 2009
Rak, Zdeněk ; Leščinská, Kristýna (oponent) ; Voráček, Josef (vedoucí práce)
Nazev: Analyza organizace sportovni akce na pfikladu Red Bull Crashed Ice 2009 Cil prace: Analyza organizace sportovni akce na pfikladu Red Bull Crashed Ice 2009 s navrhem moznych zlepseni k teto akce. Metody: Popisna analyza, SWOT analyza, Interview s odbornikem. Anotace: Organizace akce Red Bull Crashed Ice zahrnuje mozne oblasti zlepseni s konkretnimi navrhy kjednotlivym cinnostem organizacniho procesu teto sportovni akce. Uvedene navrhy vychazi z vysledku analyzy SWOT a interview s odborniky. Vysledky: Zavery a doporuceni pro manazersky tym spolecnosti Red Bull. Klicova slova: Marketing, management, sportovni akce, event, popisna analyza, interview s odbornikem, SWOT analyza, Red Bull.
Propagační projekt Mistrovství světa v klasickém lyžování v Liberci 2009
Šikolová, Lenka ; Navrátilová, Miroslava (oponent) ; Voráček, Josef (vedoucí práce)
Tato prace se bude zabyvat vytvofenim navrhu na propagacni projekt pro Mistrovstvi sveta v klasickem lyzovani v Liberci 2009, ktery pro tuto akci detailne popise efektivni feseni propagace zamefene na zvolenou cilovou skupinu. Prace by mela poskytnout nahled, jak je mozne postupovat pfi pianovani propagace pro podobnou akci. V praci bude rozebran cil propagacniho projektu, cilova skupina - pfedem zvolena, poselstvi propagacniho projektu, media, propagacni prostfedky, harmonogram a rozpocet. Metoda: Popisna analyza, dotazovani Vysledky: Vyber apelu, medii, propagacnich prostfedku, vytvofeni harmonogramu a rozpoctu Klicova slova: Propagacni projekt, marketing mix, cilova skupina, poselstvi, apel, media, propagacni prostfedky, harmonogram, rozpocet - 3 -
Srovnání vybraných ekonomických a sociálních podmínek pro provozování sportu u studentů VŠ ve Španělsku a v ČR
Borůvková, Věra ; Voráček, Josef (oponent) ; Janák, Vladimír (vedoucí práce)
Cilem moji prace je srovnani vybranych ekonomickych a socialnich podminek pro provozovani sportu u studentu spanelske Universidad de Malaga a ceske Univerzity Karlovy se zamerem navrhnout, jak by se mohly podminky pro studenty vylepsit. Podminky jsem zjisfovala kvalitativni metodou (rozhovor) s dvanacti studenty ze Spanelska a dvanacti z Cech, pote dotaznikovym setrenim pfi vzorku stoosmi z kazde zeme, behem podzimu a zimy 2008/2009. Vysledky jsou shrnuty a byla vytvofena SWOT analyza. Abstract The purpose ofmy workis the comparation ofselected economic and social conditions for doing sport among the university students of University of Malaga (Spain) and Charles University (the Czech republic). The main intention is to concienve a theory of improvement for doing sport. The conditions have been discovered by qualitative method (interview) with twelve students from Spain and twelve form the Czech republic, then with the questionnaire of the sample 108 each from one institution. The investigation was taken during the autumn and winter 2008/2009. The results are summarize to SWOT analisis. Klicova slova: komparace, univerzitni studenti, kvalitativni a kvantitativni metody, socialni a ekonomicke podminky
Popularita sportu v ČR mezi studenty ZŠ a SŠ
Truhelka, Tomáš ; Voráček, Josef (oponent) ; Janák, Vladimír (vedoucí práce)
diplomové práce Název práce: Popularita sportu v České republice mezi studenty středních a základních škol Jméno autora: Tomáš Truhelka Katedra: Katedra základů kinantropologie a humanitních věd Obor: Management tělesné výchovy a sportu Vedoucí práce: PhDr. Vladimír Janák, CSc. Počet stran: 83 Počet příloh: 2 Rok obhajoby: 2008 Metodologie: Analýza a vyhodnocení informací získaných dotazníkovým průzkumem. Vlastní analýze předchází teoretický úvod. Klíčová slova: Historie sportu, organizace sportu, popularita sportu, marketingový výzkum, aktivní a pasivní sport, sledovanost sportu, výdaje na sport Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na zjištění aktivní a pasivní účasti respondentů na sportu a rozdělení sledovaných a aktivně provozovaných sportů. Další cíl je stanovení průměrného zastoupení sportovního vybavení u jednotlivce a preference jednotlivých sportů v médiích.
Rozbor kritických situací v basketbalu
Lhotský, Lukáš ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
DIPLOMOVÉ PRÁCE Název: Rozbor kritických situací v basketbalu Jméno: Lukáš Lhotský Katedra: Katedra základů kinantropologie a humanitních věd Obor: Management tělesné výchovy a sportu Vedoucí práce: PhDr. Vladimír Janák, Csc. Počet stran: 68 Rok obhajoby: 2008 Klíčová slova: Kritická situace, psychologie sportu, motivace, soustředění, sebevědomí, sportovní hry. Abstrakt: Diplomová práce je změřena na rozbor kritických situací v basketbalu. Snaží se porovnat reakce jednotlivých hráčů a typů hráčů na kritické situace. 3
Rozdíly v komunikaci v americké a české firmě se sportovním zaměřením
Straková, Lucie ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název práce: Analýza a srovnání komunikace v americké a české firmě se sportovním zaměřením Communication in US and Czech Sport Company - Analysis and Comparison Cíle práce: Analýza a následné porovnání interní komunikace v jedné české a v jedné americké firmě, včetně poskytnutí doporučení. Metoda: Dotazníkové šetření mezi pracovníky na nejnižší organizační úrovni a následné hloubkové interview s členy středního managementu obou firem. Výsledky: Komunikace ve zkoumaných firmách má nedostatek. Rozdíly mezi firmami existují, a to především na úrovni středního managementu. Klíčová slova: komunikace, interní komunikace, vnitrofiremní komunikace, dotaznfk, mezinárodní srovnání
Marketingová komunikace běžeckého závodu We Run Prague
Hrubcová, Tereza ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Landa, Pavel (oponent)
Název: Marketingová komunikace běžeckého závodu We Run Prague Cíle: Cílem této práce je popis a vyhodnocení dosavadních a navržení nových a efektivních prvků marketingové komunikace běžeckého závodu We Run Prague. Metody: V diplomové práci jsou využité metody popisné analýzy, rozbor a vyhodnocení interních dokumentů a dat společnosti Nike, a kvalitativní výzkum v podobě hloubkových rozhovorů. Výsledky: Na základě výsledků z jednotlivých analýz a kvalitativních výsledků jsem zjistila, že k dosažení předem stanovených cílů a k oslovení cílové skupiny by se marketingová komunikace závodu We Run Prague měla v budoucnu zaměřit především na využití online komunikace a event marketingu. Klíčová slova: marketingová komunikace, komunikační kampaň, kvalitativní výzkum, Nike
Efekt využití sportovních osobností jako referenční skupiny na nákupní preference mladé generace v regionu Praha
Voráček, Josef ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Tomek, Gustav (oponent) ; Gregar, Aleš (oponent)
Název: Efekt využití sportovních osobností jako referenční skupiny na nákupní preference mladé generace v regionu Praha Cíl: Hlavním cílem disertační práce je prostřednictvím marketingového výzkumu zjistit, zda a jaký efekt má využití sportovních osobností v marketingové komunikaci firem jako referenční skupiny na nákupní preference mladé generace, tzv. generace Y, v regionu Praha. Metody: V disertační práci je využito dotazníkového šetření a následných skupinových diskusí. Pro tvorbu dotazníku slouží jako podklad americká verze původního dotazníku autorů BUSH, MARTIN, BUSH (2004). Dotazník nejdříve podstupuje proces transkulturního převodu, při kterém je využito metody modifikovaného přímého překladu a dále konfirmatorní faktorové analýzy. Toto šetření zahrnuje vzorek 416 respondentů, kteří jsou studenty pražských středních a vysokých škol. Skupinové diskuse jsou provedeny se čtyřmi skupinami čítajícími celkem 41 respondentů. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, že využití sportovních osobností v marketingové komunikaci u generace Y nemá prokazatelný efekt na pozitivní ústní komunikaci ("word-of-mouth") a na tendenci k přechodu ke konkurenci, střídání značek, chování při nespokojenosti se značkou (firmou). Na loajalitu ke značce může mít tento komunikační nástroj nepřímý pozitivní efekt ve formě...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 597 záznamů.   začátekpředchozí588 - 597  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.