Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový plán multifukčního areálu Eden
Pánek, Jakub ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Truhelka, Tomáš (oponent)
Nazev prace: Marketingovy plan Multifunkcniho arealu Eden Cil prace: Cilem prace je vypracovani marketingoveho planu stadionu Eden ve spolupraci se zastupci majitele stadionu spolecnosti E side property ltd., ktery by byl dale vyuzitelny v realnych podminkach fungovani stadionu. Metody: V teto praci budou pouzity analyzy SWOT, STEP a analyza konkurence. Rozhovory se zastupci spolecnosti E side budou probihat metodou hloubkoveho interview,. Vysledky: Vypracovani marketingoveho planu Multifunkcniho arealu Eden na zaklade vysledku analyz a teoretickych poznatku. Klicova slova: Marketingovy plan , STEP analyza, SWOT analyza, fotbal, Multifunkcni areal Eden
Marketingový plán multifukčního areálu Eden
Pánek, Jakub ; Truhelka, Tomáš (oponent) ; Šíma, Jan (vedoucí práce)
Nazev prace: Marketingovy plan Multifunkcniho arealu Eden Cil prace: Cilem prace je vypracovani marketingoveho planu stadionu Eden ve spolupraci se zastupci majitele stadionu spolecnosti E side property ltd., ktery by byl dale vyuzitelny v realnych podminkach fungovani stadionu. Metody: V teto praci budou pouzity analyzy SWOT, STEP a analyza konkurence. Rozhovory se zastupci spolecnosti E side budou probihat metodou hloubkoveho interview,. Vysledky: Vypracovani marketingoveho planu Multifunkcniho arealu Eden na zaklade vysledku analyz a teoretickych poznatku. Klicova slova: Marketingovy plan , STEP analyza, SWOT analyza, fotbal, Multifunkcni areal Eden
Popularita sportu v ČR mezi studenty ZŠ a SŠ
Truhelka, Tomáš ; Voráček, Josef (oponent) ; Janák, Vladimír (vedoucí práce)
diplomové práce Název práce: Popularita sportu v České republice mezi studenty středních a základních škol Jméno autora: Tomáš Truhelka Katedra: Katedra základů kinantropologie a humanitních věd Obor: Management tělesné výchovy a sportu Vedoucí práce: PhDr. Vladimír Janák, CSc. Počet stran: 83 Počet příloh: 2 Rok obhajoby: 2008 Metodologie: Analýza a vyhodnocení informací získaných dotazníkovým průzkumem. Vlastní analýze předchází teoretický úvod. Klíčová slova: Historie sportu, organizace sportu, popularita sportu, marketingový výzkum, aktivní a pasivní sport, sledovanost sportu, výdaje na sport Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na zjištění aktivní a pasivní účasti respondentů na sportu a rozdělení sledovaných a aktivně provozovaných sportů. Další cíl je stanovení průměrného zastoupení sportovního vybavení u jednotlivce a preference jednotlivých sportů v médiích.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.