Název:
Popularita sportu v ČR mezi studenty ZŠ a SŠ
Překlad názvu:
Popularity of sports among elementary and high school students in CR
Autoři:
Truhelka, Tomáš ; Voráček, Josef (oponent) ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] diplomové práce Název práce: Popularita sportu v České republice mezi studenty středních a základních škol Jméno autora: Tomáš Truhelka Katedra: Katedra základů kinantropologie a humanitních věd Obor: Management tělesné výchovy a sportu Vedoucí práce: PhDr. Vladimír Janák, CSc. Počet stran: 83 Počet příloh: 2 Rok obhajoby: 2008 Metodologie: Analýza a vyhodnocení informací získaných dotazníkovým průzkumem. Vlastní analýze předchází teoretický úvod. Klíčová slova: Historie sportu, organizace sportu, popularita sportu, marketingový výzkum, aktivní a pasivní sport, sledovanost sportu, výdaje na sport Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na zjištění aktivní a pasivní účasti respondentů na sportu a rozdělení sledovaných a aktivně provozovaných sportů. Další cíl je stanovení průměrného zastoupení sportovního vybavení u jednotlivce a preference jednotlivých sportů v médiích.The thesis' annotation Title ofthe thesis: Popularity of sport in the Czech Republic among elementary and high school students Author's name: Tomáš Truhelka Deparbnent: Department of Kinanthropology and Humanities Subject of study: Sports Management Head ofthe thesis: PhDr. Vladimír Janák, CSc. No. ofpages: 83 No. ofenclosures: 2 Year ofthe Defense: 2008 Methodology: Analysis and evaluation ofthe information acquired by the question-form survey. Analysis itself is foregone by a theoretical introduction. Key words: History of sport, organization of sport, popularity of sport, marketing research, active and passive sport, ratings of sport, sporťs expenses Summary: The thesis' main goals are to state active and passive informanťs participation on sports and separate the observed sports and the actively performed sports. Next goal is to determine an individua!'s average sport equipment ownership and his/hers preferences of particular sports in media.