Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 63 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový význam CSR politiky firem pro mladé lidi v CR
Gibalenko, Tetiana ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Tato diplomová práce probírá a vysvětluje pojem společenské odpovědnosti firem (CSR), její vliv na všechny elementy trhu. Na základě literatury ukáže tato práce vztah mezi marketingem a existujícími variantami udržitelných aktivit. Pomocí pozorování a analýzy, diplomová práce ukáže, zda existence CSR strategie, politiky nebo programů ve firmách z určitých oborů, budou vzaty v potaz během nákupního rozhodování. A zda si mladá generace Čechů uvědomuje, vnímá a požaduje odpovědné chování od podniků.
Analýza spokojenosti účastníků vybrané sportovní akce
Pokorná, Alena ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Frederiksen, Karolína (oponent)
Diplomová práce se zabývá měřením spokojenosti účastníků sportovní akce. Konkrétně jde o mezinárodní juniorský turnaj v curlingu pořádaný v Praze. Cílem práce je zanalyzovat spokojenost účastníků s tímto turnajem. Na základě těchto výsledků pak určit kritické faktory spokojenosti a přinést doporučení organizátorům ke zlepšení kvality turnaje pro příští ročníky. V první části je popsána problematika spokojenosti zákazníků a způsoby jejího měření. Na základě vhodnosti pro tento konkrétní případ bude provedeno dotazníkové šetření. Po krátkém představení turnaje a specifik curlingu jako takového budou zanalyzovány výsledky šetření. Pro to bude použito více metod vyhodnocení. Na základě výsledků této analýzy budou popsána doporučení ke zlepšení pro organizátory.
Marketingový výzkum a analýza spotřebitelského vnímání privátních značek
Ziegelbauer, Jan ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Rozsypal, Petr (oponent)
Cílem této diplomové práce je pomocí marketingového výzkumu zanalyzovat a vyhodnotit povědomí a spotřebitelské vnímání privátních značek, spotřebitelské postoje k nim a jejich vliv na spotřebitelovo nákupní rozhodování. Snahou je zjistit, jaký je rozdíl ve vnímání národní značky oproti privátním značkám vybraných obchodních řetězců, včetně míry a frekvence zastoupení privátních značek v nákupním koši spotřebitelů. První část práce je věnována teoretickému pohledu na problematiku značek, privátních značek a marketingového výzkumu. Následuje druhá část práce, která se soustředí na konkrétní privátní značky a analýzu nabídky těchto značek v České republice. Třetí a stěžejní část práce je dedikována samotnému marketingovému výzkumu a podrobné interpretaci jeho výsledků.
Srovnání vybraných technik sběru dat kvantitativního výzkumu
Utler, Richard ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Forst, Václav (oponent)
V rámci této práce jsou analyzovány rozdíly plynoucí z použití rozdílných metod sběru dat, konkrétně telefonního a osobního dotazování. Zjištění vycházejí z volebního modelu společnosti TNS Aisa realizovaném při příležitosti voleb do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2013. Cílem práce je určit, zda zvolená metoda sběru dat ovlivňuje výsledky odhadovaných volebních preferencí, určit v jakých sociodemografických kategoriích se tak děje a zda mají rozdíly v získaných datech souvislost s ideovou orientaci politických stran. Závislost výsledků na metodě sběru dat je hodnocena testem nezávislosti chí-kvadrát. Dále je prostřednictvím osobních rozhovorů s výzkumníky určeno, v jaké fázi výzkumného procesu může dojít ke zkreslení dat a jaké jsou jeho možné příčiny. Přínosem práce je zjištění, že zvolená metoda sběru ovlivňuje zjištěné preference u voličů ve věku 30 až 44 let, vysokoškolsky vzdělaných a voličů žijících v Praze. V těchto skupinách je osobním dotazováním výrazně preferována levicová strana ČSSD a telefonním dotazováním pravicová TOP 09. Samotný sběr dat byl vyhodnocen nejrizikovější fází výzkumného procesu, ve které může dojít k případnému zkreslení. Zatímco přesnost osobního dotazování závisí velkou měrou na osobě tazatele, zdroje zkreslení telefonického dotazování plynou více z podstaty užití telefonu jako takového.
Marketingová strategie profesionálního sportovního klubu
Bíma, Miroslav ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Kuchár, Róbert (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na sportovní marketing profesionálního hokejového klubu, který působí v české nejvyšší soutěži. Konkrétně jde o klub Piráti Chomutov. Cíle práce jsou ukázat stav marketingu v profesionálním hokejovém klubu a popsat jej, rozbor procesu změny klubové identity a přechodu klubu do nové arény, analýza marketingového prostředí a vlastní návrhy a doporučení, které by mohl klub v budoucnu využít. Teoretická část vychází z poznatků o dané problematice a popisuje specifika sportovního marketingu a managementu, marketingové prostředí, marketingový mix klubu a současné trendy v marketingu. Praktická část je zaměřena na proces změny klubové identity, popis organizační struktury a struktury rozpočtu, analýzu marketingového prostředí a marketingového mixu s důrazem na komunikaci. Na konci této části jsou uvedeny vlastní návrhy, nápady a doporučení. Přínosem práce je odhalení problematiky a trendů, které se týkají oblasti sportu, a nastudování a analyzování daného tématu u jednoho z rychle se rozvíjejících hokejových klubů v České republice. Vše je doplněno vlastními návrhy a doporučeními.
Marketingová strategie RunCzech
Janhuba, Jakub ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Kuchár, Róbert (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií běžeckého seriálu RunCzech a je zaměřena na výzkum spokojenosti zákazníků a na srovnání pohledů organizátora závodů a jejich účastníků. Cílem této diplomové práce je zhodnocení dosavadních aktivit v rámci běžeckého seriálu. Práce je rozdělena do šesti dílčích kapitol: Teoretické vymezení marketingu, sportovní marketing, maraton jako sport, marketingová strategie RunCzech, vlastní výzkum a vyhodnocení výzkumu. První část se věnuje charakteristice základních pojmů marketingu, které jsou pro práci nezbytné. Druhá vysvětlí propojení sportu a ekonomie. Třetí kapitola se zabývá vývojem maratonu až do současnosti a ve čtvrtém oddílu dochází k aplikaci nabytých vědomostí na zkoumanou běžeckou ligu RunCzech. Pátá a šestá část se zaměřuje na vysvětlení metodiky a samotné provedení marketingového výzkumu, na který naváže jeho vyhodnocení. Závěr práce obsahuje shrnutí výzkumu a navržená doporučení pro zlepšení marketingových aktivit běžeckého seriálu RunCzech.
Analýza marketingových kanálů trhu služeb a analýza jejich užitku pro konkrétní obor.
Romantseva, Anna ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Horová, Olga (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o marketingových kanálech používaných v oboru jazykových škol.
Analýza a zhodnocení lokální marketingové kampaně "Vyrobené na Slovensku".
Šmotková, Vendula ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Tatičová, Lucia (oponent)
Diplomová práce se zabývá lokální marketingovou kampaní Vyrobené na Slovensku, mezinárodní farmaceutické společnosti GlaxoSmithKline s.r.o. Primárním cílem práce je komplexní analýza a zhodnocení úspěšnosti vybrané kampaně, která byla vytvořena lokálně pro slovenský trh. Práce je rozdělena do několika na sebe navazujících celků, kdy teoretická část je věnována poznatkům z marketingové komunikace, komunikačnímu mixu a hodnocení efektivity marketingových kampaní. Následuje kapitola o problematice lokálních a globálních kampaní v souvislosti s marketingovou komunikací. V praktické části je pak představena společnost GSK s.r.o. a marketingová kampaň Vyrobené na Slovensku, kdy převážná část je zaměřena na jednotlivé fáze její přípravy a samotnou realizaci. V poslední části je pak zhodnocena úspěšnost a efektivita kampaně na základě získaných prodejních dat a výsledků spotřebitelské promoce. Závěrem jsou shrnuty zjištěné skutečnosti a navržena doporučení pro tvorbu následujících obdobných marketingových kampaní společnosti GSK.
Spotřební chování na trhu finančního poradenství se zaměřením na společnost OVB Allfinanz, a.s.
Látalová, Jana ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Chalupecký, Martin (oponent)
Cílem této diplomové práce je, pomocí marketingového výzkumu v oblasti finančního poradenství, získat poznatky ze tří výzkumných oblastí, ty jsou chování spotřebitelů na finančním trhu, vztah spotřebitelů k finančnímu poradenství a znalost společnosti OVB Allfinanz, a.s. mezi spotřebiteli a zkušenosti s jejich poradci. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část popisuje především obecné poznatky z problematiky a je zaměřena na spotřební chování, marketing služeb, marketingovou komunikaci, marketingový výzkum a trh finančního poradenství v ČR. V úvodu praktické části je představena společnost OVB Allfinanz a její hlavní konkurenti na trhu. Hlavní částí je kvantitativní výzkum v oblasti finančního poradenství, kde jsou analyzovány získané údaje z dotazníkového šetření. Ty jsou poté vyhodnoceny a na jejich základě jsou vyhotovena doporučení pro společnost OVB Allfinanz.
Product placement jako marketingový nástroj
Kincl, Albert ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Beneš, Vladimír (oponent)
Cílem práce je konkretizovat realizaci procesu umisťování výrobků do televizního vysílání s hlavním zaměřením na české prostředí. Analyzovat product placement jako marketingový nástroj a představit jeho možné formy a aktuální trendy. Přiblížit vývoj této marketingové komunikace a v neposlední řadě pojednat o pozitivech a negativech této specifické formy reklamy. Dále je pomocí dotazníkového šetření proveden výzkum ohledně vnímání product placementu v seriálech, sportovních přenosech a jiných televizních pořadech v České republice. Zjišťuje, jak je pojem znám a chápán v českém prostředí a z těchto poznatků jsou v závěru práce vyvozena případná opatření pro následnou možnost zlepšení realizace umisťování brandu nebo výrobků do televizního vysílání.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 63 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.