Název:
Marketingový význam CSR politiky firem pro mladé lidi v CR
Překlad názvu:
Marketing importance of company’s CSR politics for young generation in Czech Recpublic
Autoři:
Gibalenko, Tetiana ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce probírá a vysvětluje pojem společenské odpovědnosti firem (CSR), její vliv na všechny elementy trhu. Na základě literatury ukáže tato práce vztah mezi marketingem a existujícími variantami udržitelných aktivit. Pomocí pozorování a analýzy, diplomová práce ukáže, zda existence CSR strategie, politiky nebo programů ve firmách z určitých oborů, budou vzaty v potaz během nákupního rozhodování. A zda si mladá generace Čechů uvědomuje, vnímá a požaduje odpovědné chování od podniků.This thesis explores and explain the consept of corporat social responsibility (CSR) and it is influens on all market players. Based od literature overview this work will show the connection between marketing and existing variations of sustainability activities. Throught observation and analysis the thesis will show if the existence of CSR strategy, politics or programs in the companies, from certain fields and areas, will be take into consideration during buying decision. If young generation of Czech people realize, react or expect firms have it and apply into their practise.
Klíčová slova:
CSR; generace Y; marketing; reklama; Společenská odpovědnost firem; udržitelnost; advertising; Corporate social responsibility; generation Y; marketing; sustainability
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69790