Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 46 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Pravidelné tematické aktivity ve školní družině - dlouhodobý projekt zaměřený na anglicky mluvící země
Čermáková, Helena ; Hanzová, Marie (vedoucí práce) ; Pávková, Jiřina (oponent)
"Pravidelné tematické aktivity ve školní družině - dlouhodobý projekt zaměřený na anglicky mluvící země" je tématem této bakalářské práce. Na základě znalostí z psychologie dětí mladšího školního věku si ujasníme specifika této cílové skupiny. Společně zmapujeme vybrané čtyři země světa, ve kterých se mluví anglicky, a poznáme jejich zajímavosti. Naučíme se jejich písně, básně a tanec, vyrobíme si společně něco typického pro tyto země a také ochutnáme něco z jejich kuchyně. Tímto způsobem se děti se zvolenými zeměmi seznámí téměř všemi smysly. Předložíme náplň projektu, který byl realizován ve školní družině základní školy.
Drogová problematika u žáků základních škol
Bjaček, Tomáš ; Pávková, Jiřina (vedoucí práce) ; Vodáková, Jitka (oponent)
Práce se zaměřuje na zjišťování úrovně znalostí žáků základní školy z hlediska drogové problematiky. Zároveň se pokouší o zmapování prostředí základní školy a jejího okolí. Ke zjišťování informací bylo použito metody dotazníku. Dále nabízí formy prevence s důrazem na primární prevenci při práci se žáky i rodiči. V práci jsou uvedeny typy programů, vhodné pro jednotlivé cílové skupiny žáků a také role pedagogů při zjišťování drogové problematiky u žáků.
Spolupráce rodiny a školy se zaměřením na waldorfskou pedagogiku
Zemánková, Jitka ; Pávková, Jiřina (vedoucí práce) ; Mojžíšová, Jarmila (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na spolupráci rodiny a školy. Obsahem bakalářské práce je charakteristika waldorfské pedagogiky a její některé zvláštnosti. Teoretická část pojednává o zakladateli waldorfské pedagogiky Rudolfu Steinerovi, přibližuje historii vzniku této pedagogiky a charakterizuje její základní rysy. Praktická část je založena na popisu forem spolupráce, na malém vzorku mapuje úroveň spolupráce rodičů běžných základních škol a rodičů škol waldorfských.
Larp a jeho využití v pedagogice
Hauser, Jiří ; Hanková, Zdeňka (vedoucí práce) ; Pávková, Jiřina (oponent)
v českém jazyce Práce se zabývá využitím LARPu v pedagogice a jeho společnými rysy s některými obory pedagogiky. Pokouší se také odpovědět, v čem může být pro účastníky přínosný. V rámci práce je zpracována modelová hra a analyzovány názory účastníků na přínos LARPu.
Vedení dětí ke kvalitnímu využívání volného času
Pelnářová, Veronika ; Pávková, Jiřina (vedoucí práce) ; Hanková, Zdeňka (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou vedení dětí ke kvalitnímu využívání volného času. Teoretická část vymezuje pojmy, jež jsou spjaty s tématem diplomové práce. Rozebírá jednotlivé subjekty, které přijdou do kontaktu s dítětem v průběhu dětství a ovlivňují jeho volný čas. Největší pozornost ovšem věnuje vlivu učitele 1. stupně. Empirická část zjišťuje, do jaké míry využívají školy a zejména jejich učitelé na 1. stupni možnosti vedení dětí ke kvalitnímu využívání volného času. Dále sleduje oblast participace dětí na aktivitách, jež souvisejí s volným časem.
Fotografie a svět člověka s mentálním postižením
Manová, Zuzana ; Zemková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Pávková, Jiřina (oponent)
Fotografie a svět člověka s mentálním postižením Ve své diplomové práci se zabývám fotografováním - koníčkem lidí s mentálním postižením, ale i prostředkem jejich sebevyjádření a komunikace s okolím. Věnuji se problematice volného času, celoživotního vzdělávání, fotografii. Popisuji příklad konkrétního projektu celoživotního vzdělávání osob s mentálním postižením a průběh vlastního projektu podpořeného z programu Evropské komise. Přílohou práce je výběr z prací studentů kurzu celoživotního vzdělávání S fotoaparátem za poznáním.
Volný čas mladistvých z pohledu rodičů
Šmejkalová, Hana ; Mazáčová, Nataša (vedoucí práce) ; Pávková, Jiřina (oponent)
Bakalářská práce se zabývá zkoumáním volného času dětí z pohledu rodiny. Práce je z hlediska vývojové psychologie zaměřena na děti ve věku, kdy končí povinnou školní docházku, tedy na děti v devátých třídách základní školy a jejich vrstevníky na odpovídajících stupních víceletých gymnázií. První část teoretické části je věnována rodině a jejímu významu při ovlivňování náplně volného času jejích členů. Druhá část je věnována volnému času, je zde definice volného času a volný čas je rozebírán z různých společenských pohledů. V empirické části je zpracován dotazníkový průzkum mezi rodiči. Práce se snaží odpovědět na otázku, jakou roli hraje rodina ve volném čase mladých lidí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 46 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.