Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 58 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Případová studie marketingové komunikace Crypto.com v rámci významných sportovních akcí
Kamiš, Kilián ; Ortová, Nina (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Bakalářská práce zkoumá marketingové a komunikační výstupy kryptoměnové směnárny Crypto.com na významných sportovních akcích mezi lety 2021 a 2022. Jelikož problematika kryptoměn a blockchainu v současnosti není obecně známá, věnuje se jí teoretická část práce. V úvodních třech kapitolách představuji dle parametru tržní kapitalizace hlavní kryptoměny, které má Crypto.com ve svém portfoliu. Součástí exkurze do světa virtuálních měn je také vhled do podstaty fungování blockchainu a jeho potenciálního využití v marketingu. Praktická část je reprezentována obsahovou studií, která analyzuje mediální a sponzorská partnerství mezi Crypto.com a značkami na poli profesionálního sportu. Jednotlivé fragmenty jsou analyzovány primárně v návaznosti na výzkum společnosti Morning Consult, který mapoval vztah sportovních fanoušků ke kryptoměnám a blockchainu. Ve druhé části jsou vlastní obsahovou analýzou popsány reklamní výstupy konkurence z řad kryptoměnovcýh směnáren v rámci Super Bowlu z roku 2022 a jejich vliv na aktuální konkurenční postavení na trhu. Práce je zakončena doporučením a závěry, které plynou ze stanovených výzkumných otázek.
Návrh marketingového plánu Vinařství Vrítil na 5 let. Návrh v době krize
Vrátilová, Debora Marie ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Bakalářská práce "Marketingový plán vinařství Vrátil" se v teoretické části věnuje zprvu vyjmenování pojmů obsažených v textu a navazuje na teoretickou část postavenou na studiu a výběru vhodné literatury pro tvorbu strategie. Základy uvedené v teoretické části jsou dále zpracovány do praktické části. Praktická část začíná obeznámením situace na trhu, představením společnosti a jejích milníku, na které navazuje zpracování analýz. Z analýz byly vyvozeny nejdůležitější prvky pro následnou tvorbu strategie a její implementace, kde je navržen postup pro vytváření obsahu na sociálních sítích.
The influence of social media on the development of children aged 13 to 15
Tsyhannyk, Oleksandra ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Sociální média v posledních několika desetiletích exponenciálně rostla, a neustále se vyvíjejí a pronikají do všech aspektů našeho každodenního života. Tato bakalářská práce se ponoří do problému, jak jsou děti ve věku 13-15 let ovlivňovány sociálními sítěmi a jaký dopad mají sociální sítě na jejich vývoj. Nejprve práce vysvětluje historii sociálních médií, poté přechází k prezentaci současného stavu sociálních sítí a nejpopulárnějších platforem. Po představení tématu z obecného pohledu se práce ponoří hlouběji do problematiky mladších teenagerů a sociálních sítí, do zkoumaní relevantních procesů a efektů. Druhá část této práce zahrnuje praktický výzkum na dané téma, analýzu jeho výsledky a následnou diskusi.
Komparace marketingových strategií vybraných českých klinik estetické medicíny
Phamová, Phu Thaonhi ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Bakalářská práce se věnuje marketingovým komunikacím klinik estetické chirurgie Asklepion a Esthé. Při zhotovení teoretické části byla využita metoda literární rešerše. Nejprve je představen diskurz estetické medicíny od (napsala bych z dob) dob Československa až po současnost. Následně se práce okrajově zabývá i související problematikou etiky a dalším kontroverzním tématům. Teoretická část je zakončena vysvětlením termínů z marketingového a komunikačního mixu. Pro celkové ukotvení jsou definice rozšířeny o specifika ze zdravotnictví. Následuje praktická část, která vychází z obsahové analýzy komunikačních mixů klinik. Konkrétně se jedná o analýzy 4P, různých forem reklam, osobního prodeje, word of mouth, PR, event marketingu a online komunikace s důrazem na sociální sítě. Součástí analýzy kliniky Asklepion je hloubkový rozhovor s marketingovým ředitelem Ing. Martinem Kubáněm, který poskytl interní náhled do komunikační strategie společnosti. Marketingovou komunikaci kliniky Esthé komentuje doc. MUDr. Ondřej Měšťák Ph.D., syn doc. MUDr. Jana Měšťáka, CSc., tedy zakladatele kliniky. Hloubkové rozhovory si kladou za úkol dodat analýzám na komplexitě. Cílem práce je vystihnout charaktery komunikací jednotlivých klinik. Následuje samotné porovnání marketingových strategií zařízení Asklepion a Esthé,...
Umělá inteligence jako nástroj pro personalizaci reklamy
Němeček, Josef ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá trendem využití umělé inteligence jako nástrojem pro personalizaci v reklamě a jejími vlivy na zákazníka. Cílem této práce je zmapovat a popsat využívané nástroje umělé inteligence, jejich zasazení do marketingové praxe a efekt, který mají na zákazníka. V rámci experimentu jsou účastníkům na základě jejich osobnostních rysů vytvořeny v reálném čase různě personalizovaná reklamní sdělení, která se pak v analýze vyhodnocují ve třech dimenzích - vnímání reklamy, relevance reklamy a úmysl prokliku. Na základě těchto dimenzí je zkoumána efektivita personalizace, hyper- personalizace a míra dopadu obav o soukromí na internetu na hodnocení reklamy. Výsledky naznačují pozitivní efekt na míry personalizace na všechny dimenze, ale nejasné efekty u hyper-personalizované reklamy a vlivu obav o soukromí na internetu.
Using peak-end rule in advertising and comparing its effectiveness to different age and gender categories
Kozeleková, Kristína ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
This bachelor thesis deals with the application of peak-end effect in the realm of advertisement. The aim of the thesis is to explain the peak-end effect and to try to observe the rule's effect with regard to commercial advertisement. Consecutively the thesis presented 3 different commercials each presenting 3 different commercial products to the participants. Participants' enjoyment was recorded throughout the screening of the commercial with the help of a sliding bar. The results were then visualized using graphs and subsequently examined to try to determine if the peak-end effect was present or if it had any affect on the participants in any way.
Návrh na zlepšení marketingové komunikace neziskového projektu Handipet Rescue se zaměřením na komunikaci s dárci
Falešníková, Denisa ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Pro tuto práci jsem stanovila dva hlavní cíle, a to popsat možnosti marketingové komunikace a fundraisingu při komunikaci neziskových organizací s individuálními dárci a tyto informace zároveň dále využít při analýze a návrhu na zlepšení marketingové komunikace neziskového projektu Handipet Rescue. V teoretické části práce se nejprve věnuji obecně fungování neziskových organizací v České republice a následně se dostávám konkrétně k tématu marketingu v neziskové oblasti. Popisuji zde zejména jeho využití a specifika, kterými se tato oblast vyznačuje, nakonec se věnuji také konkrétním možnostem a současné praxi. V poslední kapitole teoretické části pak obecně shrnuji aktuální situaci s neziskovými organizacemi a dárcovstvím v České republice. Následuje praktická část, která obsahuje nejprve představení vybraného projektu Handipet Rescue a následně se věnuji analýze jeho současné situace, ke které jsem zvolila metody SWOT, PEST a Porterovu analýzu pěti sil, a analýze komunikace. Následně v práci prezentuji výsledky, které přinesl výzkum zaměřený na postoj lidí, kteří mají vztah ke zvířatům, k neziskovým organizacím zaměřeným na pomoc zvířatům v nouzi a jejich povědomí o Handipet Rescue. Všechna tato data jsou následně využita při návrhu na zlepšení komunikační strategie, kterému se věnuji v poslední...
Analýza volební kampaně Bernieho Sanderse v prezidentských primárních volbách Demokratické strany v roce 2020
Shugaová, Jana ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou volební kampaně Bernieho Sanderse v amerických prezidentských primárkách v roce 2020. Cílem případové studie je pomocí kvalitativní analýzy několika komunikačních nástrojů určit, zda kampaň cílila na mladé voliče, a pokud tomu tak je, zda v komunikaci mířící na tuto skupina kampaň pracovala s tématem demokratického socialismu. V první části práce je popsán volební systém Spojených států, a jak jeho fungování ovlivňuje cíle a specifika marketingové komunikace ve volebních kampaních. Dále se práce věnuje osobnosti Bernieho Sanderse a mapuje jeho politickou kariéru od počátků v politickém aktivismu a komunální politice až po vzestup mezi nejvýraznější osobnosti Demokratické strany a první prezidentskou volební kampaň v roce 2016. Ve druhé polovině se práce věnuje analýze vybraných komunikačních nástrojů Sandersovy kampaně v roce 2020 a sleduje, zda tato kampaň cílila na mladé voliče do třiceti let a zda v komunikaci směřované k této skupině voličů kampaň akcentovala myšlenku demokratického socialismu.
Marketingová a komunikační strategie pro portfolio značek piva Pivovary Staropramen v letech 2018-2019
Beitl, Martin ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací vybraných značek z portfolia Pivovary Staropramen s.r.o. - Staropramen, Braník, Stella Artois a Staropramen Cool. V první části se nachází ukotvení teoretického rámce, který se zaměřuje na vymezení základních pojmů jako značka, marketingová komunikace, marketingový mix a komunikační mix. Představím zde firmu Pivovary Staropramen a její historii. V praktické části provedu analýzu positioningu, cílových skupin a marketingového mixu vybraných značek piv z portfolia firmy a provedu výzkum, který ukáže, co si zákazníci o jednotlivých značkách myslí a jaké o nich mají znalosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 58 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.