Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Návrh elektronického obchodu
Kolář, Michal ; Dyk, Tomáš (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením návrhu a realizací elektronického obchodu pro nově vzniklou společnost, zaměřenou především na servis Apple zařízení. Práce se soustředí na analýzu společnosti, požadavků a implementaci elektronického obchodu s inovativními prvky.
Návrh a implementace informačního systému
Chovaneček, Přemysl ; Dyk, Tomáš (oponent) ; Novák, Lukáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje návrhu a implementaci informačního systému pro malý podnik. V práci jsou zahrnuty strategické analýzy podniku a hodnocení současné situace spojené s pandemií Covid-­19. Dále se práce věnuje specifikaci a analýze požadavků zadavatele, sestavení návrhu a samotné implementaci systému odpovídající uvedeným návrhům. Závěrem se práce věnuje zhodnocení a předpokládaným přínosům informačního systému.
Vyhledávání tlačítek ve formulářích
Dyk, Tomáš ; Šolony, Marek (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce popisuje systém pro automatickou detekci tlačítek z fotografie obrazovky.Systém je využit společně s robotickou rukou a kamerou, aby detekoval tlačítka na obrazovce vestavěných zařízení. Po detekci tlačítek na obrazovce algoritmus vydá příkaz robotickému rameni, aby klikl na pozici detekovaného tlačítka. Systematickým proklikáváním všech tlačítek algoritmus vytvoří navigační mapu, ve které jsou vidět všechny obrazovky daného zařízení. U každé obrazovky jsou uloženy pozice detekovaných tlačítek a cíl na jakou obrazovku odkazují.
Mobilní aplikace pro naskenování hry Hitori z novin a její dohrání
Burešová, Monika ; Malinka, Kamil (oponent) ; Dyk, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem mobilní aplikace s prvky počítačového vidění a umělé inteligence, která je určena pro operační systém Android. Aplikace slouží pro naskenování hry Hitori z fotografie a její následné dohrání v mobilním zařízení. Navíc tato aplikace poskytuje nápovědu, navrácení změny nebo znázornění porušení pravidel hry. Pro zpracování obrazu je použita knihovna OpenCV, pro samotné rozpoznání číslic pak knihovna Tesseract. Naskenované hry jsou ukládány do databáze, která je implementována pomocí knihovny Room. Správné řešení Hitori je hledáno kombinací algoritmu backtracking (zpětného vyhledávání) a známých technik pro řešení této hry. Výsledná aplikace je dostupná na Google Play pod názvem Hitori Scan & Play.
Mobile Game for Practicing English Vocabulary
Hubík, Antonín ; Kanich, Ondřej (oponent) ; Dyk, Tomáš (vedoucí práce)
The goal of this thesis was to design and implement a multi-platform educational mobile game for practicing and expanding English vocabulary. The game is based on the rules of word chain and similar word games and implemented as an online player versus player mode. The application is implemented in C# and XAML, making use of the .NET platform. The mobile client depends on remote services for its operation. These services were deployed using appropriate cloud services and integration options of the Microsoft Azure platform. An Android version of the application was published on Google Play in limited access for testing and tried on a closed group of users and their devices. Based on user feedback collected from this testing, further improvements were suggested in the areas of removing technical shortcomings and additional functionalities.
Mobilní aplikace pro vyhledávání zajímavých akcí a destinací v Brně
Misař, Ondřej ; Hrubý, Martin (oponent) ; Dyk, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvoření mobilní aplikace, která umožňuje využít chatbota pro vyhledávání zajímavých míst a akcí v Brně. Aplikace je vyvinuta na operační systém Android pomocí jazyka Kotlin. Nabízí uživateli možnost komunikace s chatbotem pomocí napovídajících tlačítek. Ten je implementován pomocí frameworku Rasa. Aplikace nabízí možnost procházení všech akcí nebo míst a zobrazení jejich detailních informací. Uživatel má dále možnost si zobrazit všechny položky na mapě. Data jsou uložena na serveru v databázi, kde je spravuje backend. Ten se stará o ukládání, zpracovávání a filtraci dat. Na serveru je umístěn společně s chatbotem.
Detekce osob ve videozáznamu
Marek, Lukáš ; Goldmann, Tomáš (oponent) ; Dyk, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá implementací aplikace pro detekci osob ve videozáznamu. Jak aplikace tak detekce jsou implementovány v jazyce Python. Pro vytvoření aplikace je použita knihovna TKinter. Pro detekci je použita knihovna OpenCV a detekční algoritmus YOLOv4, který běží na CUDA backendu, ale může běžet i na procesoru.
Mobilní aplikace pro naskenování hry Kakuro z novin a její dohrání
Rein, Michal ; Drahanský, Martin (oponent) ; Dyk, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření mobilní aplikace, která umožňuje naskenovat hrací plochu hry Kakuro z jakéhokoliv tištěného média a pomoci uživateli s jejím dohráním. Řešení využívá poznatky a metody z oblasti počítačového vidění a strojového učení, na základě kterých řeší problematiku detekce mřížky v obraze nebo rozpoznávání ručně psaných číslic a hracích polí za pomoci konvolučních neuronových sítí. Aplikace se celkově skládá ze serverové a klientské části. Klientské řešení zahrnuje mobilní aplikaci, vyvinutou pomocí technologie Flutter, která s pomocí serverové části aplikace, implementované v programovacím jazyce Python, zkonstruuje virtuální hrací plochu a poskytne uživateli pomoc s řešením hry. Aplikace je dostupná na zařízení s operačním systémem Android a iOS.
Mobile Application for Scanning Sudoku from Newspapers and Finishing It
Lazorík, Juraj ; Kanich, Ondřej (oponent) ; Dyk, Tomáš (vedoucí práce)
This bachelor thesis describes the creation of a mobile application, that scans sudoku layout from the newspaper and allows its solving. The application is developed for the Android and is implemented in Kotlin. Scanning is done by taking picture of layout with camera. Basic image processing methods such as thresholding or Canny's edge detector are used to detect the sudoku layout. Number recognition is provided by convolution neural network with 99.08 % accuracy. The application allows solving sudoku with hints. Elimination methods and backtracking are used to find solution. Each scanned sudoku is stored in the database so the user can always return to any game. The final version of the application is published in the Google Play store.
Monitoring the Movement of Visitors in Museum Exhibitions
Viskupič, Matej ; Dyk, Tomáš (oponent) ; Drahanský, Martin (vedoucí práce)
The aim of this work is to propose a new system of monitoring visitors in museums. Incontrast to existing methods, the problem is solved here only using camera technology. This requires addressing three sub-problems: (1.) detection of visitors in camera streams using a convolutional neural network; (2.) camera configuration to exactly determine the position of the detected persons within the monitoring area; and (3.) identification and tracking the detected persons. The outcome of the proposed solution is the heatmap of most visited places, the map of visitor trajectories and the statistic of visits for individual exhibits. This monitoring method can contribute towards improved evaluation of visitor experience and more effective selection and positioning of the exhibits.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.