Název: Mobilní aplikace pro naskenování hry Kakuro z novin a její dohrání
Překlad názvu: Mobile Application for Scanning Kakuro from Newspapers and Finishing It
Autoři: Rein, Michal ; Drahanský, Martin (oponent) ; Dyk, Tomáš (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: detekce mřížky; Flutter; Kakuro; konvoluční neuronové sítě; mobilní aplikace; convolutional neural networks; Flutter; grid detection; Kakuro; mobile app

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/199357

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-572180


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet