Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 68 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Procedurální generování města
Hájíček, Lukáš ; Polok, Lukáš (oponent) ; Šolony, Marek (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá procedurálním generováním měst. Jsou v~ní definovány jednotlivé etapy vývoje města a existující metody sloužící k~jejich provedení. Dále jsou popsány postupy vycházející z~uvedených a použité při implementaci systému schopného generovat města. Výsledný generátor je schopen vytvářet města na základě zadaných parametrů jako hustota ulic.
Rozšířená realita pro výuku hry na kytaru/baskytaru
Kajan, Miroslav ; Zachariáš, Michal (oponent) ; Šolony, Marek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o návrhu a implementaci systému pro výuku hry na kytaru prostřednictvím technologie rozšířené reality. Hráč k dosáhnutí výsledku potřebuje jen webkameru a samotný nástroj. Systém postavený na principu homografie a dalších technik pro práci s obrazem vykresluje tóny vybraného trénovaného prvku (akord nebo stupnice) přímo do snímku zachyceného webkamerou.
3D rekonstrukce pohybu lidského těla (MOCAP)
Černák, František ; Svoboda, Pavel (oponent) ; Šolony, Marek (vedoucí práce)
Tato práce řeší rozpoznávaní značek v obrazu, zachytávání pohybu a jeho následné převedení do 3D souřadnic a 3D rekonstrukci. Zvolený problém byl vyřešen sestavením stereo kamerového systému, detekci značek na pohybujícím se objektu a získáním polohy objektu v prostoru pomocí triangulace. V práci se podařilo dosáhnout úspěšnosti detekce značek na objektu  95% na blízkou vzdálenost a rekonstrukce pohybu do určité míry odpovídá skutečnosti. Hlavním zjištěním této práce je, že pomocí dvou obyčejných webových kamer je možné zrekonstruovat pohyby těla.
Čtečka Braillova písma
Mezírka, Martin ; Šolony, Marek (oponent) ; Maršík, Lukáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou převodu naskenovaného Braillova dokumentu na text. Nejprve se zaměřuje na samotné Braillovo písmo a princip skenerů. Dále představuje návrh možného způsobu rozpoznávání Braillových dokumentů. Nakonec je umístěn popis implementace programu s přehledem použitých knihoven OpenCV a Qt frameworku. Závěr poskytuje přehled spolehlivosti použitého řešení a diskutuje další možná rozšíření programu.
Mikroblog pro týmy
Krutiš, Tomáš ; Šolony, Marek (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na vytvoření mikroblogovací služby pro týmy. Práce popisuje průzkum a analýzu současných mikroblogovacích služeb a nalezení jejich silných a slabých stránek. Na základě analýzy je navržena nová služba, která se soustředí na komunikaci mezi členy týmu. Dále je rozebrána implementace navržené služby a na závěr jsou shrnuta budoucí rozšíření pro vylepšení služby.
Modul pro Orchard CMS
Mecháček, Ondrej ; Šolony, Marek (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením nového modulu pro Orchard CMS. Nový modul vychází z původního modulu Media pro správu souborů, který podporuje jenom velmi omezené množství typů souborů. Dílo bylo vytvořeno v jazyku C# s pomocí Microsoft .NET Framework verze 4. Cílem bakalářské práce bylo zhotovení nového modulu a jeho zveřejnění na webových stránkách projektu Orchard.
Vyhledávání tlačítek ve formulářích
Dyk, Tomáš ; Šolony, Marek (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce popisuje systém pro automatickou detekci tlačítek z fotografie obrazovky.Systém je využit společně s robotickou rukou a kamerou, aby detekoval tlačítka na obrazovce vestavěných zařízení. Po detekci tlačítek na obrazovce algoritmus vydá příkaz robotickému rameni, aby klikl na pozici detekovaného tlačítka. Systematickým proklikáváním všech tlačítek algoritmus vytvoří navigační mapu, ve které jsou vidět všechny obrazovky daného zařízení. U každé obrazovky jsou uloženy pozice detekovaných tlačítek a cíl na jakou obrazovku odkazují.
"Sci-Fi" hudební knihovna
Holas, Jan ; Šolony, Marek (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá počítačovým viděním jako možností pro interakci člověka s počítačem. Je zde popsána implementace hudební knihovny a přehrávače, který je ovládaný ukazováním CD krabiček hudebních alb a papírových ovládacích kartiček přehrávače na kameru, která je připojená k počítači. Práce popisuje algoritmy sloužící k segmentaci objektu ze scény na základě jeho obdélníkového tvaru a vyhodnocení shody s obrazovou databází (databazí alb) s použitím detektoru význačných bodů SURF. V závěru práce jsou shrnuty dosažené výsledky a nastíněny nápady a možnosti dalšího vývoje.
Softwarová klávesnice pro Android
Šilhan, Jan ; Šolony, Marek (oponent) ; Zachariáš, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením originální softwarové klávesnice určenou pro platformu Android. První část se zabývá současnými klávesnicemi na trhu a objasní v čem je moje klávesnice jedinečná. V další kapitole popisuji principy služeb a použité komponenty při tvorbě aplikace. Poté vysvětluji postup při implementaci a řešení konkrétních problémů. Nakonec vyvozuji použitelnost, rozšíření klávesnice mezi uživatele a případná vylepšení do budoucna.
Pokročilé poznámky pro Android
Máca, Michal ; Šolony, Marek (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací aplikace pro práci s poznámkami na operačním systému Android. Aplikace využívá senzory mobilní platformy pro pokročilejší funkce. Úvodní část práce se zabývá teoretickými informacemi o operačním systému Android a informacemi o tvorbě aplikací pro tento operační systém. Praktická část obsahuje návrh aplikace, její implementaci a testování.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 68 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.