Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 60 záznamů.  začátekpředchozí51 - 60  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zobrazování TMC událostí na PDA
Bukovina, Štefan ; Hrubý, Martin (oponent) ; Hanáček, Petr (vedoucí práce)
Táto práce se zabývá spracováním RDSTMC udalostí v zařízeních s omezenými možnostmi. Popisuje vývoj systému RDS-TMC v průběhu let, kódování informací pomocí protokolu ALERT-C a rozebírá návrh aplikace. Implementace popisuje způsoby použité na dosáhnutí požadovaného výsledku. V závěru sa nachází testy.
Podpora snapshotu a rollbacku pro konfigurační soubory v distribuci Fedora
Ježek, Michal ; Vojnar, Tomáš (oponent) ; Smrčka, Aleš (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout a implementovat nástroje pro podporu snapshotu a rollbacku konfiguračních souborů na distribuci GNU/Linuxu. Sada nástrojů umožňuje pravidelné/automatické ukládání konfiguračních souborů do zvoleného umístění. Aktualizace záloh reagují na události na souboru sledováním změn pomocí podsystému jádra inotify. Nástroje umožňují návrat k libovolné vybrané záloze. Způsob aktualizace záloh je konfigurovatelný. Nástroj umožňuje porovnávat data z libovolných záloh, zobrazit rozdíly v konfiguracích a případně provést sloučení mezi aktuálními souboury a vybranou zálohou. Nástroje také umožňují porovnání jak konfigurace z jednoho klienta, tak i konfigurace klientů mezi sebou. Mezi klienty je zároveň možné zobrazit rozdíly a případně provést sloučení.
Event Marketing – Efektivní využití zážitků a emocí v marketingovém komunikačním mixu firmy
Kafková, Lada ; Coufalová, Pavlína (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tématem event marketingu a jeho efektivního využití v marketingovém komunikačním mixu firmy. Specifikuje jednotlivé druhy eventů, proces plánování a tvorbu event marketingové strategie. V analytické části se zabývá popisem současného stavu fungování event marketingu v obchodní firmě. Ve vlastním návrhu řešení je navržena optimální event marketingová strategie v obchodní firmě s cílem upoutat pozornost pomocí nevšedních zážitků, prohloubení stávajících obchodních vztahů a navázání nových obchodních vztahů.
Marketingové zhodnocení návštěvy Svatého otce Benedikta XVI.
Vaculík, Lukáš ; Carda, Jakub (oponent) ; Světlík, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na zhodnocení návštěvy Svatého otce v Brně po stránce marketingu a propagace. Teoretická část srovnává tržní a neziskový sektor, zejména působení a vliv marketingu v těchto odlišných oblastech. Praktická část dává do souvislostí teoretické poznatky z praktickou realizací návštěvy a zhodnocení jejích vlivů na zainteresované skupiny.
Event marketing
Pham, Quynh Trang ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Cílem bakalářské práce je navrhnout vhodný event pro mladší spotřebitele vybraného obchodní domu, za účelem zlepšit jeho vztah se stanovenou cílovou skupinou, přilákat jejich pozornost a zlepšit image firmy. Dále se práce také zaobírá významem event marketingu jako komunikační nástroj v současné dynamické době plné konkurence. Celá práce je rozdělena na dvě části. První část teoreticky charakterizuje event marketing, popisuje jeho integraci do komunikačního mixu a jeho proces plánování a tvorby. Druhá část je zaměřena na praktické řešení daného problému pomocí zavedení event marketingu. Obsahuje jak analýzu problému, vlastní návrh eventu, tak i doporučené způsoby vyhodnocení úspěšnosti navržené akce.
Návrh projektu rozvoje kulturního cestovního ruchu vybrané oblasti horního toku Vltavy
ŘEHOŘOVÁ, Lenka
Návrh projektu rozvoje kulturního cestovního ruchu vybrané oblasti horního toku Vltavy identifikuje příležitosti na trhu kulturního cestovního ruchu ve vymezené oblasti, určuje optimální technické a majetkové zajištění projektu a vymezuje varianty finančního zajištění projektu. Cílem a smyslem projektu podpora rozvoje kulturního cestovního ruchu, zviditelnění dané oblasti a v budoucnu nově přístupné kulturní atraktivity veřejnosti, přilákání nových účastníků kulturního cestovního ruchu ne zcela tradiční formou a podpora umělecké tvorby.
Identifikace a významnost impulsů na objemy obchodů akcií
Eichinger, Štěpán ; Musílek, Petr (vedoucí práce) ; Tuček, Miroslav (oponent)
Diplomová práce se zabývá vlivem různých impulsů na zvýšenou obchodní aktivitu investorů realizovaných v kusech akcií u jednotlivých titulů indexu Dow Jones na Newyorské burze a NASDAQu (Cisco, Intel a Microsoft) v roce 2010. Impulsy byly zejména fundamentálního charakteru, od makroekonomických dat až po firemní události, které byly sděleny v ústních prohlášeních nebo písemnou formou, ale jejich obsah a vliv byl šířen bezprostředně po zveřejnění internetem. Identifikace impulsů zahrnuje určení významného činitele, konkrétní zprávy, která měla mít vliv na objemy obchodů akcií v den obchodování. Významnost události je vyjádřena odchylkou v procentech směrem nahoru od průměrného zobchodovaného množství akcie daného měsíce.
Analýza stávajících evakuačních plánů z havarijní zóny Jaderné elektrárny Temelín
ŠANDA, Petr
ABSTRAKT Tato práce se zabývá analýzou Vnějšího havarijního plánu Jaderné elektrárny Temelín, dekontaminací radioaktivních látek při vzniku mimořádné události na Jaderné elektrárně Temelín. V první části práce je objasněno, co je Vnější havarijní plán, ve druhé části je zmíněna struktura Vnějšího havarijního plánu Jaderné elektrárny Temelín a plánu dekontaminace. Třetí část stručně popisuje jednotlivé části tohoto plánu, čtvrtá část práce se věnuje dekontaminaci. Zde jsou stanoveny některé zásady jak postupovat při provádění dekontaminace, technika určená k dekontaminaci. Pátá část popisuje co je radiační událost a jaké jsou klasifikační stupně mimořádné události. V závěru jsou shrnuty poznatky této práce a doporučení pro další vývoj v této oblasti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 60 záznamů.   začátekpředchozí51 - 60  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.