Název: Event Marketing – Efektivní využití zážitků a emocí v marketingovém komunikačním mixu firmy
Překlad názvu: Event Marketing – Effectivness of Adventure and Emotions in Company Marketing Mix
Autoři: Kafková, Lada ; Coufalová, Pavlína (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cíl; emoce; hodnocení; konference; plánování; Pořádání akcí; realizace; seminář; strategie; událost; aim; conference; emotion; evaluation; event; Event marketing; realization; scheduling; seminar; strategy

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/17749

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-223547


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2023-09-10.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet