Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,227 záznamů.  začátekpředchozí1218 - 1227  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Analýza dat z průzkumů spokojenosti zákazníků s prostředím NetBeans
Horčic, Michal ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Mirilovič, Marián (oponent)
Cílem práce je zpracovávání dotazníku o spokojenosti uživatelů s aplikací NetBeans od firmy Sun Microsystems. Výstupem z dotazníku je informace o (ne)závislosti odpovědí vybraných otázek. Celý proces je zautomatizován a není tedy třeba žádného vnějšího zásahu. K dosažení cíle je použito několika technologií, zejména: - web forms - pro sběr dat od uživatelů - MySQL - databázový systém pro uložení odpovědí z webových formulářů - R - statistický software pro zpracování dat a jejich převod do dále zpracovatelného formátu Práce je rozdělena do čtyř základních kapitol: - Zadání - přesné zadání a vymezení základních předpokladů pro další postup - Teorie - postup výběru statistické metody a technologie pro zpracování - Praxe - postup implementace zvolených technologií, vysvětlení fungování jednotlivých částí - Vyhodnocení - interpretace výsledků a možné využití práce pro plánování software
Výzkum spotřebitelských zvyklostí u středoškolských studentů v oblasti elektronického nákupu
Svoboda, Martin ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Práce analyzuje spotřebitelské zvyklosti středoškolských studentů v oblasti elektronického nákupu. Odpovídá na otázky, jak často studenti tuto formu nákupu využívají, jaké výrobky či služby přes internet nakupují a v čem vidí hlavní výhody a nevýhody elektronického nákupu. Mimo to se také zabývá srovnáním těchto spotřebitelských zvyklostí mezi dívkami a chlapci, stejně jako mezi studenty prvních a čtvrtých ročníků střední školy
Návrh opatření na zvýšení prosperity firmy Coms, a.s.
Tseveenbayar, Munkhtuya ; Černá, Jitka (vedoucí práce)
Společnost Coms, a.s. je příjemcem franchisingu od světoznámé britské společnosti Marks and Spencer působící na českém trhu od roku 1996. Je to práce, která navrhuje opatření na zvýšení prosperity založené na zjištění spokojenosti zákazníků této společnosti pomocí dotazníkového šetření. Dotazníkové šetření proběhlo formou osobího dotazování přímo v pražských prodejnách Marks and Spencer. Výsledky jsou vypracovány pomocí tabulek a grafů.
Analýza spokojenosti zaměstnanců společnosti ABC, s.r.o.
Dvořáková, Lucie ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Václavková, Lucie (oponent)
Práce je zaměřena na zjištění úrovně spojenosti zaměstnanců nejprve obecně a následně v konkrétní společnosti. V teoretické části je všeobecně pojednáno o marketingovém výzkumu, o jeho členění a fázích, dále jsou vysvětleny odlišnosti v případě výzkumu spokojenosti a charakterizovány faktory, které spokojenost ovlivňují. Aplikační část zahrnuje provedení výzkumu spokojenosti pomocí písemného šetření, analýzu zjištěných dat a vyvození závěrů, včetně návrhů na zlepšení pracovních podmínek.
Analýza spokojenosti zákazníků lékárny Farmakum
Škrabánek, Tomáš ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Vyskočil, Vlastimil (oponent)
Spokojenost zákazníků v podnikatelském prostředí je obecně důležitým faktorem. Moje bakalářská práce se zabývá zjištěním důvodů jak zákaznické spokojenosti, tak na druhé straně případných faktorů nespokojenosti zejména z hlediska prostředí lékárny, jejího odborného personálu a dále charakteru a rozsahu poskytovaných služeb. K dosažení tohoto cíle napomáhá marketingový výzkum ve formě dotazníkového šetření, jehož výsledky přinášejí určité podněty pro eventuální zlepšení spokojenosti zákazníků a potažmo se tedy mohou stát podkladem pro další manažerské rozhodování lékárny Farmakum.
Ekolabeling - nástroj pro zvyšování kvality
Janoutová, Marie ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Petrová, Adéla (oponent)
Práce zkoumá, do jaké míry spotřebitelé o ekoznačení ví. V případě, že o něm moc nevědí, proč tomu tak je, co jim chybí apod. Toto zkoumání proběhlo na základě dotazování. Dále se diplomová práce věnuje vztahu kvalita versus ekoznačení. V aplikační části je popsána propagace loga EŠV na internetových stránkách jednotlivých firem a přímo na výrobku.
Systém managementu kvality z pohledu orientace na zákazníka v souboru mezinárodních norem ISO 9000
Novotná, Olga ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Skopal, Jaroslav (oponent)
Práce se zabývá orientací na zákazníka v souvislosti s mezinárodními normami ISO. Obsahuje rozbor ČSN EN ISO 9001:2002, podpůrných norem řady ISO 10000 a ČSN ISO 20252:2007. Hledá vazbu mezi orientací na zákazníka a výsledky podniku podle ČSN ISO 10014:2007. V další části se zaměřuje na praktické využití tohoto souboru norem v oblasti marketingu.
Analýza pracovní spokojenosti zaměstnanců společnosti VAHO s.r.o.
Knappeová, Lucie ; Hrčková, Eva (vedoucí práce) ; Lukeš, Martin (oponent)
Diplomová práce je koncipována jako sociálně-psychologický výzkum pracovní spokojenosti zaměstnanců společnosti VAHO s.r.o. Zabývá se nejprve teoretickou analýzou tématu ? motivací, pracovní motivací, pracovní spokojeností a vybranými faktory pracovní spokojenosti. Následuje analytická část zaměřená na pracovní spokojenost zaměstnanců společnosti VAHO s.r.o. Nástrojem šetření pracovní spokojenosti zaměstnanců této společnosti je sociálně-psychologický výzkum, základní zvolenou technikou výzkumu je dotazníkové šetření a individuální osobní rozhovory se zaměstnanci společnosti. Na základě výsledků výzkumu byla zformulována určitá doporučení pro vedení společnosti, která by měla vést ke zvýšení pracovní spokojenosti zaměstnanců.
Měření spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku
Ryšavá, Kateřina Bc. ; Lukšů, Vladimír (vedoucí práce) ; Pražáková, Eva (oponent)
Práce popisuje možné metody monitorování spokojenosti zákazníků a vhodnost jejich použití. Zabývá se způsoby zjišťování spokojenosti a loajality zákazníků ve vybraném podniku a navrhuje nový systém měření. Ve zvolené společnosti je realizován dotazníkový průzkum, který směřuje k navržení vhodných doporučení ke zlepšení činnosti podniku a jeho vztahu se zákazníky.
Analýza spokojenosti a stimulace pracovníků ve výrobním podniku
Kuncová, Andrea ; Hrčková, Eva (vedoucí práce) ; Kočí, Ondřej (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu spokojenosti pracovníků, jejíž výzkum je proveden v podniku dotazníkovým šetřením. Na základě výsledků šetření jsou navržena opatření na zlepšení stávajích nevyhovujících faktorů, které způsobují ve firmě pracovní nespokojenost. Úvod práce je věnován teoretické části, v níž jsou vysvětleny základní pojmy z oblasti stimulace, motivace a pracovní spokojenosti. Následuje stručná charakteristika podniku, v němž byl výzkum proveden. Předposlední částí je samotná analytická část obsahující vyhodnocení jednotlivých otázek dotazníku a ověření pravdivosti hypotéz stanovených v části teoretické. Poslední kapitola je věnována návrhům na zlepšení současné situace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,227 záznamů.   začátekpředchozí1218 - 1227  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.