Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 132 záznamů.  začátekpředchozí98 - 107dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Fridrichová, Hana ; Bartoš, Vojtěch (oponent) ; Žižlavský, Ondřej (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na zhodnocení aktuální situace podniku pomocí SWOT analýzy, Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil a vybraných ukazatelů finanční analýzy. Problémy zjištěné těmito ukazateli jsou dále rozpracovány, srovnány s konkurenční společností působící ve stejném oboru a použity jako podklad podklad pro návrhy na zlepšení.. V budoucnosti mají samotné návrhy přispět k lepší výkonnosti posuzovaného podniku.
Strategie rozvoje podniku Focus CZ Marketing and IT Research s.r.o.
Matoušková, Tereza ; Chatrný, Josef (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá strategií, která vede k rozvoji obchodní společnosti poskytující služby. Navrhuje nejvhodnější změny a k nim vedoucí kroky, které mají eliminovat slabé stránky a využít možné příležitosti, tak jak vyplynuly z analýzy vnějších a vnitřních faktorů ovlivňujících firemní působení. Tyto změny by měly v budoucnu vést k dalšímu růstu firmy, projevujícím se na zisku.
Analysis of the Selected Firm
Mačát, Jakub ; Chudý, Martin (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
The aim of this diploma thesis is analysis of sales policy in the selected firm. Based on theoretical knowledge and concepts assess whether the selected firm uses the tools of marketing policies correctly and efficiently. The practical part is based on survey which was done as part of this diploma thesis, macro-micro economic, internal data and the established facts which are confronted with reality. The conclusion is about the specific recommendations for the sales policy of the selected firm.
Hodnocení finanční situace podniku
Blumenstein, Martin ; Rada, Zbyněk (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá teoretickou i praktickou stránkou analýzy brněnské firmy Cyrrus a.s. V praktické části vymezuje hlavní problém se kterým se firma v posledních letech potýká. Analýza SWOT identifikuje slabé stránky podniku a tak i možné příčiny nedostatků firmy. Rovněž vyzdvihuje oblasti, v nichž má firma konkurenční výhodu jež představují pro podnik příležitosti. SLEPTE analýza vymezuje podnikatelské prostředí s jeho dopady na firmu. V další části na základě provedených analýz vyslovuje návrhy k zefektivnění činnosti společnosti. V závěru pak shrnuje dosažené výsledky.
Hodnocení finanční situace podniku ZDAR, a.s. a návrhy na její zlepšení
Pohanková, Jana ; Klimešová, Zdena (oponent) ; Solař, Jan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá hodnocením finanční situace podniku ZDAR, a. s. Při hodnocení jsou použity vybrané metody finanční analýzy. Na základě provedené analýzy jsou navrhnuta opatření pro zlepšení finanční situace podniku.
Autocentrum VW Group
Kuruc, Adam ; Štikar, Jaroslav (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce) ; Čuprová, Danuše (vedoucí práce)
Zadání bakalářské práce se zabývá novostavbou objektu Autocentra VW GROUP v Brně, městské části Brno-Brněnské Ivanovice na ulici Kaštanová st.p.č. 50/1, 51/1, 52, 53, 54, 55/1, 55/2, 55/3, 55/4 v k.ú. Je vedena Magistrátem města Brna jako Brownfields pod číslem 0201. Má trojúhelníkový tvar o výměře cca 1,3 Ha a územním plánem je určena pro smíšené plochy. Nachází se na ulici Kaštanová a v současné době je z této komunikace přístupný. Z východní strany je pozemek lemován ochranným pásmem řeky Svratky. Okolní zástavbu tvoří administrativní, průmyslové a obchodní budovy. Objekt je situován v severo-východní části pozemku. Je navrhován jako jednopodlažní ocelová montovaná hala rozdělená do dvou částí, které vyhovují požadavkům provozu autocentra VW GROUP. Prezentaci, prodeji a následnému záručním a pozáručním servisu automobilů značek Škoda, Volkswagen, Audi a Seat.
Integration of marketing and sales departments in the company
Mészárosová, Karin ; Říha, David (vedoucí práce) ; Richter, Miroslav (oponent)
Bakalářská práce se zaobírá tématem Integrace marketingového a obchodního oddělení v podniku. Jejími hlavními cíli je představit možnosti, jak propojit tyto dvě oddělení v společnosti a to, jaké výhody toto propojení může přinést. Teoretická část práce se věnuje definování a vymezení hlavních cílů v marketingu a obchodě a tomu, jaké jsou rozdíly a průniky mezi nimi. Praktická část zkoumá metodou kvalitativního výzkumu aktuální vztahy, spolupráci a jednotlivé cíle obou oddělení v pěti konkrétních společnostech. Výzkum byl dělaný prostřednictvím individuálních hloubkových rozhovorů s manažery obchodních a marketingových oddělení. Hlavním přínosem této práce je zjistit, jak tyto oddělení skutečně spolupracují a jestli by propojení těchto oddělení bylo přínosné pro zlepšení spolupráce mezi odděleními.
Nové trendy v automobilovém průmyslu
Martan, David ; Smrčka, Luboš (vedoucí práce) ; Zámečník, Petr (oponent)
Diplomová práce mapuje nové trendy v automobilovém průmyslu. Zkoumá, jakým směrem tyto trendy pozměnily automobilový trh a průmysl a z jakých příčin. Dále práce zjišťuje vliv trendů na prodeje nových osobních automobilů, kde je kladen důraz na nové technologie a vývoj automobilového trhu ve světě s důrazem na Českou republiku během krizového období. Práce sleduje 2 skupiny trendů, a to trendy, které se objevují již delší dobu, a trendy zcela nové, které významně ovlivňují automobilový trh. První jmenovaná skupina se zabývá technologickými inovacemi, ale i například problematikou rozšiřování modelových řad automobilek za účelem maximalizace objemu prodeje, či problematikou zvyšování bezpečnosti a výkonnosti nových modelů automobilů. Dalším důležitým tématem ve skupině je problematika fenoménu dieselového pohonu v Evropské unii a s ní související dodatečná daňová zátěž na vozy s vyšší spotřebou. Významná část druhé skupiny obsahuje vývoj a vliv finanční krize na prodeje nových vozů v daném období. Dále se věnuje zcela novým trendům jako snižování obsahu motoru při použití přeplňování (downsizing), nastupující vlně vozů SUV a fenoménu vozů s náhonem všech čtyř kol. V poslední části práce je pak rozebrána problematika a v závěru vývoj hybridních automobilů.
Ekonometrická analýza vybraného segmentu drogistického zboží
Záhorovský, Radek ; Sekničková, Jana (vedoucí práce) ; Dlouhá, Zuzana (oponent)
Tato práce si klade za cíl kvantifikovat vlivy, které působí na prodeje vybraných produktů segmentu toaletních papírů v maloobchodním řetězci Tesco Česká republika. Model je sestaven na základě dlouhodobého pozorování časových řad prodejů a průměrných cen pro vybrané produkty. Pro kvantifikaci je použit odhad exponencionální funkce modelu, který je následně testován. Odhad parametrů je spočítán pomocí softwaru EViews. Práce srovnává výsledky modelu pro jednotlivé produkty a hledá nejefektivnější způsob promoce pro jednotlivé značky. Spočítané parametry lze následně implementovat pro plánování prodejů segmentu toaletních papírů. Výsledky práce ukazují rozdíly mezi značkovými toaletními papíry a privátní značkou, které jsou způsobeny rozdílným vnímáním kvality ze strany spotřebitelů.
Ekologické zemědělství (regionální strukturální a geografické analýzy)
MEINELOVÁ, Soňa
Cílem této diplomové práce s názvem "Ekologické zemědělství (regionální strukturální a geografické analýzy)" je zpracování a vyhodnocení dat ÚZEI (MZe) za ekologickou zemědělskou produkci a odbyt Jihočeského kraje ČR s následnou strukturální a geografickou regionální analýzou, vycházející z grafických výstupů (produkčních map, grafů a diagramů). Mapové listy poskytují základní přehled o teritoriálním rozmístění rostlinné a živočišné produkce, grafy o její struktuře a odbytové diagramy pak přehled o základních odbytových tocích a uplatnění bioprodukce. Geografická analýza se dotýká rovněž zpracovatelských kapacit a vybraných odbytových formátů v rámci kraje.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 132 záznamů.   začátekpředchozí98 - 107dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.