Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Integration of marketing and sales departments in the company
Mészárosová, Karin ; Říha, David (vedoucí práce) ; Richter, Miroslav (oponent)
Bakalářská práce se zaobírá tématem Integrace marketingového a obchodního oddělení v podniku. Jejími hlavními cíli je představit možnosti, jak propojit tyto dvě oddělení v společnosti a to, jaké výhody toto propojení může přinést. Teoretická část práce se věnuje definování a vymezení hlavních cílů v marketingu a obchodě a tomu, jaké jsou rozdíly a průniky mezi nimi. Praktická část zkoumá metodou kvalitativního výzkumu aktuální vztahy, spolupráci a jednotlivé cíle obou oddělení v pěti konkrétních společnostech. Výzkum byl dělaný prostřednictvím individuálních hloubkových rozhovorů s manažery obchodních a marketingových oddělení. Hlavním přínosem této práce je zjistit, jak tyto oddělení skutečně spolupracují a jestli by propojení těchto oddělení bylo přínosné pro zlepšení spolupráce mezi odděleními.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.