Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 122 záznamů.  začátekpředchozí97 - 106dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza povědomí o značce Air Bank na českém trhu aneb "Mohou mít i Češi banku rádi"?
Stehlíková, Tereza ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Kešner, Martin (oponent)
Cílem mé bakalářské práce bylo analyzovat pozici a povědomí o nových mladých bankovních institucích vznikajících na českém bankovním trhu, jenž rozvrátily hegemonii tradičních velkých bank typu Česká spořitelna, Komerční banka a další. Konkrétně se budu věnovat jedné nové bankovní instituci. Výzkum je primárně zaměřen z pohledu tvorby značky nové banky. Teoretické závěry, které definuji v první části, prakticky validuji na konkrétním příkladu nové banky Air Bank. Popisuji historii i klíčové milníky v rozvoji a definuji marketingové přístupy, které Air Bank zvolila včetně jejich vlivu na povědomí o jejich značce. Pro potvrzení či vyvrácení svých tvrzení -- teoretických i praktických -- jsem v závěru práce provedla dotazníkové šetření zkoumající jak obecné faktory přístupu zákazníků k "novým" bankám, tak především klíčové znalosti veřejnosti o Air Bank, čímž zároveň získávám přehled o úspěšnosti jejich marketingové komunikace a povědomí o jejich značce. V dotazníkovém šetření se mi potvrdila hypotéza, která poukazuje na znalost Air Bank a její marketingovou komunikaci.
Impérium Silvio Berlusconi: podnikatel, mediální magnát a politik
Kadaníková, Anna ; Vymětal, Petr (vedoucí práce) ; Kuta, Martin (oponent)
Tato bakalářská práce si klade za cíl analyzovat faktory, které zajistily magnátovi Silviu Berlusconimu vliv, majetek a podnikatelskou-politickou kariéru. Poukazuje na vliv médií, který se nezpochybnitelně pojí s Berlusconiho kariérou, ať už s jejím začátkem či koncem. Dalším styčným bodem pro tuto práci jsou Berlusconiho politické i nepolitické zájmy a změny v politice Itálie, které jsou zastřeny informacemi z médií. Obsahem bakalářské práce je mimo jiné také uvedení do souvislostí Berlusconiho demise s novou italskou vládou a potažmo následnou podobou Itálie na přelomu roku 2012/13.
Zákony o financování politických stran a kampaní v Pobaltských státech: Studie č. 1.217
Pecháček, Štěpán
Práce přináší přehled financování politických stan a politických kampaní ve třech pobaltských republikách – Litvě, Lotyšsku a Estonsku. Všechny tři země vytvořily model financování politických stran a kampaní, který reflektuje standardy a doporučení mezinárodních organizací, zejména Rady Evropy. Jednotlivé principy financování politických stran a kampaní jsou srovnány se situací v České republice.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Direct marketingová komunikace (na příkladu vybrané firmy)
Burianová, Kateřina ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Direct marketing bude posilovat svoji pozici mezi jinými formami marketingové komunikace. Jeho prostřednictvím je možné oslovit danou cílovou skupinu rychle, osobně, účinně a s okamžitou zpětnou vazbou. V praktické části své práce jsem nastínila proces tvorby kampaní v České spořitelně a zanalyzovala tři typy kampaní na konkrétních příkladech. Hlavním doporučením je zaměřit se na identitikaci klíčových okamžiků, tzv. eventů v (finančním) životě klienta a jeho následné oslovení relevantní nabídkou.
Campaign against occurrence of blood diamonds
Vrábel, Peter ; Pavlík, Petr (vedoucí práce) ; Jeníček, Vladimír (oponent)
Cílem diplomové práce je komplexní deskripce problematiky krvavých diamantů a zhodnocení dosavadního úsilí, konkrétních kroků a prezentovaných myšlenek, koncepcí a strategií na půde Kimberleyského procesu, jakož i návrhů možných řešení a budoucích kroků organizací Global Witness, Partnership Africa Canada, Human Rights Watch a dalších zainteresovaných bojujících proti výskytu nelegálních diamantů. Práce je rozdělena do 4 kapitol. První kapitola popisuje charakteristiku a význam diamantů. Druhá kapitola je zaměřena na organizace agitující proti krvavým diamantům ve světě. Třetí kapitola je následně vyčleněna na definování a rysy pojmu padlý stát, který s problematikou krvavých diamantů často úzce souvisí. Ve čtvrté kapitole jsou rozebírány konkrétní konflikty či ilegální aktivity v Angole, Sierra Leone, Libérii, Demokratické republice Kongo, Côte d'Ivoire, Republice Kongo a Zimbabwe.
Využití internetového marketingu v činnosti agentury CzechTourism
Doležalová, Lenka ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Jarolímková, Liběna (oponent)
Diplomová práce se věnuje tématu internetového marketingu a jeho využití v oblasti propagace cestovního ruchu agenturou CzechTourism. Zkoumá využití jednotlivých nástrojů internetového marketingu a jejich dopad na cestovní ruch České republiky. Zároveň se práce detailně zaměřuje na marketingové aktivity CzechTourism na internetu z hlediska mediálních kampaní za uplynulé dva roky. Nedílnou součástí je také analýza webových prezentací, které slouží jako hlavní nástroj propagace České republiky.
Obamova volební témata rok poté
Vágnerová, Natálie ; Dvořáková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Školkayová, Marta (oponent)
Cílem mé práce bylo prozkoumat, jak dalece Barack Obama dokázal realizovat sliby unčiněné během jeho volební kampaně. Tento úkol jsem provedla ve dvou časových rovinách: Za prvé jsem se zaměřila na realizaci jeho agendy během prvního roku v úřadu. Za druhé jsem zkoumala kolik ze svých slibů a jak dalece zvládl realizovat před parlamentními volbami, které změnily složení Kongresu v jeho neprospěch. Abych provedla řádnou analýzu, zúžila jsem výběr témat a koncentrovala se pouze na tři sféry: danovou politiku, zdravotní reformu a zahraniční politiku. Nicméně posledně zmíněná byla příliš rozsáhlá, takže jsem z ní vybrala pouze tři hlavní témata, o kterých Obama hovořil během kampaně - války v Afghánistánu, Iráku a věznici Guantanamo. Během výzkumu jsem zkoumala Obamovy sliby a skutečnou politiku. Abych nastínila, do čeho se Obama dostával, charakterizovala jsem také situaci v daných oblastech před jeho nástupem.
Propagation of accommodation through social networks
Vongrej, Maroš ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá praktickým využitím sociálních sítí pro účely propagace ubytovacího zařízení. V první části práce jsou charakterizovány pojmy marketing, internetový marketing a jeho formy. Druhá část práce se zabývá pojmy sociální sítě, sociální média a sociální graf, které jsou hlavním předmětem této bakalářské práce. Třetí část práce popisuje a v jejím závěru porovnává možnosti využití jednotlivých sociálních sítí, které autor považuje za vhodné pro využití k propagaci ubytovacího zařízení. Praktická část je rozdělena na dvě části, kde první část sumarizuje poznatky potřebné pro tvorbu kampaně na sociálních sítích av druhé části je prakticky zpracován proces tvorby kampaně na sociálních sítích na konkrétním případě ubytovacího zařízení. Závěr práce obsahuje zhodnocení celé bakalářské práce a vlastní názor autora.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 122 záznamů.   začátekpředchozí97 - 106dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.