Název: Direct marketingová komunikace (na příkladu vybrané firmy)
Překlad názvu: Direct marketing communication (an example of the selected company)
Autoři: Burianová, Kateřina ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: bankovní trh; databázový marketing; direct marketing; kampaň; komunikační nástroje; banking industry; campaign; communication tools; database marketing; direct marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33949

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-125154


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-10-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet