Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 116 záznamů.  začátekpředchozí97 - 106další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komparace spotřebního chování generace Y v České republice a v Hongkongu
Bílek, Stanislav ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Cílem diplomové práce je porovnat na základě dat z dotazníkového šetření spotřební chování generace Y (lidé narození v období 1982-2002) v České republice a v Hongkongu. Zvláštní pozornost je věnovaná společenské odpovědnosti a vztahu k ochraně životního prostředí, které začínají hrát důležitou roli ve spotřebním chování. Rozdíly mezi národy jsou zkoumány prostřednictvím dotazníkového průzkumu, kterého se zúčastnilo 155 respondentů. Pro hlubší porozumění a zjištění jednotlivých motivů spotřebitelů byly provedeny polostrukturované rozhovory, které se zaměřily na problematiku životního prostředí a společenské odpovědnosti firem. Hongkong a Česká republika se liší mírou individualismu a přístupu k nejistotě, kromě těchto dvou kulturních odlišností nebyly zjištěny zásadní rozdíly mezi těmito národy. U obou národů hraje ochrana životního prostředí ve spotřebním chování generace Y větší roli než společenská odpovědnost firem. U mladých žen má společenská odpovědnost firem významnější vliv na spotřební chování než má u mladých mužů.
Konkurenceschopnost Číny ve 21. století: Analýza čínského lidského kapitálu
Dvořáková, Markéta ; Stuchlíková, Zuzana (vedoucí práce) ; Hnát, Pavel (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl prozkoumat, jak se změnila konkurenceschopnost Číny ve 21. století se zaměřením na lidský kapitál jako jeden z klíčových výrobních faktorů, který rozsáhle podporuje rozvoj konkurenční výhody. První kapitola staví teoretický rámec pro výzkumnou část diplomové práce. Přestavuje koncepty konkurenceschopnosti, diamant Michaela Portera a teorii lidského kapitálu. Druhá kapitola analyzuje trendy a výzvy konkurenční výhody Číny podle modelu diamantu Michaela Portera. Třetí kapitola zhodnocuje vývoj čínského lidského kapitálu, jeho kultivaci, současný stav, a zkoumá postoje generace Y k lidskému kapitálu.
Generace Y: Vývoj názorových postojů v období 2007 - 2013
Galík, Pavel ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vlčková, Lucie (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem generace Y v kontextu vývoje životních názorů v průběhu období let 2007 až 2013. Cílem práce je konkrétně popsat trendy na poli životních názorů v průběhu zkoumaného období se zaměřením na Českou republiku. K dosažení tohoto cíle práce analyzuje současný stav marketingových informací týkající se generace Y ve světovém kontextu na základě placených dat společnosti Omnicom Media Group. Pro relevanci výstupu vzhledem k České republice je použita kombinace kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Kvantitativní výzkum analyzuje trendy na základě šesti vln kontinuálního projektu společnosti Median. Kvalitativní výzkum za pomocí metody focus group dodává ke zjištěním kvantitativní části hlubší detaily, a zároveň objevuje nová témata, která přesahují rozsah striktněji definovaných otázek kontinuálních výzkumů.
Očekávání studentů a absolventů od budoucího zaměstnavatele
Lávičková, Romana ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Quigley, Martin John David (oponent)
Bakalářská práce se zabývá očekáváním studentů a absolventů od budoucího zaměstnavatele. Teoretická část se zaměřuje na zachycení prvků, které ovlivňují charakteristiku studentů a absolventů jako budoucích zaměstnanců. Jsou zde rozebrány otázky nezaměstnanosti, zároveň jsou zmíněny programy na podporu zaměstnanosti studentů. V teoretické části je také představena Generace Y, od jejího názvoslovného a časového vymezení, přes prvky formující tuto generaci až po její charakteristiku v pracovním procesu. Praktická část je následně zaměřena na porovnání teoretických předpokladů s výsledky vlastního provedeného výzkumu, kterého se zúčastnilo 319 respondentů. Pro průzkum byl zvolen způsob kvantitativního dotazování formou polostrukturovaného elektronického dotazníku. Výsledkem tohoto šetření je přehled očekávání studentů a absolventů v oblasti nástupního platu a zaměstnaneckých benefitů, ale také informace o prioritách při volbě zaměstnání a o preferovaném pracovním prostředí.
Nástroje interní komunikace z pohledu generace Y
Bečan, Martin ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Klíma, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou nástrojů interní komunikace z pohledu mladé generace lidí označovaných jako generace Y s důrazem na podnikové sociální sítě. Práce je standardně rozdělena na část teoretickou a výzkumnou. V teoretické části jsou po úvodní charakteristice interní komunikace a zasazení komunikačního nástroje do procesu komunikace představeny konkrétní nástroje pro interní komunikaci. Dále je představena část podnikových sociálních sítí jako nového trendu v rámci interní komunikace. Výzkumná část navazuje na teoretickou a zkoumá dle stanoveného postupu postoj generace Y k případnému využívání podnikových sociálních sítí v interní komunikaci organizace.
Značka jako součást marketingové strategie na trhu mobilních telefonů
Cimbura, Zdeněk ; Říha, David (vedoucí práce) ; Ryneš, Tomáš (oponent)
Cílem diplomové práce je objasnit důležitost značky v marketingové strategii výrobců mobilních telefonů. Práce nejprve představuje čtyři základní oblasti marketingové strategie a jejich vliv na vnímání značky. Teoretická část je dále věnována konceptu hodnoty značky vycházející z pohledu zákazníka a procesu budování silné značky. Praktická část na úvod představuje současný trh mobilních telefonů a analyzuje marketingové strategie nejvýznamnějších výrobců mobilních telefonů na českém trhu. Na základě dotazníkového šetření doplněného o individuální hloubkové rozhovory autor odkrývá, jaký význam má značka mobilního telefonu pro generaci Y, která je pro účely této práce definována jako skupina mladých spotřebitelů narozených od roku 1984 do roku 1996. Na základě analýzy výsledků marketingového výzkumu autor doporučuje výrobcům mobilních telefonů marketingovou strategii vhodnou pro budování silné značky a získání loajality generace Y.
Ideální obsluha mladých u mobilního operátora v Česke republice
Földesová, Simona ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Cílem této diplomové práce je porozumění aktuálních potřeb české generace Y a zároveň navrhnout takové produkty mobilních služeb, které by se nejvíce hodily pro potřeby této generace. Téma této práce je zpracováno jak z teoretické tak z praktické stránky. Teoretická část poskytuje lepší porozumění daného tématu a analýzy trhu. Praktická část navazuje na teoretickou část a upřesňuje definici cílové skupiny, její nakupovací návyky a jejich neuspokojené potřeby.
Charakteristika a srovnání přístupu francouzské a české generace Y k pracovnímu uplatnění.
Tesařová, Eva
Diplomová práce se zabývá problematikou generace Y a jejím přístupem k pracovnímu uplatnění. Teoretická část se věnuje generačním teoriím a charakteristikám dnes žijících generacích s podrobnějším zaměřením na generaci Y. V praktické části práce jsou nejdříve analyzovaná data již provedených průzkumů na téma generace Y na trhu práce. Dále je v praktické části provedeno vlastní dotazníkové šetření. Cílem dotazníkového šetření je srovnání generace Y v České a Francouzské republice na trhu práce. Dle výsledků jsou doporučeny návrhy pro zaměstnavatele na zavedení nových prostředků pro adaptaci generace Y do pracovního prostředí. Následně jsou doporučené návrhy nákladově vyhodnoceny.
Meziprofesní a mezigenerační rozdíly v postojích k podvádění
HÁJKOVÁ, Barbora
Bakalářská práce se zabývá problematikou akademické nečestnosti, konkrétně jaký vliv má na rozdíly v postojích k podvádění věk a studovaný obor či vykonávaná profese. Teoretická část je věnována samotnému fenoménu podvádění, jsou zde popsány faktory, které ovlivňují jeho výskyt či v jakých formách se může vyskytovat. Dále se autorka zaměřuje na vymezení a popis generací a problematiku etiky pedagogické profese. V empirické části bylo zkoumáno, zda věk a studijní či profesní orientace ovlivňují postoje k podvádění a jeho frekvenci. Výzkumný soubor byl tvořen 120 respondenty, kteří spadali do čtyř skupin: studenti pedagogických oborů, pedagogové, studenti jiných než pedagogických a pomáhajících oborů a ostatní profese (taktéž jiné než pedagogické a pomáhající). Z výsledných dat vyplývá, že postoje k podvádění jsou ovlivňovány věkem, konkrétně s věkem roste přísnost posuzování podvádění. Rozdíly v postojích k podvádění nebyly nalezeny mezi studenty různých oborů, avšak mezi různými profesemi již ano. Dále se ukázalo, že dnešní studenti se setkávají s podváděním častěji než předchozí generace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 116 záznamů.   začátekpředchozí97 - 106další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.