Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 180 záznamů.  začátekpředchozí97 - 106dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Podnikatelský plán založení společnosti se zaměřením na strategii bezobalových produktů
Horňáková, Zuzana ; Milichovský, František (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá vytvorením reálneho podnikateľského plánu na založenie bezobalového obchodu v meste Topoľčany na Slovensku. Teoretické východiská sa zameriavajú na nosnú podnikateľskú myšlienku, použitých analyticko-výskumných metód v rámci plánovania a obsahom štruktúry podnikateľského plánu. Analytická časť obsahuje jednotlivé výstupy zo spracovaných analýz a výskumu, na základe čoho je následne zvolená vhodná stratégia pre začínajúcu spoločnosť v tejto oblasti. Návrhová časť rozpracováva zvolenú stratégiu do jednotlivých častí štruktúry podnikateľského plánu.
Podnikatelský plán na založení výroby a rozvozu snídaní ve vybrané lokalitě
Sojková, Šárka ; Svobodová, Marie (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření reálného podnikatelského plánu pro založení podniku v oblasti výroby a rozvozu snídaní pro vybranou lokalitu. Teoretická východiska práce zahrnují základní pojmy související se zaměřením na nosnou myšlenku plánu, tvorbu obchodního modelu, skladbu podnikatelského plánu, zejména pak analyticko-výzkumné metody užité v rámci plánování. Analytická část se zabývá validací podnikatelské myšlenky a obsahuje identifikaci klíčových faktorů v širším kontextu prostředí, na jejichž souhrnu je pak následně vybírána vhodná strategie pro začínající podnik v této oblasti. Návrhová část popisuje vybranou strategii pro začínající podnik včetně obchodního modelu a jejich rozpracování do dílčích částí struktury podnikatelského plánu.
Podnikatelský plán pro založení malého podniku
Navarová, Veronika ; Veselý, Josef (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na tvorbu podnikatelského plánu pro založení centra jógy, které se bude nacházet v městské části Brno-Žebětín. Teoretická část diplomové práce vymezuje základní pojmy z oblasti podnikání, strategických analýz a tvorby podnikatelského plánu pro nový podnik. Analytická část je tvořena SLEPT analýzou, Porterovým modelem pěti sil, marketingovým průzkumem a shrnutím pomocí SWOT analýzy. Návrhová část zahrnuje strukturu podnikatelského plánu, v rámci kterého, je zpracován business model, marketingový plán, finanční plán, časový plán a analýza rizik.
Podnikatelský plán pro zavedení nového produktu
Pejčevová, Barbora ; Rotrekl, David (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se věnuje podnikatelskému plánu pro zavedení nového produktu na trh, který je vytvořen na základě strategických analýz současného stavu vybrané společnosti. V teoretické části je definován význam podnikatelského plánu a stanovena jeho struktura. Jsou zde popsány jednotlivé strategické analýzy vnějšího i vnitřního okolí podniku. V analytické části jsou aplikovány strategické analýzy zkoumající současný stav vybraného podniku. Návrhová část zobrazuje samotný podnikatelský plán pro zavedení nového produktu na trh.
Podnikatelský plán pro založení malého podniku
Konečný, Dalibor ; Veselý, Josef (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o vytvoření podnikatelského plánu pro založení podniku, který bude provozovat webové stránky, jejichž pomocí bude jako zprostředkovatel prodávat nevšední volnočasové aktivity a zážitky. V první části jsou definovány teoretické pojmy k vytvoření podnikatelského plánu. Druhá část práce se věnuje analýze současného stavu. Na základě poznatků z teoretické části a výsledků z analytické části je v návrhové části sestaven podnikatelský plán.
Rozvoj obchodních aktivit vybrané reklamní společnosti
Blahová, Veronika ; Milichovský, František (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zameriava na rozšírenie obchodných aktivít reklamnej spoločnosti Afinita, s. r. o., ktorá sa špecializuje na potlač a výrobu reklamných predmetov. Hlavným cieľom spoločnosti je rozvoj obchodných aktivít, zvýšenie zisku a posilnenie konkurencieschopnosti. V diplomovej práci je zahrnutá analýza súčasného stavu spoločnosti a jej okolia. Na záver bude zhodnotená návratnosť investície a zhotovený nový obchodný model.
Koncept strategického rozvoje malého rodinného vinařství
Válka, Vojtěch ; Válka, Karel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Hlavním předmětem této práce je vytvoření střednědobého a dlouhodobého strategického konceptu pro rodinné Vinařství Válka. Práce se také zaměřuje na rozvoj rodinné společnosti a to s ohledem na marketing, konkrétně pak marketing značky a její budování, agroturismus a jeho možnosti rozvoje, budování a nastavení správného obchodního modelu a celkové plánování a rozvoj Vinařství Válka. Druhá kapitola je zaměřena na teoretická východiska pro další kapitoly. Ve třetí kapitole najdeme kompletní analýzu společnosti od obecného prostředí, přes specifika pro vinařský trh, až po konkrétní ukazatele rodinného Vinařství Válka. V poslední kapitole najdeme závěrečné zhodnocení a vlastní návrhy jako koncept plánu, možnosti budování v oblasti agroturismu a výroby společně s ekonomickým zhodnocením a akčním plánem k jednotlivým návrhům.
Rozvoj obchodních aktivit v LenovoShopu
Hrubešová, Markéta ; Schüller, David (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit společnosti M Computers s. r. o., konkrétně s rozvojem obchodních aktivit v Lenovoshopu, který společnost spravuje. Na základě teoretických poznatků budou v této práci provedeny analýzy vnějšího a vnitřního prostředí pro zhodnocení současného stavu dané společnosti. Výsledkem práce budou poskytnuty návrhy a doporučení, které povedou ke zvyšování povědomí a obratu prodeje v Lenovoshopu.
The Challenges of Incorporating Grey Literature Into A Scholarly Platform
Reece, Alistair
GeoScienceWorld kromě stávající sbírky tradičních publikací (recenzované časopisy a knihy z oblasti geověd) plánuje také shromažďování velkého množství šedé literatury a její začlenění do svého úložiště. Co se stane, když se poskytovatel tradičního vědeckého obsahu rozhodne začlenit šedou literaturu do své online platformy? Jaké se objevují výzvy při přípravě šedé literatury pro její zveřejnění a dobrou vyhledatelnost? Jak ovlivňuje přítomnost šedé literatury v databázi proces křížového vyhledávání? Bude možné sladit různé obchodní modely a sloučit různé typy publikací v jednotné platformě pro zpřístupnění uživatelům?
Plný text: Reece_fulltext - Stáhnout plný textPDF
Prezentace: Reece_presentation_CZ - Stáhnout plný textPDF; Reece_presentation_EN - Stáhnout plný textPDF
Videozáznam: Reece_video - Stáhnout plný textMP4
Podnikatelský plán podniku nabízejícího službu pop-up store
Pohančeník, Vladimír ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením reálného podnikatelského plánu pro založení podniku nabízejícího službu pop-up store v centru města Brna. Práce je postavená na teoretických východiskách popisujících současné formy prodeje v podnikání se zaměřením na nosnou myšlenku plánu, tvorbu obchodního modelu, strukturu podnikatelského plánu, zejména pak analyticko-výzkumné metody, které jsou použity v navazující, analytické části práce. Návrhová část navazuje na výsledky analýz a popisuje strategii začínajícího podniku, její propojení na vytvořený obchodní model, který je dále rozpracován do dílčích částí podnikatelského plánu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 180 záznamů.   začátekpředchozí97 - 106dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.