Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 102 záznamů.  začátekpředchozí93 - 102  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mechanismy zajištění kvality služeb v pevných, bezdrátových a mobilních datových sítích
Václavek, Radovan ; Novotný, Vít (oponent) ; Molnár, Karol (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zmapováním technologií a základních parametrů sloužících k zabezpečení kvality služeb v pevných, bezdrátových a mobilních sítích. Zaměřil jsem se především na požadavky a klasifikace, které jsou pro jednotlivé typy sítí typické a to se zaměřením na linkovou vrstvu. V sítích ethernetu jsem se zabýval postupným vývojem jednotlivých technologií včetně norem IEEE 802.1Q a na ni navazující IEEE 802.1p. Další části pak popisují danou problematiku v bezdrátových sítích, s pohledem na jiný druh prostředí a opět se snažím čerpat z daných standardů pro zabezpečení kvality služeb v normě 802.11e navazující na normu 802.11a/b/g. Další část je zaměřena na poslední generace mobilních sítí opět z pohledu typů a vývoje jednotlivých technologií. Zde pak čerpám z normalizačního projektu 3GPP a standardů organizace IEEE, který jsou na tuto problematiku zaměřeny. Další část je zaměřena na WiMAX technologie.V předposlední části pak srovnávám jednotlivé síťové technologie z pohledu zajištění QoS a navrhuji možné způsoby zabezpečení konverze mezi jednotlivými technologiemi. V závěru jsou shrnuty všechny uvedené technologie, možnosti jejich vzájemné konverze a další možný vývoj v dané oblasti.
Univerzální linuxový server pro malé a střední firmy umožňující jednoduchý dohled nad sítí
Juřena, Stanislav ; Pust, Radim (oponent) ; Burda, Karel (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo navrhnout počítačovou síť pro malou a střední firmu, která bude mimo jiné tvořena síťovým serverem, umožňujícím snadný dohled nad touto sítí. Dalším úkolem serveru je poskytnutí připojení k síti internet účastníkům vnitřní sítě, jejich zabezpečení a přístup k základním službám. V teoretické části je diskutována volba distribuce operačního systému Linux s ohledem na požadované služby, stabilitu a dlouhodobý provoz. Součástí práce je i teoretický úvod k jednotlivým službám, důvod jejich použití a jejich slabá místa. Praktická část se věnuje instalaci a konfiguraci operačního systému Debian, zprovoznění základních služeb a nastavení vybraných monitorovacích programů.
Řízení kvality v hotelnictví a její vliv na spokojenost hosta
Vyskočilová, Barbora ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Abrhám, Josef (oponent)
Diplomová práce se zabývá managementem kvality služeb v hotelnictví. Konkrétně je zaměřena na analýzu řízení jakosti a hodnocení spokojenosti hostů vybraného pětihvězdičkového hotelu v Praze. Účelem práce je zorientování se v systému, prostřednictvím kterého hotel zkoumá spokojenost hostů, zjištění jeho možností a vygenerování údajů, které budou sloužit managementu hotelu. Teoretická část práce poskytuje nástin základních metod managementu kvality a také se věnuje řízení vztahu se zákazníkem. Praktická část obsahuje zhodnocení standardů a nástrojů používaných v hotelu Boscolo Prague spolu s analýzou kvality služeb a spokojenosti hosta. Pozornost je věnována také efektivitě nových opatření zavedených za účelem zvýšení spokojenosti hostů. Závěrečná část je věnována vyhodnocení výstupů z analýzy a doporučením pro možná zlepšení.
Význam standardů kvality sociálních služeb ve společnosti Ledax o.p.s.
LENCOVÁ, Drahomíra
Práce zkoumá význam standardů kvality sociálních služeb z pohledu zaměstnance sociální služby. Text této práce je rozdělen do dvou hlavních částí. První je část teoretická, zabývá se vymezením pojmů, definice sociální služby, kvalita v sociálních službách, význam a tvorba standardů kvality sociálních služeb a jejich kontrola, osobnostní předpoklady zaměstnanců sociálních služeb. V praktické části práce bylo realizováno výzkumné šetření mezi zaměstnanci společnosti Ledax o.p.s., provedena analýza, vyhodnocena data a porovnány výsledky z dotazníkového šetření.
Kvalita služeb ve vybraném kadeřnictví
Klučarová, Pavlína ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
Cílem práce bylo zjistit spokojenost zákazníků s kadeřnickými službami ve vybraném kadeřnictví na základě dotazníkového šetření, zhodnocení kvality poskytovaných služeb a navrhnutí možného zlepšení. V teoretické části práce jsou popsány přístupy managementu kvality. Dále je popisováno sedm nástrojů zlepšování a vysvětleny pojmy kvalita služeb a kvalita procesu. V praktické části je zpracovávána kvalita procesu vybraného kadeřnictví, dále ukázka vývojového diagramu a poslední část je věnována samotnému výzkumu. V závěru je shrnutí kladných a záporných stránek kadeřnictví s možností doporučení pro zlepšení.
Kvalita produktů dodávaných společností Prosport Praha s.r.o.
Čermáková, Alena ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Kořánová, Helena (oponent)
Cílem této práce bylo zjistit spokojenost zákazníků s kvalitou produktů dodávaných společností Prosport Praha s.r.o.. Spokojenost zákazníků byla zjišťována formou dotazování. Z důvodu získání přesnějších informací byl průzkum rozdělen na dvě samostatné části. První se týkala zákazníků internetového obchodu a dotazník pro ně byl vytvořen tak, aby zjistil jejich spokojenost s procesem nákupu u společnosti a s kvalitou zakoupených produktů. Druhá část průzkumu byla zaměřena na hlavní činnost společnosti a tou je velkoobchod. Dotazník pro odběratele, kteří u společnosti nakupují, byl zaměřen na zjišťování spokojenosti s prezentačními akcemi, komunikací s dodavatelem a průběhem reklamačního procesu. Po sběru dat následovalo jejich vyhodnocení a byly navrženy změny do budoucnosti, které by měly zaručit větší spokojenost zákazníků společnosti Prosport Praha s.r.o..
Péče o uživatele drog - kvalita služeb
HOLEMÁŘ, Marek
HOLEMÁŘ, M. Péče o uživatele drog {--} kvalita služeb. České Budějovice 2008. Bakalářská práce. Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích. Teologická fakulta. Katedra praktické teologie. Vedoucí práce J. Mišovič. Práce se zabývá kvalitou péče o uživatele drog v zařízeních prevence a léčby drogových závislostí v České republice. Teoretická část charakterizuje problém drog ve společnosti, význam služeb pro uživatele drog, princip hodnocení kvality těchto služeb a jeho vývoj v České republice a rolí uživatelů služeb při hodnocení kvality těchto služeb. Praktická část popisuje postup vytvoření nástroje hodnocení kvality služeb z pohledu uživatelů a jeho praktické odzkoušení na modelovém zařízení. Jako modelové zařízení bylo využito Centrum U Větrníku v Jihlavě - kontaktní a poradenské centrum pro uživatele drog a jako nástroj hodnocení kvality byl použit standardizovaný rozhovor s uživateli služby. Jako hodnotící kritéria kvality byly použity Standardy pro zařízení a programy poskytující odborné služby problémovým uživatelům a závislým na návykových látkách. Tento způsob zjišťování spokojenosti uživatelů se v praxi osvědčil a lze ho doporučit i ostatním poskytovatelům služeb.
Quality of the catering services
Tatár, Dávid ; Hůlová, Marie (vedoucí práce) ; Kořánová, Helena (oponent)
Tato práce porovnává kvalitu poskytovaných služeb ve dvou konkrétních restauracích v hotelových zařízeních v České republice a Velké Británii a pomocí znaků kvality navrhuje její možné zlepšení. Práce prostřednictvím hlavně Ishikawoho diagramu analyzuje nedostatky v hmotné či nehmotné složce poskytovaných služeb a dává prostor na zdokonalení. Použitý totožný dotazník v práci hodnotí spokojenost zákazníků se službami v obou restauracích a pomoci jejich výsledků navrhuje eliminaci nedostatků a možné zlepšení kvality.
Ochrana spotřebitele v cestovním ruchu
Rozsypalová, Monika ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
Bakalářská práce pojednává o ochraně spotřebitele a základních pojmech týkajících se cestovního ruchu. Dále analyzuje smluvní vztahy mezi cestovními kancelářemi a zákazníky, zejména se zaměřením na práva a povinnosti zainteresovaných stran a identifikuje potenciální rizika vyplývající z těchto vztahů. Praktická část je zaměřena na cestovní agenturu Andante a na kvalitu služeb, které svým zákazníkům poskytuje.
Spokojenost zákazníka s rehabilitačními službami
Saiverová, Denisa ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Turzík, Vladislav (oponent)
Diplomová práce se zaobírá spokojeností zákazníků, v tomto případě pacientů, s rehabilitačními službami v rehabilitačním ústavu Kladruby. V teoretické části práce definuje podle ISO norem 9000 a příslušné literatury obecné předpoklady kvality služeb, nastiňuje možnosti zvyšování kvality služeb, vysvětluje pojem spokojenost zákazníků a možnosti jejího měření a zvyšování. Dotazníkovým šetřením zjišťuje spokojenost či nespokojenost pacientů s určitými oblastmi. Oblasti šetření jsou např. péče lékařů a sester, poskytování informací o povaze zdravotního stavu, práce fyzioterapeutů, kvalita stravy a pořádek a vybavenost na lůžkových odděleních. Získané výsledky porovnává se šetřením z bakalářské práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 102 záznamů.   začátekpředchozí93 - 102  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.