Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 98 záznamů.  začátekpředchozí89 - 98  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.15 vteřin. 
Socioekonomická analýza města Písek
Lukešová, Marie ; Poláková, Olga (vedoucí práce) ; Šmíd, Jan (oponent)
Práce je zaměřena na vytvoření charakteristiky města Písku prostřednictvím socioekonomické analýzy a na prezentaci a hodnocení strategických plánů rozvoje města, jež jsou založeny na již městem vypracované SWOT analýze. V jednotlivých kapitolách jsou postupně analyzovány a srovnávány s jihočeskou a celorepublikovou úrovní ukazatelé demografické, ekonomického vývoje, trhu práce a nezaměstnanosti. Analýza zahrnuje rovněž dopravní, technickou a sociální infrastrukturu, kulturu, sport, cestovní ruch, kriminalitu a kvalitu životního prostředí. Závěrem je zanalyzováno hospodaření města s rozpočtem a je představena samospráva města v současné době. Většina zjištěných poznatků je podkladem SWOT analýzy, jež v jistých oblastech koresponduje s uvedenými strategickými plány rozvoje města.
Strategický plán společnosti ARTE spol. s r.o.
Müller, Jan ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
Cílem této diplomové práce je analýza současné činnosti společnosti ARTE spol. s r.o. působící na českém trhu v oblasti prodeje stavební, komunální a techniky se záměrem odhalit slabé či silné stránky analyzované společnosti a zároveň aktuální či budoucí tržní příležitosti a hrozby. V návaznosti na provedenou analýzu se pokusím sestavit strategický plán vycházející ze zjištěných skutečných a snažící o vytvoření souboru doporučení pro budoucí vývoj analyzované společnosti. To vše s ohledem na současný, poměrně nepříznivý, vývoj českého stavebnictví po roce 2009.
Strategické řízení a podpora značky v sociálních sítích
Zinchenko, Yulia ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Chládová, Martina (oponent)
V rámci předkládané bakalářské práce jsem se pokusila popsat možnosti strategického řízení a podpory značky v sociálních sítích. V teoretické časti práce jsou popsány psychologické aspekty popularity sociálních sítí a jsou zde uvedeny výzkumy několika společností ohledně psychologického portrétu potenciálního uživatele sociálních sítí, což by mohlo sloužit firmám k pochopení, kdo je jejich cílovou skupinou v případě využití sociálních sítí jako marketingového nástroje. V práci jsou uvedeny analýzy prostředí sociálních sítí, které slouží k pochopení využití jejich potenciálu pro firmy různé velikosti. Součástí práce je také dotazník, jehož předmětem je využití prostředí sociálních sítí pro komerční účely. Na otázky v dotazníku uvedené odpovídal představitel oddělení komunikace a marketingu společnosti GE Money Bank Česká republika, pán Jan Vyšehradský. V teoretické části a na příkladu GE Money Bank je popsáno, proč je vhodné využívat sociální sítě jako marketingový nástroj, a jaké výsledky lze očekávat. Hlavním cílem této bakalářské práce je vypracování strategického plánu, který by měl sloužit českým podnikatelům jako návod pro založení, hodnocení a správu firemních stránek v takových sociálních sítích, jakou je například Facebook.
Strategický plán rozvoje sociálních služeb v Oblastní charitě Třeboň
FORST, Lukáš
Strategické plánování je v dnešní době velmi progresivní metodou řízení, která nám umožňuje jasně stanovit směr a způsob, jakým bychom chtěli dosáhnout určitého stavu. Cílem této práce je zpracovávané téma co nejvíce přiblížit personálu třeboňské Charity a dle výsledků výzkumu se zaměřit na slabá místa činnosti organizace. Rozvíjet silné stránky, využívat příležitostí a vyvarovávat se úskalí procesů fungování organizace.
Analýza Programu rozvoje Středočeského kraje s návrhem projektu v praxi
Vayhelová, Gabriela ; Kramulová, Jana (vedoucí práce) ; Pova, Patrik (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou programu rozvoje Středočeského kraje. Hlavním cílem práce je zhodnotit plán a vystihnout jeho obsah. V teoretické části je v práci popsán teoretický základ strategického plánování a zároveň je poskytnut stručný profil Středočeského kraje jako celku, jeho charakteristiky v oblasti geografické polohy, dopravy, ekonomiky atd. V praktické části je stručně shrnut a zhodnocen obsah strategického plánu. Z potřeb a kritických oblastí zmíněných v plánu vychází i návrh konkrétního projektu spolu s žádostí o dotaci.
Program rozvoje města Vodňany jako nástroj podpory podnikání ve městě Vodňany
Lencová, Michaela ; Pospíšil, David (vedoucí práce) ; Kadeřábková, Jaroslava (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je zhodnocení místního strategického dokumentu "Programu rozvoje města Vodňany" jako nástroje pro místní strategickou podporu podnikání ve městě Vodňany. Práce posuzuje význam tohoto strategického dokumentu pro rozvoj místního podnikatelského prostředí a tím i posilování jeho dlouhodobé konkurenceschopnosti. Problematika je zkoumána především z perspektivy místních podnikatelských subjektů a reálných potřeb pro jejich rozvoj. První část obsahuje základní teoretická východiska dané problematiky a vymezení stěžejních pojmů této bakalářské práce, kterými jsou -- podnikání, podnikatel, podnikatelské prostředí, podpora podnikání a strategické plánování. Na teoretickou část navazuje základní charakteristika města Vodňany a základní deskripce "Programu rozvoje města Vodňany", zejména částí týkajících se opatření pro podporu podnikání. Stěžejním dílem praktické části této práce je analýza výsledků sondážního šetření mezi místními podnikateli, jehož cílem bylo zjistit jejich názory na nástroje místní podpory podnikání obsažené v "Programu rozvoje města Vodňany". "Program rozvoje města Vodňany" lze považovat za dobrý základ pro místní strategickou podporu podnikání a rozvoj místního podnikatelského prostředí. Obsahuje však několik zjištěných nedostatků, které mohou zásadním způsobem znemožnit realizaci jeho jednotlivých opatření pro podporu podnikání v praxi, a tím snížit jeho reálný přínos. Jako příklad lze uvést např. neexistenci konkrétního finančního plánu, absenci kritérií hodnotící realizaci projektů, nezohlednění významných faktorů ovlivňujících podnikatelské prostředí, nedostatečnou komunikaci mezi městem a podnikatelskými subjekty. Podklady pro zpracování bakalářské práce byly získávány z odborné literatury, dostupných statistických dat, dotazníkového šetření a řízených rozhovorů.
Plánování ve veřejné správě
Borek, Jan ; Krbová, Jana (vedoucí práce) ; Peková, Jitka (oponent)
Předmětem diplomové práce je popis procesu plánování na úrovni strategického řízení ve veřejné správě a analýza aktuálních plánovacích dokumentů na úrovni obcí III. stupně v kraji Vysočina. První část práce definuje základní pojmy strategického plánování na obecní úrovni a vymezuje aplikované metody a postupy při tvorbě strategických plánů. Druhá část práce analyzuje konkrétní strategické dokumenty obcí s rozšířenou působností v kraji Vysočina. V závěru práce jsou navržena určitá doporučení, která by mohla napomoci sledovaným obcím v rámci procesu strategického plánování a řízení.
Strategický rozvoj města Velké Bílovice
Paznocht, Jaroslav ; Damborský, Milan (vedoucí práce) ; Krejčová, Nikola (oponent)
Hlavním cílem této práce je vypracovat strategický plán rozvoje města Velké Bílovice. Práce ve své první části mapuje problematiku strategického plánování, jeho teoretické základy a doporučení dle dostupných zdrojů. Ve druhé části analyzuje kompletní situaci ve městě, věnuje se obyvatelstvu, veřejným sluţbám, trhu práce, ekonomice, dopravě a cestovnímu ruchu. V poslední části doporučuje vizi a hlavní cíle obce, které povedou k jejímu dalšímu rozvoji.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 98 záznamů.   začátekpředchozí89 - 98  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.