Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 104 záznamů.  začátekpředchozí84 - 93dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza věrnostního programu společnosti Telefónica O2 Czech Republic
Javořík, Tomáš ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vacek, Miroslav (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem věrnostních programů, zejména pak věrnostním programem společnosti Telefónica O2 Czech Republic. Práce pojednává o samotném významu existence věrnostních programů, o tom proč se společnostem vyplatí financovat tyto aktivity. Zároveň se práce snaží postihnout nové trendy v oblasti tvorby těchto programů a stanovit zásady pro vytvoření efektivního věrnostního programu. Praktická část se zaměřuje na vývoj a analýzu současného stavu věrnostního programu společnosti Telefónica O2 Czech Republic. Primárním cílem práce je zjistit, do jaké míry je program efektivní z pohledu udržení zákazníků, popřípadě jejich vyššího plnění a také, jak se podílí na tvorbě image společnosti.
Budování věrnosti značce prostřednictvím digitálních médií v FMCG segmentu
Vondráčková, Petra ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Pěničková, Vlasta (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem budování věrnosti značky pomocí digitálních médií. Práce je zaměřena především na oblast rychloobrátkového zboží. Věrnost značce je definována jako závazek k opětovnému nákupu specifického produktu nebo služby v budoucnosti, nezávisle na externích vlivech. V oblasti rychloobrátkového zboží se vyskytuje několik hlavních faktorů, které musí být zohledněny při budování věrnosti, např. základní nabídka, demografie spotřebitelů, úroveň cenové elasticity, nebo "podíl v peněžence klienta" (share of wallet). Cílem této práce je definovat digitální strategii pro značku mléčných produktů, která se snaží zvýšit věrnost zákazníků ke své značce. Aby byl cíl naplněn, autor přezkoumal jednak akademickou literaturu na téma věrnost značce, stejně tak jako literaturu na téma digitálních médií a jejich vlivu na věrnost. Digitální strategie, vytvořená v poslední kapitole diplomové práce, je založena na výzkumu autora, který byl zaměřen na analýzu online aktivit značky, analýzu konkurenčních digitálních aktivit, analýzu souvisejícího online obsahu a dále na analýzu českého digitálního prostředí.
Analysis of the loyalty program of IKEA
Lukáčová, Jana ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Stejskalová, Petra (oponent)
Diplomová práce na základě teoretických východisek o zákaznické loajalitě a věrnostních programech analyzuje a hodnotí věrnostní program společnosti IKEA, srovnává ho s věrnostními programy konkurentů v ČR a na základě primárního výzkumu s pomocí dotazníkového šetření zjišťuje míru účasti zákazníků na programu, jak je program vnímán a pro koho je nejatraktivnější. Na základě těchto zjištění jsou potom navržena možná zlepšení.
Loyalita zákazníků retailingové firmy
Ouřadová, Pavla ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Cílem této bakalářské práce bylo popsat princip věrnostních programů, posoudit, jak jsou přijímány zákazníky a zda přispívají k budování loajality k retailerovi. Podrobněji tato práce analyzuje Bonus program České spořitelny, jako příklad fungování věrnostního programu. První kapitola se věnuje loajalitě obecně, druhá pak cestám k jejímu dosažení. Ve třetí kapitole jsou popsány příklady jednotlivých forem věrnostních programů. Poslední dvě kapitoly se věnují České spořitelně a jejímu Bonus programu.
Sociální systém organizace a jeho kvalita
Bendík, Pavel ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Kožichová, Lenka (oponent)
Práce vychází z pojetí organizace jako systému vztahů odvíjejících se od organizačních rolí. Cílem diplomové práce je vybrat nástroje a stanovit kritéria, jejichž prostřednictvím lze vztahy v organizaci hodnotit a posuzovat jejich kvalitu. Teoretická část je nejprve zaměřena na vysvětlení základních pojmů s organizací a se vztahy v ní souvisejícími a na jejím základě jsou vybrány konkrétní nástroje, jejichž prostřednictvím lze organizační vztahy hodnotit. Praktická část pak již analyzuje vybranou organizaci jako systém vztahů odvíjejících se od organizačních rolí a je zaměřena na možnosti posuzování jejich kvality prostřednictvím vybraných nástrojů.
Vliv věrnostních programů na loajalitu zákazníků
Lenková, Petra ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Tato práce se zabývá různými typy věrnostních programů, které analyzuji a popisuji jejich vliv na loajalitu zákazníků. První kapitola se zabývá marketingovou komunikací, která je dále dělena na osobní a neosobní komunikaci, komerční komunikaci, ATL a BTL komunikaci a B2B a B2C komunikaci. Druhá kapitola se věnuje Sales promotion. Třetí kapitola se zabývá pojmem zákazník a vlivy, které působí na jeho rozhodování. Čtvrtá kapitola se věnuje pojmům loajalita, loajální zákazník, oddaný zákazník atd. Pátá kapitola se věnuje věrnostním programům. Šestá kapitola je zaměřena na konkrétní věrnostní programy. V sedmé kapitole tyto věrnostní programy porovnávám. Osmá kapitola se zabývá způsoby měření loajality.
Organizational culture in hotel Adria Prague
Pauličková, Katarína ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Organizační kultura je důležitou determinantou každé organizace. Tato práce se zabývá vybranými aspekty organizační kultury a skládá se ze čtyř částí. V první části jsou definována teoretická východiska týkající se organizační kultury, loajality zaměstnanců a zážitkového vzdělávání. Druhá část podává ucelený přehled o hotelu Adria, jeho zaměstnancích, klientech, konkurenci a specifických aktivitách hotelu. Další část je věnována samotnému empirickému výzkumu, jehož cílem bylo především analyzovat strategii a podnikové hodnoty, míru identifikace zaměstnanců s těmito hodnotami a faktory podporující loajalitu zaměstnanců. V závěru práce jsou shrnuty konkrétní rady a doporučení pro vedení hotelu.
Motivační systém retailingové firmy jako nástroj budování loyálního zaměstnance
Ježek, Adam ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Bakalářká práce se zabývá procesem motivace a budováním loajality zaměstnance. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o významu loajálního zaměstnance a procesu budování loajality. Dále se teoretická část zabývá motivací a motivačními teoriemi. Praktická část předkládá konkrétní příklad procesu motivace a buduování loajality ve společnosti Tesco Stores ČR a.s..
Budování loajality zákazníka ke značce Linde
Hájková, Lucie ; Postler, Milan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá budováním loajality zákazníka ke značce Linde. První kapitola této práce popisuje typy komerční komunikace, ATL a BTL marketingové komunikace a specifika mezi B2B a B2C. Druhá kapitola se zabývá značkou v rámci budování dlouhodobého vztahu se zákazníky. Třetí kapitola se zabývá zákazníky a spokojeností zákazníků. Čtvrtá kapitola vysvětluje význam termínu "loajalita" a popisuje CRM. Pátá kapitola se soustředí na věrnostní programy obecně. Šestá kapitola představuje společnost Linde Gas, a.s. a její věrnostní program, který je popsán podrobně v sedmé kapitole. Poslední kapitola je o vyhodnocení věrnostního programu a komunikace značky Linde. Na závěr navrhuji změny do budoucna.
Motivational system of a retailing company as a way of builing employees´ loyalty
Levrincová, Vieroslava ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
V této bakalářské práci si zodpovíme základní otázky týkající se nastavení motivačního systému zaměstnanců a nástrojů, které při tom můžeme použít, včetně optimalizace zaměstnanecké loajality. Z důvodu lepšího zacílení a praktické využitelnosti této práce, omezíme naše uvažování na obor retailingu. Cílem práce je tedy analyzovat motivační systémy retailingové firmy a jejich vliv na loajalitu zaměstnanců. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Cílem teoretické části je seznámení se ze základními teoretickými východisky a nástroji motivace zaměstnanců. Mimo knižních postupů a teorie se zaměříme také na aktuální trendy a směřování této oblasti. V praktické části ověříme fungováni teoretických postupů v reálu, konkrétně na příkladu retailingové firmy Notes, a.s. Na základě dotazníkového šetření zaměstnanecké spokojenosti vyhotovíme obraz fungování motivačního systému této společnosti a identifikujeme jeho silné a slabé stránky. Všechny poznatky shrnuté v této práci by nám v závěru měly posloužit pro návrh řešení případných nedokonalostí motivačního systému zmíněné firmy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 104 záznamů.   začátekpředchozí84 - 93dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.