Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8,019 záznamů.  začátekpředchozí8010 - 8019  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.42 vteřin. 

Konkurenceschopnost podniku a faktory její udržitelnosti
Dostál, Václav ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Sršeň, Zdeněk (oponent)
Tato práce se zaměřuje na téma konkurenceschopnosti. Jejím hlavním cílem je podrobit zkoumání strategické konkurenční chování firem a dále identifikovat a analyzovat faktory ovlivňující jejich konkurenceschopnost. V první části práce jsou představeny teoretické přístupy a analytické nástroje sloužící k mapování systémového okolí a konkurence firmy. V kontextu konkurence jsou zkoumány především inovace a strategická partnerství. Ve druhé části jsou tyto teoretické přístupy aplikovány na firmu Medtronic, za účelem zhodnocení firmy z hlediska jejího strategického konkurenčního chování a doporučení dalšího vývoje. Na základě této aplikace je poté zhodnocena využitelnost teoretických modelů v praxi.

Strategická analýza Poštovní spořitelny
Barochová, Marcela ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Šabrová, Martina (oponent)
Cílem diplomové práce je provést strategickou analýzu Poštovní spořitelny, nalézt její silné a slabé stránky a příležitosti a ohrožení, které vyplývají z jejího okolí. Cílem rovněž je identifikovat zdroje konkurenční výhody a formulovat strategická doporučení.

Analýza marketingových aktivit firmy Rigips, s. r. o.
Rusková, Lucie BSBA ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Říhová, Martina (oponent)
Práce uvádí základní údaje o stavebnictví v ČR a specifika marketingu ve stavebnictví. Praktická část popisuje fungování společnosti Rigips, analyzuje marketingové okolí této firmy a její marketingové aktivity s důrazem na marketingový mix. Práce dále odhaluje určité nedostatky firmy v oblasti marketingových aktivit a navrhuje jejich řešení.

Strategická analýza firmy
Huniovský, Martin Bc. ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Práce charakterizuje činnost konkrétní firmy působící na domácím trhu v oblasti dovozu a distribuce potravin. Měnící se podmínky trhu vyžadují přizpůsobení se těmto změnám, kdy prvním krokem k úspěchu je pečlivá analýza současného stavu. Rozbor vnějšího okolí firmy, zejména prostřednictvím PEST analýzy, Porterova modelu konkurenčních sil a BCG matice, a vnitřního prostředí pomocí stručné marketingové analýzy a finanční analýzy, je základním prvkem pro tvorbu SWOT analýzy, jako výstupu analýz vnitřního a vnějšího prostředí. Návrh optimální strategie firmy na základě výsledků SWOT analýzy s cílem přizpůsobení se daným podmínkám trhu.

Projektový management a jeho role v mezikulturních firemních vztazích
Oprchalová, Kristína ; Taušer, Josef (vedoucí práce) ; Chlumský, René (oponent)
Práce pojednává o firemních procesech osvětlených na příkladu firmy BMW s mezinárodní aplikací. Jde o popsání jednotlivých částí projektového managementu a praktických dopadů různého okolí firmy na vnitropodnikové systémy. Zahrnuje strukturální přeměnu automobilového průmyslu a trendy tohoto odvětví na světových trzích Japonska, USA, Evropy a Číny.

Strategická analýza firmy ZAK Praha
Zoubková, Hana ; Středová, Ivana (vedoucí práce) ; Vainerová, Lucie (oponent)
Cílem práce je provedení strategické analýzy živnostenského podnikání fyzické osoby. Aplikací teoretického aparátu se odhalují příležitosti a hrozby vyplývající pro analyzovanou firmu z jejího okolí a také silné a slabé stránky firmy samotné. Syntéza nejvýznamnějších poznatků formou SWOT analýzy je pak východiskem pro strategická doporučení firmě.

Praktické využití podnikatelského plánu při zakládání podniku v tržním prostředí hlavního města Prahy
Malsa, Jaroslav ; Středová, Ivana (vedoucí práce) ; Fotr, Jiří (oponent)
Cílem této práce je sestavení konkrétně zaměřeného dokumentu, reálně využitelného při procesu zakládání menšího moderního fitness klubu v Praze, jenž se může po určité akomodaci stát i předlohou ke zpracování podnikatelského plánu jiné začínající malé či střední společnosti v tržním prostředí metropole. Jeho praktické zaměření se odráží v obou rovinách práce, to jest jak v části zaměřené na výklad a popis metodiky, tak i v následující části aplikační. V obou částech se věnuje konkrétnímu popisu praktických aspektů, které vyplývají ze specifik zakládaného podniku a prostředí, v němž vzniká, a to od počátečních fází zahrnujících shánění vhodných prostor k provozování podnikání, zařizování provozovny a jednání s dodavateli, přes analýzu okolí, plánování marketingové strategie a rozjezd provozu až po finanční výhled hospodaření na několik nejbližších účetních období. Náplní praktické části této práce je úplná forma podnikatelského plánu určeného pro zakladatele nově vznikající společnosti, jimž poslouží jako prakticky cílené vodítko při strategickém řízení firmy a usnadní koordinaci aktivit na cestě k zahájení provozu fitness klubu Solar na území hlavního města. Interní účel využití tohoto dokumentu předpokládá podrobnou analýzu podmínek a prostředí, jež budou mít na činnost společnosti vliv a především stanovení cílů a verifikaci jejich dosažitelnosti.

Marketingová strategie Mezinárodního hudebního festivalu Český Krumlov
Luštický, Martin Bc. ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Smolíková, Libuše (oponent)
Diplomová práce navrhuje marketingovou strategii Mezinárodního hudebního festivalu Český Krumlov a dále pak jednotlivá taktická opatření v oblasti marketingového mixu festivalu. Pro návrh strategie je využita analýza kulturně-společenských akcí v Českém Krumlově a analýza informací z předchozích ročníků festivalu. Práce dále poukazuje na širší socio-ekonomické dopady konání MHF ČK na podnikatelské subjekty ve městě a jeho okolí, analyzuje možnosti užší spolupráce mezi nimi a pořadatelem festivalu a definuje profil typického návštěvníka MHF ČK.

Finanční analýza společnosti První stavební Chrudim a.s.
Cieslarová, Pavla ; Marek, Petr (vedoucí práce) ; Kraus, Pavel (oponent)
Cílem mé diplomové práce je provést aplikaci finanční analýzy společnosti První stavební Chrudim a.s., která je vhodným nástrojem pro posouzení finančního zdraví firmy a jejího postavení vzhledem k okolí. Celá práce je rozdělena do tří základních segmentů: souhrnné informace o společnosti, metodická a praktická část. V první části představím společnost a prostředí, v kterém se pohybuje. V druhé části specifikuji metody a postupy, podle kterých budu následně v praktické části počítat výsledné hodnoty. Dále některé zjištěné ukazatele porovnám s průměrem stavebního odvětví. Na závěr vše zhodnotím prostřednictvím SWOT analýzy a navrhnu postupy, prostřednictvím nichž je možné řešit problematická místa.

Strategická analýza - České dráhy, a.s.
Šimurdová, Zdeňka ; Kohoutová, Helena (vedoucí práce) ; Sotonová, Hana (oponent)
Diplomová práce se zabývá strategickou analýzou Českých drah, a to jak jejich širším i bližším okolím, tak i jejich vnitřními zdroji. Výstupem této diplomové práce jsou silné a slabé stránky firmy a příležitosti a hrozby okolí. Pro nalezení těchto výstupů byla užita metoda PEST, Porterova analýza konkurenčních sil, finanční analýza a metoda SWOT.