Název:
Strategická analýza firmy
Překlad názvu:
Strategic Analysis of a Firm
Autoři:
Huniovský, Martin Bc. ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce charakterizuje činnost konkrétní firmy působící na domácím trhu v oblasti dovozu a distribuce potravin. Měnící se podmínky trhu vyžadují přizpůsobení se těmto změnám, kdy prvním krokem k úspěchu je pečlivá analýza současného stavu. Rozbor vnějšího okolí firmy, zejména prostřednictvím PEST analýzy, Porterova modelu konkurenčních sil a BCG matice, a vnitřního prostředí pomocí stručné marketingové analýzy a finanční analýzy, je základním prvkem pro tvorbu SWOT analýzy, jako výstupu analýz vnitřního a vnějšího prostředí. Návrh optimální strategie firmy na základě výsledků SWOT analýzy s cílem přizpůsobení se daným podmínkám trhu.
Klíčová slova:
analýza vnitřního prostředí firmy; BCG matice; finanční analýza; PEST analýza; Porterův model konkurenčních sil; Strategická analýza okolí firmy; strategie marketingové komunikace
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/3617