Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 78,730 záznamů.  začátekpředchozí78104 - 78113dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová analýza trhu luxusní profesionální péčí pro vlasy a vlasovou pokožku v Čechách a na Slovensku
Bolfíková, Petra ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Hebká, Gabriela (oponent)
Diplomová práce se zabývá strategií luxusní profesionální značky vlasové péče Kérastase Paris na českém a slovenském trhu. Zaměřuje se na analýzu jejího postavení a komunikační strategie na těchto trzích. Na základě provedeného vlastního výzkumu se potom pokouší navrhnout případná doporučení na zlepšení této strategie. Práci lze rozdělit do tří částí, kde první přináší teoretické podklady pro části následující, druhá je zaměřena na představení značky Kérastase Paris a jejího postavení na místním trhu analýzou sekundárních informací a třetí část se věnuje vlastnímu výzkumu, interpretaci jeho výsledků a návrhům na zlepšení komunikační strategie značky na našem trhu.
Vztah Enterprise Architecture a strategického managementu
Vašíček, Václav ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Matějovský, Jan (oponent)
Enterprise Architecture je zatím nejvyšším vývojovým krokem architektonického popisu podniku oddělením IT. Nejprve existovala pouze technologická architektura. S rostoucí komplexitou IT však rychle vznikly další oblasti, které bylo potřeba zmapovat, jako jsou informace anebo aplikace. IT pak zjistilo, že je ještě potřeba přidat business pohled k IT architekturám a z toho důvodu vznikla disciplína Enterprise Architecture. Strategický management je klíčový pro budoucí vývoj každého podniku. Diplomová práce se soustředí na strategický management businessu a strategický management IT. Strategický management businessu se skládá z business strategie a z operačního modelu. Ke strategickému managementu IT pak patří informační strategie a IT governance. Business-IT alignment dále zkoumá a zajišťuje soulad mezi strategickým managementem businessu a strategickým managementem IT. Cílem práce je popsat vztah mezi Enterprise Architecture a různými formami strategického managementu a vyjádřit, v jaké míře je Enterprise Architecture podporuje. Zkoumané vztahy jsou: - Vztah Enterprise Architecture a business strategie - Vztah Enterprise Architecture a operačního modelu - Vztah Enterprise Architecture a informační strategie - Vztah Enterprise Architecture a IT governance - Vztah Enterprise Architecture a business-IT alignmentu Cíle jsou v práci dosaženy prostřednictvím teoretického výzkumu a následného usuzování. Osobní přínos autora spočívá ve vytvoření hierarchického modelu Enterprise Architecture, v definici reakcí Enterprise Architecture na business strategii, v modifikaci metodiky MMDIS co se týče informační strategie, v prokázání, jak Enterprise Architecture lze využít v IT governance, ve znázornění, kde Enterprise Architecture přispívá k business-IT alignmentu a v určení, v jaké míře Enterprise Architecture podporuje jednotlivé formy strategického managementu.
Franchising jako metoda vstupu na zahraniční trh
Humlová, Anna ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Cílem této práce je vysvětlit podstatu franchisingu a na názorném příkladu ukázat, jak tato metoda funguje v praxi. Práce je rozdělena na tři části. V první teoretické jsou uvedeny výhody a nevýhody jak pro franchisora, tak pro franchisanta. Dále je zde popsána situace na českém trhu a další perspektivy vývoje, V druhé části je detailně popsán franchisingový projekt společnosti Daos Plus s.r.o. Ve třetí části jsou zveřejněny výsledky průzkumu, jež byl proveden mezi mladými lidmi a který mezi nimi zkoumá všeobecnou povědomost o franchisingu.
Nadnárodní společnosti v globalizačních procesech
Švejda, Jiří ; Jiránková, Martina (vedoucí práce) ; Nováková, Jana (oponent)
Práce se zabývá vymezením role nadnárodních společností ve světové ekonomice, v kontextu s internacionalizačními a globalizačními procesy. Snaží se vystihnout jejich dopady na současnou lidskou společnost. Zvláštní důraz je kladen na zkoumání historických souvislostí a předchůdců dnešních nadnárodních společností. Pozornost je též věnována globalizaci jako takové.
Strategie komunikace s veřejností společnosti Severočeské doly.
Kohoutková, Kateřina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Kozák, Rudolf (oponent)
Cílem této práce je provést analýzu stávající komunikace společnosti Severočeské doly a.s. s veřejností, na základě vlastního terénního šetření prozkoumat image společnosti a její vnímání obyvateli okolních obcí a navrhnout doporučení pro optimalizaci komunikace s veřejností. Vedlejším cílem je prozkoumat praktické fungování Public Relations a CSR aktivity v oboru, který je z hlediska předmětu činnosti pro komunikaci s veřejností velmi náročný.
Kulturní standardy Indie a jejich projev v pracovním prostředí
Píšťková, Petra ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent)
Práce se zaměří na charakteristiku indické kultury a analýzu jejího vlivu na pracovní prostředí. V teoretické části bude stručně charakterizována Indie po stránce geografické, demografické, politické a bude popsáno její postavení v mezinárodním obchodě. V části praktické budou na základě zpracovaných dotazníků analyzovány samotné projevy indické kultury v pracovním prostředí a budou navržena doporučení pro práci v indickém prostředí a pro efektivní spolupráci s Indy.
Guests´ satisfaction with Hotel Kaskády services
Slobodníková, Stanislava ; Králová, Tereza (vedoucí práce) ; Lorencová, Hana (oponent)
Cílem diplomové práce je vyhodnotit spokojenost zákazníků se službami Hotelu Kaskády. Důraz je přitom kladen na jedinečnost každého zákazníka a jeho osobnosti. Práce tedy přináší psychologický pohled na problematiku uspokojování potřeb hotelových hostů. Sběr dat a jejich analýza proběhla na základě dotazníkového šetření a jejich vyhodnocení je zdrojem návrhů na způsoby nápravy, zlepšení a zkvalitnění hotelových služeb, se kterými byli hosté nespokojeni. Druhým cílem práce je navrhnout přepracování současného dotazníku do podoby pro hosta přehlednější a srozumitelnější, při současném zachování či dokonce zvýšení jeho vypovídací hodnoty. Posledním bodem, který si práce klade za cíl, je nalézt způsoby motivace hotelových hostí, které přispějí k jeho ochotě spolupracovat při vyplňování dotazníku a poskytování zpětné vazby.
Analýza vybrané reklamní kampaně v kategorii sociálně ekologické komunikace
Hokrová, Lucie ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřená na analýzu reklamní kampaně v kategorii sociálně ekologické komunikace. Reklama je fenoménem dnešní doby. Je součástí každodenního života každého z nás. Je všude kolem nás. Tato práce informuje čtenáře o termínech marketingové komunikace, komerční komunikace, či formy komerčních komunikací, přičemž reklama je právě jednou z těchto forem. V této práci je detailněji rozebrána venkovní neboli outdoor reklama, jakožto nejpestřejší forma reklamy vůbec. Třetí kapitola práce je věnována etickému Kodexu reklamy, který za účelem regulace reklamy vydává Rada pro reklamu. Následující kapitola pojednává o problematice sociální reklamy, jejím významu a specifikách. Závěr této bakalářské práce je zaměřen na samotnou analýzu reklamní kampaně "Žiješ, protože tě rodiče chtěli". Tato kapitola popisuje samotnou kampaň, jejího zadavatele, zmiňuje postoj Rady pro reklamu vůči dané kampani a obsahuje informace o provedeném výzkumu a jeho výsledcích.
Motivace zaměstnanců a zaměstnanecké benefity
Březíková, Tereza ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Tématem bakalářské práce je motivace zaměstnanců a zaměstnanecké benefity. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá teorií motivace a jednotlivými zaměstnaneckými benefity. Praktická část popisuje zaměstnanecké benefity v ČSOB, kde byl také proveden formou dotazníků výzkum. Dotazníky byly vyplněny zaměstnanci z různých oddělení ČSOB. Tito zaměstnanci zodpovídali otázky týkající se motivace a zaměstnaneckých benefitů. Výsledky výzkumu jsou zpracovány pomocí grafů a je k nim připojen komentář.
Organizational culture in hotel Adria Prague
Pauličková, Katarína ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Organizační kultura je důležitou determinantou každé organizace. Tato práce se zabývá vybranými aspekty organizační kultury a skládá se ze čtyř částí. V první části jsou definována teoretická východiska týkající se organizační kultury, loajality zaměstnanců a zážitkového vzdělávání. Druhá část podává ucelený přehled o hotelu Adria, jeho zaměstnancích, klientech, konkurenci a specifických aktivitách hotelu. Další část je věnována samotnému empirickému výzkumu, jehož cílem bylo především analyzovat strategii a podnikové hodnoty, míru identifikace zaměstnanců s těmito hodnotami a faktory podporující loajalitu zaměstnanců. V závěru práce jsou shrnuty konkrétní rady a doporučení pro vedení hotelu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 78,730 záznamů.   začátekpředchozí78104 - 78113dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.