Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 87 záznamů.  začátekpředchozí78 - 87  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Využití marketingových nástrojů na sociálních sítích
Hruška, Jan ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Děd, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá především praktickým využitím marketingových nástrojů v českém prostředí sociálních sítí. V teoretické části se zabývám zejména začleněním konceptu sociálních sítí do obecné marketingové teorie, dále mapuji prostředí českého internetu a přibližuji nejpoužívanější české a světové sociální sítě. Cílem této práce je tvorba struktury marketingových nástrojů, za účelem maximalizace efektivity propagace na sociální síti Facebook. K tomuto účelu jsem popsal základní měřitelné veličiny, které jsou důležité pro možnost srovnání efektivity různě velkých stránek na sociálních sítích. Celá práce je podložena praktickou ukázkou z prostředí českého internetu, která má za cíl jasně prezentovat účinnost navrhnutého řešení.
Lisabonská smlouva a vnitrostátní parlamenty: Studie č. 1.204
Čakrt, František
Role vnitrostátních parlamentů na unijní úrovni je v posledních letech stále posilována. Již před přijetím Lisabonské smlouvy vnitrostátní parlamenty aktivně monitorovaly a připomínkovaly návrhy unijní legislativy a s přijetím Lisabonské smlouvy se tato úloha ještě posiluje. Práce přináší přehled aktuálních změn, které vnitrostátním parlamentům Lisabonská smlouva přináší, a věnuje se také meziparlamentní spolupráci, která je základním předpokladem realizace některých nově zavedených kontrolních mechanismů.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Motivation of employees in the selected company
Homoľová, Anna ; Pauknerová, Daniela (vedoucí práce) ; Půbalová, Kateřina (oponent)
Bakalářská práce se zabývá motivací pracovníků. Zvláště se soustřeďuje na dlouhodobou vnitřní motivaci - angažovanost a na způsoby jejího dosažení. Cílem práce je zjistit uplatňování těchto způsobů na vybraném pracovním oddělení. V teoretické části práce jsou představeny a vysvětleny základní pojmy a principy, které vedou k lepšímu využití lidského potenciálu - nejcennějšího aktiva firmy. Ve druhé části zjišťujeme pomocí výzkumu formou dotazníku úroveň motivace zkoumaného oddělení. Následně prezentujeme výsledky výzkumu a doporučení pro zefektivnění fungování oddělení.
Change management in corporations
Aschmannová, Ivana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce se věnuje problematice managementu změny z pohledu jeho dopadu na zaměstnance. Teoretická část obsahuje vysvětlení pojmu z různých hledisek, vysvětluje typy změn a jejich různé dopady na strategii vedení transformačních projektů. Vymezuje emocionální aspekt změny a způsoby jak vést zaměstnance v procesu překonávání přirozeného odporu vůči novým skutečnostem. V praktické části se práce věnuje popisu příručky vedení změny v konkrétní firmě. Porovnáním s teoretickými metodikami a zkušeností člena vedení s uskutečněným projektem hodnotí její přínos.
Analýza motivačního systému vybranné firmy
Pelcová, Jana ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Chylíková, Hana (oponent)
Cílem této diplomové práce je zanalyzovat dle daných hledisek motivační program vybrané firmy. Nejprve se zaměřuje na pojednání o motivaci, motivační teorie, motivační program a všeobecně na teoretická východiska. Na základě teoretických východisek je provedena analýza současných motivačních prostředků ve společnosti, na kterou navazuje a jíž prohlubuje dotazníkové šetření. Výsledky šetření jsou zdrojem pro návrhy doporučení a závěr práce.
Angažovanost zaměstnanců v mezinárodní společnosti
Licková, Ivana ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Franková, Emilie (oponent)
Cílem diplomové práce je pomocí výzkumu zjistit, jaká opatření by zvýšila angažovanost pracovníků v mezinárodní společnosti v jednom konkrétním oddělení. Hlavním úkolem předkládané práce je poskytnout srozumitelné a užitečné informace vedoucí k větší efektivitě, produktivitě a spokojenosti jak zaměstnanců, tak společnosti. Metodologicky je výzkum založen na třech krocích -- analýza současného stavu, vlastní výzkum a navržení programu na podporu angažovanosti. Nejprve jsou na základě kvalitativního sběru dat analyzovány teoretické přístupy k angažovanosti a motivaci, a interní dokumenty poskytující přehled o současném stavu v organizaci. Prostřednictvím výzkumu je poté zajištěn kvantitativní sběr informací a jsou identifikovány tzv. "engagement drivers", tedy faktory ovlivňující zásadním způsobem angažovanost. Výzkum byl proveden pomocí dotazníkového šetření a doplněn neformálními rozhovory a pozorováním. Po analýze výsledků výzkumu byly ověřovány hypotézy. Na základě kvalitativní analýzy a výsledků výzkumu je navžen systém opaření, který povede ke zvýšení angažovanosti a poslouží managementu pro budoucí rozhodování. Doporučení se týkají oblastí odměn a ocenění, řízení kariéry, obsahu práce, vnímání společnosti jako takové a flexibilních pracovních režimů.
Moderní marketingové metody užité v C2C systémech internetového obchodu
PŮR, Radoslav
Cílem dané diplomové práce bylo nalézt optimální kombinaci a užití aktuálně realizovaných a plánovaných marketingových přístupů v projektu Salón Umění a identifikovat jejich dopad na společnosti Grados CZ. Výsledkem práce je ucelený přehled o stavu projeku dané firmy a zároveň návrhy na zlepšení identifikovaných nedostatků. Pro konkrétní analýzu stavu vybraného projektu byl vytvořen návrh postupu a výběr technik využitelných pro sběr informací, podle kterých jsem analyzoval současnou situaci a možnosti projektu dané společnosti. Závěr diplomové práce nabízí ucelený přehled pro danou společnost pro realizovaný projekt Salón Umění z pohledu moderního marketingu.
Lícová strana vyhoření
Šolcová, Iva ; Kebza, V.
Hledání pozitivních pólů různých psychologických pojmů a konstruktů, jež souvisí a tzv. pozitivní psychologií, se nevyhnulo ani vyhoření. Stať představuje nový pojem v problematice vyhoření - zapálenost(engagement)tak, jak je souběžně rozpracován oběma hlavními týmy zaměřenými na problematiku vyhoření - americkým(Ch.Maslachová a M.P.Leiter) a evropským(W.Schaufelli, D.Enzmann, A.Bakker).
Analýza úspěchu značky Kofola
Šlechta, Martin ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Jandová, Lucie (oponent)
Skvělým příkladem značky, které se úspěšně zapojit se do dialogu se zákazníky, je podle mého názoru Kofola, které se výborně povedlo využít svého "starého já" a některých myšlenek, které jsou spojeny s první etapou jejího "života" za totalitního režimu. Charakteristické pro ni je, že se řídí nejmodernějšími principy řízení značek. Je otevřená svým zákazníkům a bere je spíše jako své spojence na cestě určitým směrem, který díky své velikosti může udávat a ovlivňovat, než jako publikum, kterému říká, co má dělat. Jsem přesvědčen, že právě tato otevřenost stojí za úspěchem její živoucí síly a vášně, kterou pro ni má tolik jejích fanoušků, kteří tuto vášeň nepochybně promění v opakované nákupy jejích produktů. V této práci se pokusím popsat a vysvětlit způsob, jak tohoto otevřeného vztahu dosáhla a jak se jí ho daří udržovat, pomocí popisu značky jako výchozího bodu, který udává směr pro jednotlivé kampaně a popisu kampaní samotných, jako konkrétních příkladů uplatnění strategie značky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 87 záznamů.   začátekpředchozí78 - 87  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.