Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 98 záznamů.  začátekpředchozí78 - 87dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Specifika marketingu v Číně
Hlaváč, Lukáš ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Práce se zabývá novými trendy a specifiky marketingu v Číně. V první části se věnuje teoretickým poznatkům z oblasti marketingového plánu, specifickým aplikacím marketingu v Číně a zvláštnostem čínského spotřebního trhu. V další části práce je pak vytvořen návrh marketingového plánu pro společnost IREC působící na trhu IT a technologií v Pekingu. Je provedena podrobná situační analýza včetně rozboru SWOT. Na základě těchto analýz jsou stanoveny marketingové cíle, marketingové strategie i akční programy. Dále je uveden finanční plán i návrh systému kontroly.
ICT integretion in mergers and acquisitions
Sarnovský, Martin ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Toma, Roman (oponent)
Táto práca sa zaoberá problematikou fúzií a akvizícií so zameraním na integráciu informačných a komunikačných technológií ICT v tomto procese. V prvej časti obsahuje všeobecne vymedzenie a klasifikáciu fúzií a akvizícií, ako aj ich vývoj v čase doplnený o praktické poznatky. Druhá časť je zameraná na problematiku integrácie ICT v procese preberania spoločností v ktorej sú zahrnuté postoje rôznych autorov a odborníkov z praxe. Cieľom práce je teoreticky vymedziť problematiku fúzií a akvizícií vrátane problematiky oceňovania. Okrem toho si kladiem za cieľ zhrnúť odporúčania a "best practices" pri procese integrácie ICT, ako aj v samotnom procese preberania spoločnosti. Hlavným cieľom práce je zhrnúť informácie z už prebehnutých kontraktov a týmto poukázať na dôležitosť ICT v procese integrácie viacerých podnikov a to z dôvodu, že napriek informačnej dobe, v ktorej žijeme je technologický aspekt často krát podceňovaný a to bez ohľadu na obrovský dopad, ktorý má na celý proces.
Využití metodiky ITIL v organizaci
Jungwirth, Lubomír ; Měsíček, Libor (vedoucí práce) ; Slaba, Rudolf (oponent)
Cílem této práce je představit možnosti využití rámce ITIL v organizaci a to v oblasti řízení služeb neboli IT Service Managementu. Práce je členěna do dvou částí. První, teoretická část je zaměřena na obecné představení rámce ITIL. V této části práce bude čtenář seznámen s historií a vznikem rámce ITIL samotného, jeho obecnými principy fungování, charakteristikami a v neposlední řadě zde bude uvedeno i srovnáním jednotlivých verzí ITIL, včetně návaznosti na ostatní rámce a metodiky. Druhá část práce si klade za cíl prakticky představit možnost využití metodiky ITIL na příkladu konkrétní společnosti, kterou nelze v práci přímo jmenovat, jelikož některé z publikovaných informací mohou mít charakter interních informací. Pro účely této práce však bude plně postačující tuto společnost pouze charakterizovat z hlediska několika aspektů, díky kterým bude možné demonstrovat možnosti využití rámce ITIL. Jelikož je rámec ITIL velmi komplexní a rozsáhlý, nebylo by možné v daném rozsahu této práce prakticky představit možnosti využití rámce ITIL v celém rozsahu, a proto bude práce zaměřena na jeden z klíčových procesů, kterým je proces řízení změn (Change management). Obsahem praktické části práce je analýza současného stavu implementace procesu řízení změn ve sledované společnosti, identifikace úzkých míst procesu a návrh možný úprav za účelem zkvalitnění celého procesu.
Zaměstnanost žen v IT
Krejčová, Zuzana ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Závůrková, Zdenka (oponent)
Příčiny nízkého zastoupení žen v oborech informačních a komunikačních technologií a období jejich vzniku. Zmapování situace na trhu žen zaměstnaných v IT oborech, porovnání názoru veřejnosti se skutečností, identifikace současných trendů.
Public Relations v oblasti informačních technologií, PR B2B a B2C
Čerešňáková, Eva ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Čejková, Eva (oponent)
Bakalářská práce se zabývá oblastí Public Relations, nejdříve obecně, následně je specializována na PR v oblasti informačních technologiích. Praktická část je věnována průzkumu úrovně a kvality PR v nejrůznějších společnostech působících na českém trhu spadajících do IT, jak ze segmentu B2B, tak B2C. V závěru je zhodnocena tato úroveň, kvalita, jednotlivé činnosti a rozdíl mezi IT společnostmi B2B a B2C, tak jako mezi společnostmi ryze českými a těmi se zahraničním kapitálem.
Možnosti celoživotního vzdělávání pracovníků v IT
Heřman, Jiří ; Benáčanová, Helena (vedoucí práce) ; Marešová, Zdena (oponent)
Tato práce se zabývá jedním z aktuálních témat současnosti, a to celoživotním vzděláváním. Klade si za cíl umožnit orientaci v této oblasti a představit hlavní možnosti, jaké nabízí pracovníkům v IT. Práci lze rozdělit na dvě části. První je teoretická, kde je definován proces celoživotního vzdělávání, formy vzdělávání a další důležité pojmy z této oblasti. Druhá přináší přehled nejčastěji používaných metod při vzdělávání pracovníků v IT. U každé je popsáno v čem spočívá a jaké jsou její hlavní výhody a nevýhody. Dále jsou zde specifikována jednotlivá kritéria, jež jsou sledovány u všech možností vzdělávání a dohromady tvoří jejich charakteristiky. V závěru jsou tyto charakteristiky porovnané v přehledné tabulce, což umožňuje zájemců o studium snadno zjistit, který typ vzdělávání je pro něj asi vhodný, a následně si o něm zjistit podrobnosti.
Transformation of IT within a global corporation
Slota, Juraj ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Toman, Pavel (oponent)
Táto diplomová práca ponúka čitateľovi analýzu zmien v organizačnej štruktúre IT organizácie v rámci firmy Procter & Gamble za posledných 9 rokov. Počas tohto obdobia bola decentralizovaná IT funkcia integrovaná do globálnej "shared services" organizácie (GBS) podporujúcej firemné procesy a premenovaná na Information and Decision Solutions. Nestrategické IT procesy prevzala firma Hewlett Packard a GBS sa tak mohla sústrediť na tvorbu inovácií a pridanej hodnoty pre firmu. Za týmto cieľom sa vnútorne niekoľkokrát pretransformovala, až do dnešnej štruktúry, ktorá ma charakter zmesi prvkov hypertextovej organizácie a byrokracie. Táto štruktúra umožňuje procesný prístup k práci na najdôležitejších firemných prioritách. Zmeny štruktúry, kultúry a spôsobu práce však spôsobili aj niektoré negatívne dopady, ktoré sú spolu s možnosťami ich minimalizácie uvedené na konci práce.
Fúze a akvizice v odvětví informačních a komunikačních technnologií
Hovad, Martin ; Benáčanová, Helena (vedoucí práce) ; Kálovec, Martin (oponent)
Tato práce se zabývá tématem fúzí a akvizic v odvětví informačních a komunikačních technologií. V první části obsahuje obecné vymezení a klasifikaci fúzí a akvizic a definuje generický proces fúzí a akvizic v obecné rovině doplněný o praktické poznatky. V druhé části jsou uvedena specifika týkající se samotného odvětví informačních a komunikačních technologií a analýza transakčních dat ve světě i na českém trhu.
Jak ovlivnit spotřebitele na trhu IT a telekomunikací?
Němečková, Klára ; Kohoutová, Olga (vedoucí práce) ; Marksová, Jana (oponent)
Práce ukazující stav trhu telekomunikací a informačních technologií v ČR, operátory, jejich služby. Hodnotí operátory z pohledu spotřebitele a ukazují co spotřebitel chce a nechce na konkrétním trhu.
Problémy zaměstnávání a personálního rozvoje žen v IT oborech
Krejčová, Zuzana ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Zavůrková, Zdenka (oponent)
Příčiny nízkého zastoupení žen v oborech informačních a komunikačních technologií a období jejich vzniku. Zmapování situace na trhu žen zaměstnaných v IT oborech, porovnání názoru veřejnosti se skutečností, identifikace současných tredů. Pohled na ženy v IT z pohledu zaměstnavatele v oboru IT.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 98 záznamů.   začátekpředchozí78 - 87dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.