Název: Jak ovlivnit spotřebitele na trhu IT a telekomunikací?
Autoři: Němečková, Klára ; Kohoutová, Olga (vedoucí práce) ; Marksová, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2006
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce ukazující stav trhu telekomunikací a informačních technologií v ČR, operátory, jejich služby. Hodnotí operátory z pohledu spotřebitele a ukazují co spotřebitel chce a nechce na konkrétním trhu.
Klíčová slova: IT; poskytovatelé telekomunikačních služeb; spotřebitel; trh telekomunikací

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/765

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-8606


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet