Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 780 záznamů.  začátekpředchozí751 - 760dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza nabídky a poptávky francouzské gastronomie v Praze
Chvátalová, Kristýna ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Rolínek, Igor (oponent)
Současným trendem je nabídka francouzské kuchyně v mnoha restauračních zařízeních za hranicemi Francie. Cílem bakalářské práce je představit francouzskou gastronomii a zjistit, jaká je situace na trhu francouzské gastronomie v Praze. Nejprve je uskutečněna analýza nabídky a poptávky se zaměřením na zařízení veřejného stravování. Následně jsou výsledky analýz porovnány a jsou uvedena doporučení pro daný trh.
Podnikatelský plán
Klimešová, Markéta ; Pevná, Jana (vedoucí práce) ; Ozimá, Jarmila (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na zpracování podnikatelského plánu. Je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část se zabývá podnikáním obecně a jeho specifiky v odvětví společného stravování. Hlavní součást je struktura podnikatelského plánu. Druhá část se již věnuje aplikaci podnikatelského plánu pro začínající restauraci se všemi jeho náležitostmi.
Podnikatelský plán
Pazourek, David ; Smrčka, Luboš (vedoucí práce) ; Schönfeld, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce na téma "Podnikatelský plán" se skládá ze dvou částí. První část práce je teoretická a věnuje se některým aspektům podnikání a následně se zabývá strukturou podnikatelského plánu. Druhá část práce je praktická a je tvořena samotným podnikatelským plánem pro založení restaurace Grill House. Stěžejními částmi plánu jsou exekutivní souhrn, analýza okolí, marketing a finanční plán. Cílem práce je vypracování podnikatelského plánu na restaurační zařízení.
Založení franšízové restaurace VAPIANO
Holeček, Václav ; Cejthamr, Václav (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
Cílem této diplomové práce je sestavení podnikatelského záměru na založení franchisové restaurace Vapiano v ČR. Teoretická část této práce se bude věnovat podnikání obecně, kde se seznámíme se základními definicemi a pojmy. V další části si ukážeme, jak by měl vypadat podnikatelský plán a jaké by měl mít náležitosti. Ve třetí kapitole si představíme vybrané legislativní aspekty, které se týkají podnikání v České republice. Půjde především o podmínky nutné k provozování živnosti a volbu právní formy podnikání. V kapitole čtvrté si pak ukážeme, jaké jsou možnosti financování podnikatelského záměru. Pátá kapitola je věnována franchisingu jako specifické formě podnikání. Praktická část této práce bude samotný podnikatelský plán společnosti Norwega, s.r.o., jejímž záměrem je založení restaurace Vapiano v Praze.
Marketing v gastronomii
Kravchuk, Alina ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Cílem diplomové práce je zjistit současný stav gastronomie v České republice, zejména využití marketingových nástrojů v oboru gastronomických služeb. Teoretická část se zabývá charakteristikou gastronomie, vymezením jednotlivých pojmů, formováním povědomí o gastronomii a jejím vývojem v čase. Specifikuje marketing gastronomických služeb a popisuje jednotlivé složky marketingového mixu. Též vymezuje služby společného stravování a základní předpisy pro gastronomické provozy. Analytická část popisuje vývoj české gastronomie, analyzuje jednotlivé marketingové nástroje v oboru gastronomických služeb, zabývá se významnými gastronomickými projekty, gastronomickými událostí a průvodci. Závěr shrnuje zjištěné poznatky a navrhuje základní východiska ke zlepšení stávající situace na trhu gastronomických služeb.
Podnikatelský plán MSP
Machová, Adéla ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Habrmanová, Blanka (oponent)
Diplomová práce na téma Podnikatelský plán MSP představuje nejdříve teoretický popis tvorby podnikatelských plánů, kde se podrobně věnuje důvodům existence podnikatelského plánu a podnikání a poté jednotlivým bodům podnikatelského plánu. A to od určování cílů přes popis podnikatelské činnosti pomocí různých metod až po financování plánu. Praktická část se pak zabývá tvorbou konkrétního podnikatelského plánu. Tento plán zakládá restauraci jako první článek budoucího franšízového řetězce. Cílem práce je vypracování podnikatelského plánu a ověření jeho realizovatelnosti. Teoretická část bude přímo aplikována na tvorbu praktické části.
Finanční projekt převzatého podniku
Švolba, Martin ; Kislingerová, Eva (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce je vytvořit finanční projekt převzatého podniku a konkretizovat kroky, které povedou k jeho ziskovosti. Práce je rozdělena na dvě části. V první, teoretické, části jsou popsány pouţité výpočty, marketingový plán a analýza trhu. Druhá část je praktická a je zde konkrétně rozebrán plán, jak postupovat při budování restaurace s bowlingem a hřištěm na pláţové sporty v městě Rakovník a jaký je očekávaný vývoj během prvních pěti let. Klíčový pro úspěch podniku je marketingový plán a vyuţití zaměstnaneckých benefitů ve spolupracujících firmách. Diplomová práce má poskytnout potřebný podklad pro investora a následnou realizaci projektu.
Marketingová strategie vybrané firmy
Nová, Kateřina ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem této práce je analyzovat současnou marketingovou strategii španělské restaurace v Praze a na základě zjištěných údajů navrhnout její zlepšení. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována firemní strategii obecně, marketingové strategii a odlišnostem marketingu služeb. V praktické části je restaurace představena, jsou charakterizovány její služby a její současná marketingová strategie. Dále se věnuji SWOT analýze, dotazníkovému šetření a finanční analýze, které jsou podklady pro konkrétní doporučení v oblasti marketingového mixu a vytvoření návrhu nové marketingové strategie.
Chování lidí při dobrovolné platbě v restauraci
Boušková, Veronika ; Hudík, Marek (vedoucí práce) ; Svoboda, Miroslav (oponent)
Cílem této práce je zjistit, jestli se lidé v restauraci, provozující systém "pay what you want", budou chovat sobecky a platit co nejméně a jaké skutečnosti budou jejich chování ovlivňovat. Za účelem zjištění jsem provedla experiment. Ten je jednodenní v restauraci, kde po celý den probíhá "akce", že za jídlo, které se objedná, platí zákazníci částku, kterou si sami zvolí. Pití hradí v plné ceně. Akce je neohlášená a na malém městě. Podle stanovených hypotéz jsem došla k závěru, že známost mezi zákazníky a personálem restaurace má pozitivní vliv na platbu, blízký vztah mezi samotnými zákazníky také. Pohlaví zákazníků se ukázalo jako nevýznamné, stejně tak jako věk. Celkové výsledky experimentu ukazují, že převažuje nesobecké jednání.
Využití moderních technologií ve stravování: podnikatelský plán založení restaurace, kde si zákazníci sami navrhují pokrmy
Blümelová, Johana ; Hartman, Ladislav (vedoucí práce) ; Lešner, Miroslav (oponent)
Cílem diplomové práce je zpracování podnikatelského plánu založení restaurace (pizzerie) jako podklad pro jednání s investory a posouzení životaschopnosti podnikatelského záměru. Teoretická část uvádí specifika podnikání v gastronomii s důrazem na legislativní požadavky, dále se zabývá marketingovou analýzou a tvorbou marketingové strategie. Praktická část obsahuje zpracovaný vlastní podnikatelský plán se všemi jeho náležitostmi -- založení společnosti a volbu právní formy, popisem technologického řešení komplexního firemního informačního systému, marketingová analýza a strategie a závěrem uvádí provozní a finanční plán a zhodnocení očekávaných finančních výsledků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 780 záznamů.   začátekpředchozí751 - 760dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.