Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 769 záznamů.  začátekpředchozí740 - 749dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Česká republika jako zboží - marketingová komunikace
Pavlů, Jan ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Skála, Patrik (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací České republiky, a to zejména komunikací veřejného sektoru, a dále vnímáním této komunikace českou veřejností.
Celebrity v reklamě
Morávková, Jana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Práce je zaměřena především na nejnovější trendy v oblasti reklam, jejichž hlavními aktéry jsou celebrity. Sleduje jednak společnosti, které celebrity užívají ke své propagaci nejčastěji, a jednak také nejobsazovanější celebrity. Mezi zkoumané skupiny patří především sportovci, modelky a hudební hvězdy. Součástí práce je rovněž výzkum, který se snaží objasnit, zda má obsazování celebrit do reklam smysl či nikoli.
Výzkum spotřebitelských zvyklostí u středoškolských studentů v oblasti elektronického nákupu
Svoboda, Martin ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Práce analyzuje spotřebitelské zvyklosti středoškolských studentů v oblasti elektronického nákupu. Odpovídá na otázky, jak často studenti tuto formu nákupu využívají, jaké výrobky či služby přes internet nakupují a v čem vidí hlavní výhody a nevýhody elektronického nákupu. Mimo to se také zabývá srovnáním těchto spotřebitelských zvyklostí mezi dívkami a chlapci, stejně jako mezi studenty prvních a čtvrtých ročníků střední školy
Výzkum a vývoj v Evropské unii
Maňasová, Petra ; Šaroch, Stanislav (vedoucí práce) ; Joklová, Kateřina (oponent)
Bakalářská práce popisuje a analyzuje situaci v oblasti výzkumu a vývoje Evropské unie. Poukazuje na problémy, s kterými se evropský výzkum a vývoj potýká, srovnává jeho pozici (i pomocí konkrétních ukazatelů) se světovými vůdci v této oblasti, kterými jsou Japonsko a především USA. Dále se snaží zmapovat aktivity EU v oblasti výzkumu a vývoje. Představuje jednotlivé programy a instituce, které již existují nebo mají v budoucnosti vzniknout.
Kvalitativní výzkum bioproduktů
Jiránková, Lucia ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Poláková, Lucie (oponent)
Práce pojednává o výzkumu bioproduktů. Snaha zjistit postoje, motivy a názory na trh bioproduktů.
Marketing research in B2B
Pipová, Jana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Přibová, Marie (oponent)
Diplomová práce se skládá ze čtyř kapitol. První představuje Business-to-Business trh a porovnává jeho přístup k zákazníkům s přístupem na spotřebitelský trh. V této kapitole se dále věnuji nejnovějším trendům a specifikům farmaceutického oboru. V druhé kapitole se věnuji marketingovému výzkumu a jeho různým způsobům realizace. Další kapitola tento marketingový výzkum představuje v souvislosti s B2B trhem. Poslední kapitola představuje praktickou část diplomové práce. Nejdříve v ní uvádím důvody, které mě vedly tento důvod zrealizovat a následně jeho hlavní cíl a hypotézy. Nechybí ale ani popis průběhu výzkumu a jeho nejdůležitější závěry a metodická poučení.
Analýza spokojenosti zákazníků lékárny Farmakum
Škrabánek, Tomáš ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Vyskočil, Vlastimil (oponent)
Spokojenost zákazníků v podnikatelském prostředí je obecně důležitým faktorem. Moje bakalářská práce se zabývá zjištěním důvodů jak zákaznické spokojenosti, tak na druhé straně případných faktorů nespokojenosti zejména z hlediska prostředí lékárny, jejího odborného personálu a dále charakteru a rozsahu poskytovaných služeb. K dosažení tohoto cíle napomáhá marketingový výzkum ve formě dotazníkového šetření, jehož výsledky přinášejí určité podněty pro eventuální zlepšení spokojenosti zákazníků a potažmo se tedy mohou stát podkladem pro další manažerské rozhodování lékárny Farmakum.
Zkrácení celkové průběžné doby u automobilového výrobce v zájmu zvýšení jeho konkurenceschopnosti. Možný přínos řešení na úrovni Supply Chain Škoda Auto a.s.
Paclt, Ondřej ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Čurda, Jiří (oponent)
Práce studuje integrované logistické řetězce a jejich specifika v automobilovém průmyslu a hledá cesty k jejich racionalizaci. Snaží se nalézt způsoby zkrácení celkové průběžné doby, a to konkrétně u automobilového výrobce za účelem zvýšení jeho konkurenceschopnosti. Zaměřuje se identifikaci míst v jeho Supply Chain, kde může vzniknout chyba či zdržení v procesu vyřízení objednávky a také na možnost usměrňovat výkyvy v poptávce. Zkoumá faktory, které celkovou průběžnou dobu speciálně v automobilovém průmyslu ovlivňují. Na základě zjištěných informací navrhuje opatření a doporučení, které tuto otázku řeší v souladu se současnými trendy a zohledňuje také přání a požadavky zákazníků při koupi nového vozu.
Analýza vybrané skupiny zboží - biopotraviny
Bosíková, Jana ; Kališová, Libuše (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
analýza postojů české populace k biopotravinám, porovnání se zahraničím, cenový výzkum
Typologie zákazníka nákupního centra Palladium
Švejd, Michal ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Stěžejní částí diplomové práce je vlastní marketingové šetření, které proběhlo v nákupním centru Palladium za asistence společnosti Property Value Solutions, s.r.o., která na výzkum dohlížela a má velký zájem na vyhodnocení výsledků, které budou prezentovány managementu Palladia.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 769 záznamů.   začátekpředchozí740 - 749dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.