|
Podnikatelský záměr
Hoško, Lukáš ; Skřehot, Tomáš (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zpracováním a využitím podnikatelského plánu. Kromě teoretických poznatků problematiky daného tématu zde naleznete i praktickou aplikaci na konkrétní příklad. Jedná se o založení moderního restauračního zařízení v centru města Brna. Výsledný podnikatelský záměr bude analyzován a rozebrán ve všech ekonomických aspektech s důrazem na konkurenci a potřeby potenciálních zákazníků.
|
|
Návrh strategie uvedení nových výrobků ABB na český trh
Brož, Přemysl ; Jörka, David (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Předkládaná práce „Návrh strategie uvedení nových výrobků ABB na český trh“ se zabývá návrhem vhodné strategie uvedení a prodeje řadových svorek na český trh, tak aby byl dosažen tržní podíl alespoň 10 % v krátkém časovém období, řádově několika let. Analytická část práce obsahuje analýzu současného stavu firmy, trhu a konkurence. Na základě těchto analýz a teoretických poznatcích, doporučuje vhodnou strategii a opatření vedoucí ke zlepšení konkurenceschopnosti a získání nových zákazníků. Součástí práce je také výsledek hospodaření za rok 2009 a část roku 2010.
|
|
Podnikatelský záměr
Bojanovský, Patrik ; Slámová, Jaroslava (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením srozumitelného podnikatelského plánu na založení webového portálu, který je zaměřen na katalog restaurací umožňující jejich hodnocení a další marketingovou propagaci. V úvodní části jsou rozebírána teoretická východiska, na základě kterých je vypracována praktická část práce. Praktická část se již soustředí na vypracování samotného podnikatelského plánu, podle kterého bude posouzena realizovatelnost a reálnost záměru
|
|
Konkurenční strategie společnosti AGRALL zemědělská technika a.s.
Matula, Milan ; Trávníček, Josef (oponent) ; Kopřiva, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh konkurenční strategie pro společnost AGRALL zemědělská technika a. s., která realizuje obchodní činnost opírající se o tradice primárního a sekundárního sektoru českého hospodářství jako je zemědělství a strojírenství. Identifikace vhodné strategie, tedy vypracování návrhů strategií, které firmě pomohou efektivněji konkurovat, a tím upevní její postavení na trhu, vychází z několika analýz vnitřního a vnějšího prostředí.
|
| |
|
Návrh marketingové strategie
Kamená, Denisa ; Hanušová, Iva (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá navržením marketingové strategie pro společnost Philip Morris ČR, a.s.. Trh tabákových výrobků se v posledních letech potýká s regulací a růstem spotřební daně. Strategie je navržena s ohledem na tento fakt a s cílem zvýšit tržní podíl společnosti. Ten od roku 2002 klesl téměř o 25%. Na základě analýz trhu a společnosti formuluje vhodná doporučení. Všechna doporučení směřují k sestavení efektivní marketingové strategie.
|
|
Návrh komunikačního mixu společnosti OKNO SYSTEM s.r.o.
Malíková, Monika ; Zemánková, Jitka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zlepšením komunikačního mixu společnosti OKNO SYSTEM s. r. o., a tímto posílení jejího povědomí mezi zákazníky, které by mohlo přispět v boji proti konkurenci. Práci jsem rozdělila na tři úseky: teoretickou část, kde jsou shrnuty nejdůležitější poznatky z literatury, analytickou část, v níž se zabývám rozborem současného stavu marketingového i komunikačního mixu, konkurence i zákazníků. Poslední část této práce tvoří návrhy na zlepšení současného stavu komunikační strategie.
|
| |
|
Marketingová strategie společnosti Motiv Press, s.r.o.
Smolík, Kamil ; Jelínková, Šárka (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navržení marketingové strategie pro společnost Motiv Press, s.r.o. První část práce zachycuje teoretická východiska získaná v průběhu studia na Fakultě podnikatelské. Druhá část práce se zaměřuje na komplexní analýzu současné situace společnosti. Na základě této analýzy je vypracovaná marketingová strategie, která obsahuje souhrn doporučení a návrhů, včetně jejich časového harmonogramu a ekonomického zhodnocení.
|
| |