Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,017 záznamů.  začátekpředchozí737 - 746dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský záměr
Hoško, Lukáš ; Skřehot, Tomáš (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zpracováním a využitím podnikatelského plánu. Kromě teoretických poznatků problematiky daného tématu zde naleznete i praktickou aplikaci na konkrétní příklad. Jedná se o založení moderního restauračního zařízení v centru města Brna. Výsledný podnikatelský záměr bude analyzován a rozebrán ve všech ekonomických aspektech s důrazem na konkurenci a potřeby potenciálních zákazníků.
Návrh strategie uvedení nových výrobků ABB na český trh
Brož, Přemysl ; Jörka, David (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Předkládaná práce „Návrh strategie uvedení nových výrobků ABB na český trh“ se zabývá návrhem vhodné strategie uvedení a prodeje řadových svorek na český trh, tak aby byl dosažen tržní podíl alespoň 10 % v krátkém časovém období, řádově několika let. Analytická část práce obsahuje analýzu současného stavu firmy, trhu a konkurence. Na základě těchto analýz a teoretických poznatcích, doporučuje vhodnou strategii a opatření vedoucí ke zlepšení konkurenceschopnosti a získání nových zákazníků. Součástí práce je také výsledek hospodaření za rok 2009 a část roku 2010.
Podnikatelský záměr
Bojanovský, Patrik ; Slámová, Jaroslava (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením srozumitelného podnikatelského plánu na založení webového portálu, který je zaměřen na katalog restaurací umožňující jejich hodnocení a další marketingovou propagaci. V úvodní části jsou rozebírána teoretická východiska, na základě kterých je vypracována praktická část práce. Praktická část se již soustředí na vypracování samotného podnikatelského plánu, podle kterého bude posouzena realizovatelnost a reálnost záměru
Konkurenční strategie společnosti AGRALL zemědělská technika a.s.
Matula, Milan ; Trávníček, Josef (oponent) ; Kopřiva, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh konkurenční strategie pro společnost AGRALL zemědělská technika a. s., která realizuje obchodní činnost opírající se o tradice primárního a sekundárního sektoru českého hospodářství jako je zemědělství a strojírenství. Identifikace vhodné strategie, tedy vypracování návrhů strategií, které firmě pomohou efektivněji konkurovat, a tím upevní její postavení na trhu, vychází z několika analýz vnitřního a vnějšího prostředí.
Návrh na realizaci projektu ve společnosti TOROLA design s.r.o.
Jakimov, Jan ; Kocián, Ladislav (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o analýze firemního prostředí společnosti TOROLA design s.r.o. Na základě zjištěných poznatků, bude sestaven návrh a možnosti realizace projektu výroby a prodeje elektronického systému pro "Inteligentní domy". Projekt umožní rozšířit sortiment výrobků a služeb ve společnosti a napomůže zlepšení finanční situace.
Návrh marketingové strategie
Kamená, Denisa ; Hanušová, Iva (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá navržením marketingové strategie pro společnost Philip Morris ČR, a.s.. Trh tabákových výrobků se v posledních letech potýká s regulací a růstem spotřební daně. Strategie je navržena s ohledem na tento fakt a s cílem zvýšit tržní podíl společnosti. Ten od roku 2002 klesl téměř o 25%. Na základě analýz trhu a společnosti formuluje vhodná doporučení. Všechna doporučení směřují k sestavení efektivní marketingové strategie.
Návrh komunikačního mixu společnosti OKNO SYSTEM s.r.o.
Malíková, Monika ; Zemánková, Jitka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zlepšením komunikačního mixu společnosti OKNO SYSTEM s. r. o., a tímto posílení jejího povědomí mezi zákazníky, které by mohlo přispět v boji proti konkurenci. Práci jsem rozdělila na tři úseky: teoretickou část, kde jsou shrnuty nejdůležitější poznatky z literatury, analytickou část, v níž se zabývám rozborem současného stavu marketingového i komunikačního mixu, konkurence i zákazníků. Poslední část této práce tvoří návrhy na zlepšení současného stavu komunikační strategie.
Návrh marketingové strategie pro firmu Camp Counselors and Work Experience USA s.r.o.
Brzobohatý, Tomáš ; Šlechta,, Lukáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na podrobnou analýzu a následné hodnocení současné marketingové strategie společnosti Camp Counselors and Work Experience USA s.r.o. Na základě výsledků jednotlivých marketingových a finančních ukazatelů a celkového hodnocení situace firmy je pak vypracován návrh na novou marketingovou strategii této firmy pro příští období s cílem zvýšení konkurenčního postavení společnosti na trhu a tím také zlepšení celkové ekonomické situace firmy.
Marketingová strategie společnosti Motiv Press, s.r.o.
Smolík, Kamil ; Jelínková, Šárka (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navržení marketingové strategie pro společnost Motiv Press, s.r.o. První část práce zachycuje teoretická východiska získaná v průběhu studia na Fakultě podnikatelské. Druhá část práce se zaměřuje na komplexní analýzu současné situace společnosti. Na základě této analýzy je vypracovaná marketingová strategie, která obsahuje souhrn doporučení a návrhů, včetně jejich časového harmonogramu a ekonomického zhodnocení.
Komunikační strategie pro společnost DORINT, s.r.o.
Koplíková, Martina ; Bodlák, Martin (oponent) ; Bodlák, Martin (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zhodnocením komunikace firmy DORINT, s.r.o. vůči svému okolí. Pozornost je věnována analýze současné situace podniku, především vlivům, které na něj působí. Východiskem celé práce je návrh kompletní komunikační strategie zaměřené především na regionální podporu značky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,017 záznamů.   začátekpředchozí737 - 746dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.