Název:
Komunikační strategie pro společnost DORINT, s.r.o.
Překlad názvu:
Communication Strategy for the Company DORINT, Ltd.
Autoři:
Koplíková, Martina ; Bodlák, Martin (oponent) ; Bodlák, Martin (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá zhodnocením komunikace firmy DORINT, s.r.o. vůči svému okolí. Pozornost je věnována analýze současné situace podniku, především vlivům, které na něj působí. Východiskem celé práce je návrh kompletní komunikační strategie zaměřené především na regionální podporu značky.
This master‘s thesis deals with the communication of company DORINT, Ltd. to their surroundings and its evaluation. Attention is devoted to analyzing the current situation of the company, mainly influences acting upon him. The solution of the whole work is to design a complete communication strategy focused primarily on promoting the regional brand.
Klíčová slova:
komunikace; Komunikační strategie; konkurence; marketing; marketingový mix; reklamní kampaň; trh; značka; advertising campaign; brand; communication; Communication strategy; competition; market; marketing; marketing mix
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/11431