Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový plán uvedení nového produktu na trh
Kamená, Denisa ; Ciprová, Eva (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato studie je zaměřena na uvedení nového výrobku na trh. Na základě analýzy současné situace na trhu tabákových výrobků formuluje vhodná doporučení. Všechna doporučení směřují k sestavení efektivního marketingového plánu.
Návrh marketingové strategie
Kamená, Denisa ; Hanušová, Iva (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá navržením marketingové strategie pro společnost Philip Morris ČR, a.s.. Trh tabákových výrobků se v posledních letech potýká s regulací a růstem spotřební daně. Strategie je navržena s ohledem na tento fakt a s cílem zvýšit tržní podíl společnosti. Ten od roku 2002 klesl téměř o 25%. Na základě analýz trhu a společnosti formuluje vhodná doporučení. Všechna doporučení směřují k sestavení efektivní marketingové strategie.
Marketingový plán uvedení nového produktu na trh
Kamená, Denisa ; Ciprová, Eva (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato studie je zaměřena na uvedení nového výrobku na trh. Na základě analýzy současné situace na trhu tabákových výrobků formuluje vhodná doporučení. Všechna doporučení směřují k sestavení efektivního marketingového plánu.
Návrh marketingové strategie
Kamená, Denisa ; Hanušová, Iva (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá navržením marketingové strategie pro společnost Philip Morris ČR, a.s.. Trh tabákových výrobků se v posledních letech potýká s regulací a růstem spotřební daně. Strategie je navržena s ohledem na tento fakt a s cílem zvýšit tržní podíl společnosti. Ten od roku 2002 klesl téměř o 25%. Na základě analýz trhu a společnosti formuluje vhodná doporučení. Všechna doporučení směřují k sestavení efektivní marketingové strategie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.