Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 102 záznamů.  začátekpředchozí72 - 81dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza aktivit společenské odpovědnosti ve vybrané organizaci
Klímová, Aneta ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Hykš, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou společenské odpovědnosti (corporate social responsibility- CSR) ve firmě IBM. Práce se dělí na část teoretickou a praktickou. Teoretický úsek objasňuje základní pojmy související se společenskou odpovědností. Praktická část se zaměřuje na firmu IBM a její externí hodnocení CSR v souladu s českou metodou KORP. Cílem práce je analyzovat CSR společnosti IBM a navrhnout možnosti pro zlepšení. Data, potřebná k vyhodnocení, jsou získaná z GRI Reportu, zprávě o společenské odpovědnosti a z internetových stránek.
Národní program posuzování shody systému managementu společenské odpovědnosti (aplikace ve vybrané firmě)
Hejdová, Anežka ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Halousek, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti organizací (CSR) se zaměřením na Národní program posuzování shody systému managementu společenské odpovědnosti a následnou aplikaci tohoto programu ve firmě MUCOS Pharma CZ, s.r.o. V úvodu práce je vymezen pojem CSR a počátky tohoto konceptu v ČR. Dále práce pokračuje výčtem všech podstatných aspektů a pojmů z oblasti společenské odpovědnosti včetně určení důležitých stakeholders. Na konci teoretické části jsou uvedeny argumenty, proč CSR začlenit do firemní koncepce, a přínosy tohoto začlenění. Následně je krátce popsán Národní program posuzování shody systému managementu společenské odpovědnosti. Praktická část je zaměřena na firmu MUCOS Pharma CZ, s.r.o. Je provedena analýza a je vyhodnoceno, zda firma plní požadavky Národního programu. Na závěr jsou vytvořeny návrhy vhodných opatření a doporučení pro firmu.
Využití stakeholder managementu pro marketingové řízení vybraného subjektu
Doleželová, Lenka ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Slabá, Marie (oponent)
Diplomová práce se zabývá využitím principů stakeholder managamentu v marketingovém řízení dopravní a logistické firmy GTL, spol. s r. o. Cílem diplomové práce je doporučit firmě vhodnou strategii a navrhnout odpovídající marketingovou komunikaci s využitím poznatků stakeholder managamentu. Teoreticko-metodologická část práce se týká strategie marketingové komunikace se zaměřením na public relations, dále je část diplomové práce věnována společenské odpovědnosti firmy, marketingu služeb na B2B trzích a v neposlední řadě klíčovému tématu, kterým je teorie stakeholder management a stakeholder analýza. Úvod praktické části diplomové práce je věnován situační analýze firmy GTL, na situační analýzu navazuje stakeholder analýza, resp. marketingový výzkum a návrh marketingové strategie firmy pro rok 2012.
Společenská odpovědnost firem
Nezdařilová, Andrea ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Henzl, Josef (oponent)
Cílem této diplomové práce je posoudit současný koncept CSR a veškeré aktivity s tím spojené, jež provozuje vybraný podnik a navrhnout dílčí zlepšení tohoto konceptu pro konkrétní geografickou oblast. Teoretická část uvádí základní poznatky z oblasti společenské odpovědnosti firem od její historie, přes základní pilíře, po organizace, jež se tomuto konceptu rozsáhle věnují. Dále zde najdeme konkrétní normy a metody měření společenské odpovědnosti firem. Praktická část rozebírá aplikaci systému CSR na mezinárodní podnik. V této části je zmíněn původ vzniku podniku, přes hodnoty a ocenění až po současnou činnost v oblasti společenské odpovědnosti, jež je doložená výsledky měření. Následují aktivity CSR v rámci ČR, klady i nedostatky společensky odpovědného podnikání a návrh na dílčí změny konceptu CSR.
Firemní kultura České zbrojovky, a.s.
Gromanová, Monika ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Koníček, Ladislav (oponent)
Má bakalářská práce se zabývá otázkou firemní kultury, a to jak po stránce teoretické, tak i po stránce praktické. Teoretická část objasňuje podstatu firemní kultury, její základní prvky, determinanty a změnu firemní kultury a rovněž i pojmy podniková identita, etika a image podniku. Praktická část je zaměřena konkrétně na firemní kulturu společnosti Česká zbrojovka a.s. Tato část analyzuje jednotlivé prvky firemní kultury této společnosti jako například společenská odpovědnost, etický kodex, motivace a odměňování zaměstnanců nebo dress code.
Alternative theories of the firm
Pipíšková Slamková, Mária ; Soukupová, Jana (vedoucí práce) ; Džbánková, Zuzana (oponent)
Táto diplomová práca sa zaoberá problematikou alternatívnych teórií firmy vo vzťahu k ich neoklasickej predlohe. Venuje sa pohľadu na maximalizáciu zisku ako na tradičný cieľ firmy a na rôzne alternatívy tohoto cieľa -- od dosahovania postačujúcej výšky zisku, cez maximalizáciu ďalších ekonomických ukazovateľov firmy až po poslanie firmy prispievať širšej spoločnosti zo svojich ziskov nad rámec svojich primárnych funkcií. Práca sleduje funkcie zisku naprieč jednotlivými teóriami a poskytuje detailný prehľad vybraných modelov manažérskych a behavioristických alternatívnych teórií. Na tieto nadväzuje kapitolou o spoločenskej zodpovednosti firiem. Jej umiestneniu medzi alternatívne teórie firmy predchádza prehľad o odbornej literatúre a o podmienkach, ktoré súčasnú podobu a ponímanie o CSR podmienili. Záver práce sa sústredí na spoločnosť Johnson & Johnson a jej prostredie, z ktorého a v ktorom uplatňuje spoločenskú zodpovednosť.
Social responsibility of the company Vodafone Czech Republic a.s.
Berdisová, Silvia ; Džbánková, Zuzana (vedoucí práce) ; Soukupová, Jana (oponent)
Táto bakalářská práce definuje základní charakteristiky pojmu Corporate Social Responsibility, který je volně přeložen jako společenská odpovědnost. V teoretické části se zabývá oblastí a přínosy, jakož i hlavními aktéry. Dále popisuje metody měření společenské odpovědnosti firem a v posledních několika odstavcích teoretické části popisuje jednotliví kroky, které jsou nezbytné k realizaci konceptu CSR do strategie podniku. Okrajově je také zmíněn historický vývoj pojmu CSR. Praktická část je věnovaná společnosti Vodafone Czech Republic a.s. a jeho konkrétními aktivitami v oblasti sociální odpovědnosti. Obsahuje také případové studie, jejichž hlavním předmětem je dobrovolná pomoc neziskové organizace. Rovněž okrajově je popsaná situace v České republice, jak podnikatelský sektor vnímá koncept CSR.
Analýza pracovní spokojenosti ve společnosti Sokolovská uhelná
Hrušková, Michaela ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Hubinková, Zuzana (oponent)
Tato diplomová práce si klade za cíl zjištění aktuální úrovně pracovní spokojenosti zaměstnanců důlní společnosti Sokolovská uhelná, právní nástupce, a.s. Práci je dán teoretický základ čerpaný z relevantní odborné literatury zaměřené na motivaci, stimulaci, pracovní spokojenost a faktory, které ji ovlivňují. Analýza byla uskutečněna prostřednictvím dotazníkového šetření, které bylo aplikováno na reprezentativní vzorek zaměstnanců. Analýza byla zaměřena na obecný vztah zaměstnanců ke společnosti, dále na spokojenost s organizací práce, pracovním prostředím, prací nadřízeného, možnostmi vzdělání a kvalifikace, odměňováním, mezilidskými vztahy a sociálním programem. Získané výsledky jsou zpracovány, a na jejich základě jsou formulovány návrhy a opatření na možná zlepšení vedoucí k zvýšení úrovně pracovní spokojenosti zaměstnanců.
Společenská odpovědnost. Návrh strategie pro VŠE
Závodná, Zuzana ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem mé práce je navrhnout strategii v oblasti společenské odpovědnosti pro Vysokou školu ekonomickou. Práce si klade za úkol identifikovat priority v oblasti společenské odpovědnosti pro veřejnoprávní instituci, jakou je právě univerzita a navrhnout plán realizace a implementace strategie. Výzvou diplomové práce je jasně a zřetelně ukázat, že i pro organizaci jako VŠE je relevantní budovat strategii společenské odpovědnosti v dlouhém období.
Corporate Social Responsibility - Is It a Topic Just For The Business?
Borošová, Veronika ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce představuje moderní koncept společenské odpovědnosti - CSR. Současne hledá odpověď na otázku, zda je to téma vhodná čistě pro business organizace nebo je tam prostor i pro zapojení např. veřejního sektoru. Teoretická část je zaměřena na představění konceptu, procesu implementace konceptu a jeho nových trendů (Strategické CSR). Taky se věnuje pohledu na společensky odpovědné možnosti ve veřejné sféře. Analytická část sleduje pomocí dotazníkového šetření situaci CSR ve veřené instituci, konkrétně na Vysoké škole ekonomické v Praze (VŠE). Hlavní cíl byl zjistiť postoj studentů k VŠE z hlediska společenské odpovědnosti a odhalit témata, ktoreré studenti považují za nejpodstatnejší.Práca je zakončena návrhem možné implementace konceptu CSR do strategie VŠE.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 102 záznamů.   začátekpředchozí72 - 81dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.