Název:
Firemní kultura České zbrojovky, a.s.
Překlad názvu:
Corporate culture of Česká zbrojovka a.s.
Autoři:
Gromanová, Monika ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Koníček, Ladislav (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Má bakalářská práce se zabývá otázkou firemní kultury, a to jak po stránce teoretické, tak i po stránce praktické. Teoretická část objasňuje podstatu firemní kultury, její základní prvky, determinanty a změnu firemní kultury a rovněž i pojmy podniková identita, etika a image podniku. Praktická část je zaměřena konkrétně na firemní kulturu společnosti Česká zbrojovka a.s. Tato část analyzuje jednotlivé prvky firemní kultury této společnosti jako například společenská odpovědnost, etický kodex, motivace a odměňování zaměstnanců nebo dress code.This thesis deals with the issue of corporate culture from both practical and theoretical point of view. The theoretical part explains the essence of corporate culture, its determinants and changes in corporate culture as well as terms such as corporate identity,corporate image and business ethics. The practical part focuses specifically on corporate culture of the company Česká zbrojovka a.s. This part analyses separate elements of corporate culture such as CSR, ethics code, motivation and remuneration of employees or dress code.
Klíčová slova:
etický kodex; firemní kultura; společenská odpovědnost; corporate culture; CSR; ethics code
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30345