Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 600 záznamů.  začátekpředchozí71 - 80dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategické a marketingové plánování ve stavebním podniku
Mór, Kryštof ; Pelčák, Svatopluk (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Hlavním cílem bakalářské práce je teoreticky popsat strategické a marketingové plánování ve stavebním podniku a následně tyto získané poznatky z části teoretické, aplikovat v části praktické, při tvorbě marketingového plánu pro konkrétní stavební společnost.
Podnikatelský plán
Celbová, Hana ; Janok, Jakub (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Diplomové práce se zabývá zpracováním podnikatelského plánu pro založení kadeřnického salónu, který se bude nacházet v obci Nový Hrádek v Královéhradeckém kraji a bude provozován jako živnost fyzické osoby. Návrh podnikatelského plánu vychází z teoretických poznatků a zpracovaných analýz (SLEPT, SWOT, Porterova analýza konkurenčních sil) a volí vhodné strategie, aby uspokojoval potřeby zákazníků a vytvářel přidanou hodnotu pro majitelku.
Marketingový plán pro společnost Sika CZ, s.r.o.
Kucielová, Gabriela ; Chlada, František (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem mé diplomové práce s názvem Marketingový plán pro firmu Sika CZ, s.r.o. zabývající se produkcí stavební chemie, je analýza stávající situace podniku. V první části pod názvem Nejnovější teoretická východiska se věnuji návrhu metod, analýz a prvků marketingové komunikace, které jsou nezbytné pro navržení marketingového plánu. Obsahem analytické části je provedení jednotlivých analýz, které jsou podkladem pro následující část nazvanou Vlastní návrhy řešení. V kapitole Vlastní návrhy a řešení pak navrhuji komplexní marketingový plán, který firmě přispěje k dosažení zvolených cílů firmy.
Návrh na zlepšení marketingového řízení firmy
Šmok, Daniel ; Borovičková, Eva (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zpracována pro firmu AGRO Žamberk, a. s. Popisuje celkovou situaci firmy, odhaluje její nedostatky v oblasti marketingu, a navrhuje jejich správné řešení.
Podnikatelský záměr
Dupal, Ivo ; Císařová, Miluše (oponent) ; Vaškovičová, Jana (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci se zabývám podnikatelským záměrem na založení společnosti na výrobu sena. Součástí práce je stanovení výrobního plánu a poslání podniku. Práce také obsahuje cíle podniku v jednotlivých oblastech a výpočet bodu zvratu, stejně jako odhad finanční výkonnosti podniku.
Podnikatelský plán pro rozvoj malé firmy
Bastlová, Pavlína ; Koudelka, Ivan (oponent) ; Sládková, Jitka (vedoucí práce)
V této diplomové práci je zpracován podnikatelský plán pro rozvoj malé firmy. Práce analyzuje současný stav podniku, jeho možnosti a problémy. Především na základě analýzy trhu, konkurence a finanční analýzy předkládám návrh možných změn, které podnik bude moci využít. Tato diplomová práce bude sloužit majiteli podniku jako dokument pro uskutečnění navrhovaných změn.
Návrh marketingového plánu
Havelka, Jakub ; Koudelková,, Petra (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového plánu pro nový internetový projekt. První kapitola vysvětluje základní pojmy marketingu, marketingového plánu a dále se zabývá marketingem na internetu. Druhá kapitola je zaměřena na analýzu současného stavu, vnitřního a vnějšího prostředí projektu a zabývá se také analýzou klíčových slov pro nový projekt. Na základě výsledků druhé kapitoly je v poslední kapitole práce formulován marketingový plán pro první rok fungování nového projektu s výhledem do dalších let.
Marketingové plánování ve stavebním podniku
Kundelius, Ondřej ; Talač, Ing Michal (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingového plánování ve stavební společnosti. Teoretická východiska jsou poté aplikována na konkrétní stavební podnik, kterým je společnost KALÁB-stavební firma. V diplomové práci jsou obsaženy silné a slabé stránky dané společnosti a je zde vytvořen konkrétní marketingový plán na následující rok.
Podnikatelský plán - personální agentura
Doseděl, Filip ; Zich, Robert (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vypracováním podnikatelského plánu pro založení personální agentury. V první části práce jsou zpracována teoretická východiska pro následující dvě části. Druhou částí této práce je především analýza makroprostředí a mikroprostředí. Třetí, návrhová část, obsahuje podnikatelský plán včetně všech jeho součástí. Hlavním úkolem této práce je zhodnotit, zda podnikatelský plán realizovat, či nikoli.
Marketingový plán vybraného produktu
Žitník, Martin ; Martináková, Radka (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na vytvoření marketingového plánu pro zavedení nového výrobku na trh. Marketingový plán je formován na základě postupů plynoucích z teoretických východisek práce. Obsah plánu vychází z v práci provedených analýz mikro a makro prostředí a z vlastního dotazníkového šetření. Výstupem je adekvátním marketingový plán zavedení nové videohry hrané v internetovém prohlíţeči na trh.V práci je mimo jiné zjištěna a navrţena optimální cena pro zaváděný produkt.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 600 záznamů.   začátekpředchozí71 - 80dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.