Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh na zlepšení marketingového řízení firmy
Šmok, Daniel ; Borovičková, Eva (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zpracována pro firmu AGRO Žamberk, a. s. Popisuje celkovou situaci firmy, odhaluje její nedostatky v oblasti marketingu, a navrhuje jejich správné řešení.
Návrh na zlepšení účinnosti prvků marketingového mixu ve společnosti
Šmok, Daniel ; Vítková, Marie (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je analýza stávajícího marketingového mixu vybrané společnosti a sestavení doporučení pro tvorbu mixu nového. Teoretická část pojednává o jednotlivých koncepcích marketingového mixu a popisuje jeho jednotlivé prvky. Praktická část je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu. V závěru jsou navržena doporučení pro zlepšení účinnosti prvků marketingového mixu.
Návrh na zlepšení marketingového řízení firmy
Šmok, Daniel ; Borovičková, Eva (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zpracována pro firmu AGRO Žamberk, a. s. Popisuje celkovou situaci firmy, odhaluje její nedostatky v oblasti marketingu, a navrhuje jejich správné řešení.
Návrh na zlepšení účinnosti prvků marketingového mixu ve společnosti
Šmok, Daniel ; Vítková, Marie (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je analýza stávajícího marketingového mixu vybrané společnosti a sestavení doporučení pro tvorbu mixu nového. Teoretická část pojednává o jednotlivých koncepcích marketingového mixu a popisuje jeho jednotlivé prvky. Praktická část je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu. V závěru jsou navržena doporučení pro zlepšení účinnosti prvků marketingového mixu.

Viz též: podobná jména autorů
1 Šmok, Dominik
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.