Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 81 záznamů.  začátekpředchozí71 - 80další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Impact of mobile phones on English
Smirnova, Ekaterina ; Froehling, Kenneth (oponent) ; Sedláček, Pavel (vedoucí práce)
This semester project is aimed at detection of all the important aspects that reflect the impact of the mobile telephones on the English language. In addition, thesis will depict all changes that are caused by this inventions, exemplified in various phenomena, invented in 21st century and have influenced the world of modern communication.
Webová aplikace pro e-learning
Harajka, Viliam ; Pavelka, Ondřej (oponent) ; Drahanský, Martin (vedoucí práce)
Tato práce je vypracována na základě zadání firmy Honeywell, která se rozhodla pro rozšíření možnosti výuky cizích jazyků ve své firmě pomocí e-learningu. Zaměstnanci budou mít možnost, kromě klasické účasti na hodinách výuky cizího jazyka, také využívat e-learningový systém, který jim pomůže prohloubit si své vědomosti. E-learning obsahuje různé typy cvičení, ale také domácí úlohy, které jsou odesílány příslušnému lektorovi ke kontrole. E-learning je webová aplikace umístěná na Internetu a přístupná všude tam, kde je přístup k Internetu. Obsahuje administrační rozhraní pro lektory a pro zaměstnance, které je přístupné pouze pomocí přihlašovacího jména a hesla. Systém je vytvořen pomocí technologie HTML, PHP, CSS, JavaScript, databáze MySQL a samozřejmostí v této době je také technologie Ajax.
Klasifikace zveřejněného obsahu
Matušov, Izidor ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Smrčka, Aleš (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o klasifikaci zveřejněného obsahu jako o způsobu jeho organizace. Klasifikace využívá algoritmy pro zpracování přirozeného jazyka, speciálně pro angličtinu. Hlavním přínosem práce je aplikace algoritmu pro odstraňování nejednoznačnosti významů slov z textu. Pro zpříjemnění práce s výslednou aplikací je snaha o eliminaci fáze učení a možnost organizace obsahu na základě stylu, kterým je napsán. Aplikace je implementována jako rozšiřitelný server-klient model. V rámci práce byli vytvořeni dva klienti: webová čtečka zpráv a export článků prostředníctvím RSS formátu. V závěru práce se pojednává o možném pokračování v budoucnu.
Porovnání úrovně čtení anglického textu u dětí se SPU a bez SPU
KUČEROVÁ, Tereza
Tato bakalářská práce pojednává o rozdílech ve čtení anglického textu u žáků s dyslexií a bez ní, přičemž se soustřeďuje na aspekty rychlosti, chybovosti a na kvalitu chyb. Cílem práce je kvantitativně srovnat rychlost a chybovost čtení v angličtině u dyslektických a intaktních žáků a nalézt mezi nimi souvislosti. Dále se práce zaměřuje na typ chyb, kterých se dyslektici při četbě v angličtině dopouštějí - ty jsou zkoumány kvalitativně. V první části práce jsou rozebrána teoretická východiska specifických poruch učení, je pojednáno o dyslexii a jejím vlivu na osvojování anglického jazyka a následně jsou navrženy možnosti reedukace dyslexie ve výuce anglického jazyka. V praktické části jsou pomocí zkoušek čtení v anglickém a českém jazyce zjišťovány rychlost a chybovost, které jsou dále porovnávány u dyslektické a srovnávací skupiny. Výsledky práce jsou využitelné jak pro pedagogicko-psychologickou diagnostiku, tak pro výuku angličtiny u žáků s dyslexií.
Vliv výuky AJ v mateřské škole na úspěšnost dětí v předmětu anglický jazyk na ZŠ
MACÁKOVÁ, Lenka
Tématem bakalářské práce je vliv výuky anglického jazyka v mateřské škole na úspěšnost dětí v předmětu anglický jazyk na ZŠ. Teoretická část práce podává obraz o jazykové politice ČR a představuje kurikulární dokumenty ČR. Prezentuje názory odborníků na problematiku předškolní výuky AJ a uvádí klíčové faktory jako je věk dětí, kontinuita výuky a odborné a kvalifikované vedení, které mají vliv na rané osvojování cizího jazyka. Vymezuje předškolní období a představuje vhodné metody a formy práce pro cizojazyčnou výuku v preprimárním věku. Praktická část práce je zaměřena na názory a zkušenosti s osvojováním cizího jazyka v předškolním věku z pohledů učitelů anglického jazyka základních škol, dětí, které se s cizím jazykem setkaly již v preprimárním vzdělávání, a rodičů těchto dětí.
Využití různých typů inteligence žáků při výuce nové slovní zásoby v anglickém jazyce
KUTTENBERGOVÁ, Lucie
Diplomová práce je věnována využití různých typů inteligencí žáků při výuce nové slovní zásoby v anglickém jazyce. Teoretická část se věnuje popisu teorie osvojování slovní zásoby a popisu rozmanitých inteligencí dle Howarda Gardnera. V praktické části dochází k aplikaci těchto teorií do vyučovacích hodin, ve kterých budou k výuce nové slovní zásoby použity aktivity zaměřené na různé druhy rozmanitých inteligencí. Cílem práce je zjistit, které typy inteligence se nejefektivněji využívají při osvojování nové slovní zásoby. Toto zjištění bude provedeno na základě testu zaměřeného na slovní zásobu probíranou ve vyučovacích hodinách.
Využití internetových serverů ve výuce anglického jazyka.
ŠPIČKOVÁ, Eva
Diplomová práce je zaměřena na možnosti využití internetu, konkrétně internetových serverů vhodných pro výuku a procvičování anglického jazyka, a to žáků druhého stupně základní školy. Jedním z cílů bylo konkrétní servery vyhledat, porovnat a zhodnotit, nejen z hlediska didaktického, ale i z hledisek jiných - jako je funkčnost, orientace ve struktuře stránek, až po textovou a obsahovou stránku. Dalším kritériem pro hodnocení byla využitelnost těchto zdrojů pro výuku z úhlu pohledu jak učitele (vyučujícího, edukátora), tak žáka (studenta, edukanta). Cílem této práce je poskytnout radu pedagogům, které servery jsou pro výuku vhodné. V praktické části práce diplomantka provedla dotazníkové šetření mezi žáky druhého stupně základní školy, jehož cílem bylo zjistit, zda již nějaké podobné servery znají a používají.
Interaktivní česko-anglický výukový program k výuce regionální geografie Ameriky (státy USA) na 2. stupni ZŠ
SOUKUPOVÁ, Lucie
Diplomová práce se skládá ze dvou základních částí. V první části je rozebírána odborná, populárně naučná literatura, učebnice zeměpisu, učebnice anglického jazyka, časopisy a další zdroje k tématu práce. Druhá část práce obsahuje vlastní vytvořený návrh interaktivního výukového programu k tématu států USA, který je zpracován s důrazem na mezipředmětové vazby zeměpisu a anglického jazyka. Výukový materiál je vytvořen v programu Smart Notebook 10 pro interaktivní tabule Smart Board, jež umožňují zapojit žáky aktivně do výuky. Výukový program je doplněn uživatelskou příručkou, která podrobně popisuje práci s programem a obsahuje správné řešení přiložených pracovních listů.
Národní program ČR na zmírnění dopadů změny klimatu‚ vědecké a technické aspekty vstupu do EU: National Greenhouse Gas Emission Inventory Report of the Czech Republic (Reported inventory 2003)
KONEKO marketing s.r.o., Praha ; Český hydrometeorologický ústav, Praha ; Havránek, Miroslav ; Bláha, Jan ; Neužil, Vladimír ; Vácha, Dušan ; Pretel, Jan ; Fott, Pavel
Národní inventarizační zpráva v anglickém jazyce. Introduction and general Issues. Trend in Total Emissions. Energy (CRF Sector 1). Industrial Process (CRF Sector 2). Solvent and Other Product Use (CRF Sector 3). Agriculture (CRF Sector 4). Land Use Change and Forestry (CRF Sector 5). Waste (CRF Sector 6). Recalculation. References.
Mediální výchova v hodinách anglického jazyka
SERVÍTOVÁ, Jana
Diplomová práce se zabývá možnostmi využití mediální výchovy v hodinách anglického jazyka. Teoretická část nejdříve obecně představuje média, dále mediální výchovu a její místo v Rámcovém vzdělávacím programu pro gymnázia (RVP G). Další část mapuje využívání mediální výchovy v ostatních předmětech, přibližuje metodiku a některé dostupné metodické příručky. Zaměřuje se také na reklamu a její hlavní charakteristiky. Praktická část nás seznamuje s projektem mediální výchovy určeným pro integraci do hodin anglického jazyka. Nese název Advertisement and Slogan a je vypracován pro využití ve třech vyučovacích hodinách. V této části jsou v rámci projektu detailně popsány struktura, cíle a metody jednotlivých hodin, přípravy na hodiny a samotný průběh. Závěrečná část je věnována hodnocení studentů a učitele.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 81 záznamů.   začátekpředchozí71 - 80další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.